Digitální gastronomie: zůstanete pozadu?
V současné době se mnoho restaurací přesouvá do světa digitální gastronomie. Důvodem byla celosvětová zdravotní krize, která přinutila mnoho podniků přehodnotit způsob své práce.
V důsledku této radikální změny se digitální gastronomie dostala do popředí zájmu majitelů restaurací po celém světě. Aby tento pracovní model správně fungoval, je třeba dodržovat některé zásady, které si vysvětlíme později.
Začněme tím, že si definujeme, co je digitální gastronomie a jak funguje.
¿Qué encontrarás en este artículo?
Co je digitální gastronomie?
Digitální gastronomie je způsob práce, který zahrnuje využívání nových digitálních technologií. Cílem je zlepšit procesy, při nichž se potraviny a nápoje pěstují, zpracovávají, distribuují a konzumují.
Tyto změny v gastronomii přinesly výrazné změny v tělesné, duševní a sociální oblasti člověka. Digitální gastronomie není jen o přítomnosti na internetu. Zahrnuje také potřeby gastronomického sektoru v digitálním světě.
Aby formát digitální gastronomie fungoval pro podnik, musí být koncipován na základě tohoto předpokladu. Je však možné proměnit tu vaši, pokud budete dodržovat několik aspektů digitální gastronomie, jako je například kuchyně duchů.
Jaký je současný stav digitální gastronomie?
Dnes je digitální gastronomie dobře zavedená, je to fenomén, který tu zůstane na dlouhou dobu. Díky tomuto způsobu práce se restauracím podařilo během pandemie přežít a zůstat naživu.
Nyní, kvůli další krizi, tentokrát hospodářské, je to způsob, který bude i nadále fungovat jako trvalý způsob práce. V dnešní době je internet zahlcen nesčetnými možnostmi restaurací, z nichž si můžete vybrat službu.
Díky této gastronomické revoluci je možné si objednat jídlo s sebou nebo si rezervovat místo v restauraci. Díky geolokaci, využívání velkých dat a umělé inteligenci se gastronomie stala personalizovanějším podnikem.
Využívání digitální gastronomie zvýšilo ziskovost restaurací téměř o 100 %, protože usnadnilo přístup k zákazníkům, rezervace, dodavatelské služby a správu jídelních lístků. Všechny tyto faktory svědčí o tom, že nová gastronomická éra se vyznačuje inovacemi v restauracích.
Jakými zásadami se řídí?
Zásady, kterými se řídí fungování digitální gastronomie, se týkají následujících bodů:
- Využití technologií k ochraně životního prostředí.
- Zavedení sebeudržitelného povědomí o přírodě a životním prostředí s cílem vrátit planetě to, co jí bylo odebráno.
- Využívejte technologie k předávání informací o tom, jak zdravě konzumovat potraviny, a ponechte uživateli plnou svobodu volby.
- Využijte technologie k podpoře nové kultury učení mezi pracovníky, aby se mohli každý den zlepšovat.
- Zajistit spravedlivé pracovní prostředí, ve kterém je se všemi pracovníky zacházeno stejně. Vzniká tak transparentní a důvěryhodný prostor.
- Využívat nové kulinářské techniky s využitím technologií k výrobě nových jídel a skvělých gastronomických zážitků, a vyhnout se tak napodobování těch stávajících.
- Podporovat hodnotu jídla, aby se zachovalo spojení mezi tradiční kuchyní a kulturou.
- Vytvářet nové procesy, jejichž hlavním hrdinou je uživatel, a zaměřit se na potřeby nových a budoucích generací.
- Používejte škálovatelné technologie, které umožňují získat vždy tu nejlepší verzi lidí, a také používejte základní nástroje, které jsou ekonomicky udržitelné.
V neposlední řadě je důležité realizovat udržitelný a skutečný obchod prostřednictvím transparentních a vyvážených postupů. Za účelem vytvoření jedinečného uživatelského zážitku.
Jaká bude budoucnost digitální gastronomie?
Vzhledem ke změnám životního stylu po celém světě se mnoho podniků muselo přetvořit, aby si zajistily přežití. To je případ restaurací, které v technologii zaznamenaly oživení svých prodejů ve srovnání s tradičním způsobem.
Využití technologií jim usnadnilo kontakt s uživateli a zároveň jim pomohlo propagovat jejich podnikání na sociálních sítích. Digitální gastronomie je obor, který má těm, kdo se do něj pustí, co nabídnout, nicméně aby se v něm upevnila, je třeba provést určité změny.
Vše nasvědčuje tomu, že se tento způsob práce bude používat i v budoucnu, protože díky němu mnoho podniků inovovalo k lepšímu a získalo velký ekonomický přínos.
ZÁKLADNÍ INFORMACE O OCHRANĚ ÚDAJŮ
Účel: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.
Práva: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.
Příjemci: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.
Legitimace: Consentimiento del interesado.
Zodpovědný: Envalia Group, S.L.
Další informace: You can find additional information on data protection in our privacy policy