fbpx

CRM

qué es un crm

Není pochyb o tom, že restauratéři musí držet krok s technologiemi, aby udrželi svůj podnik nad vodou. Jedním z nejlepších vynálezů posledních let jsou CRM pro restaurace a další podniky v restauračním sektoru.

Mluvíme o technologickém návrhu, který vám může snadno pomoci zvýšit měsíční/roční marži z prodeje. V této části vám řekneme více.

Co je to CRM?

Jeho zkratka znamená Customer Relationship Management neboli řízení vztahů se zákazníky. CRM je tedy typ aplikace, která vám umožní evidovat interakce mezi vaší společností a vašimi zákazníky.

To znamená, že díky CRM budete moci lépe porozumět spotřebním potřebám svých zákazníků. Díky tomu můžete snáze navrhovat kampaně na podporu věrnosti zákazníků a získávat nové potenciální zákazníky.

Charakteristika CRM

Hovoříme o technologii, která je navržena tak, aby vám usnadnila život ve vašem podnikání. A abyste pochopili, proč to říkáme, podívejte se na jeho nejlepší vlastnosti:

  • Přizpůsobivost: Vaši zaměstnanci se jej mohou rychle naučit používat, takže bude reagovat na konkrétní potřeby a strategie vašeho podniku.
  • Integrace: Import všech informací z vaší stávající databáze, aniž by to vyžadovalo mnoho času a úsilí.
  • Kapacita. Rozsáhlá kapacita pro evidenci důležité dokumentace, údajů o zákaznících a podpůrných službách.
  • Začlenění umělé inteligence: Navrženo s využitím nejnovějších technologií, které vám pomohou automatizovat úkoly ve vaší firmě a nabídnou intuitivní řešení.
  • Pozitivní dopad na spokojenost zákazníků: Spokojenost zákazníků, která vám pomůže získat více konverzí a vyšší prodeje.

CRM pro restaurace

CRM pro restaurace je v posledních letech stále populárnější. Umožňují totiž přesně zjistit, jaké jsou gastronomické chutě vašich potenciálních zákazníků, kolikrát navštíví váš podnik, kolik jsou ochotni utratit atd.

Pamatujte, že informace jsou velmi silnou zbraní, kterou může každý podnik v restauračním odvětví strategicky využít. Budete-li znát chování a konzumní potřeby svých strávníků, budete moci stanovit konkrétní strategie tak, aby váš podnik dobře fungoval a měl očekávané příjmy.

Užitečnost CRM pro restaurace

Níže se dozvíte, jakou užitečnost bude mít CRM ve vaší restauraci:

  • Správa kontaktů: Inteligentní uspořádání údajů o potenciálních zákaznících, od vyhledávání až po konverzi.
  • Sledování interakcí: Všechny oblasti zapojené do prodejního procesu budou mít trvalý přístup k interakcím s věrnými zákazníky.
  • Kvalifikace zákazníků nebo potenciálních zákazníků: Budete znát podrobnosti o profilu každého zákazníka, abyste mohli zavést asertivnější marketingové akce a zpřehlednit své prodejní metody.
  • Omnichannel: Integrace všech komunikačních kanálů se zákazníky, jako je e-mail, online chat v obchodě a zákaznický servis v prodejně.
  • Správa dokumentů: Centralizuje přístup k příslušným dokumentům, které poskytují informace o zákaznících a společnosti.
  • Správa prodejního trychtýře: Pomáhá efektivně řídit všechny fáze prodejního procesu, aby potenciální zákazníci proces neopustili.
  • Automatizace pracovních postupů: Automatizuje určité opakující se úlohy prodejního procesu, aby se zefektivnil prodejní proces.
  • Správa sociálních médií: Některé systémy CRM zobrazují chování publika na sociálních médiích, abyste lépe porozuměli jeho spotřebním potřebám.

Objevte mnoho dalších zajímavých pojmů v našem slovníku pro pohostinství a gastronomii.

Často kladené otázky

Co je CRM?

Je to aplikace nebo software určený k ukládání, analýze a správě dat o potenciálních zákaznících podniku. To usnadňuje pochopení chování zákazníků a jejich spotřebitelského profilu s cílem vytvořit skutečně efektivní prodejní strategie.

Jak užitečný je CRM?

Užitečnost závisí na konkrétních potřebách každého podnikatele. Hlavní využití CRM však spočívá v tom, že pomáhá podniku lépe poznat své zákazníky s cílem zlepšit jejich zkušenosti v rámci podniku. Tímto způsobem mohou tyto společnosti zvýšit svou produktivitu a ziskovost.

Jaké jsou nejlepší CRM pro restaurace?

Nejlepší CRM pro restaurace jsou Hubspot (zcela zdarma a ve španělštině), MultiWasap (integruje rozhraní pro doručování, WhatsApp a chatbota) a Zoho CRM (zvládá velmi profesionálně usnadnit vícekanálovou interakci se zákazníky).

Zanechat odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Povinná pole jsou označena *

ZÁKLADNÍ INFORMACE O OCHRANĚ ÚDAJŮ

Účel: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.

Práva: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.

Příjemci: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.

Legitimace: Consentimiento del interesado.

Zodpovědný: Envalia Group, S.L.

Další informace: You can find additional information on data protection in our privacy policy

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.