fbpx

Co je to digitální tipování?

qué es la propina digital

Digitální převrat… plod pandemie. V té době bylo jedním z doporučení španělské vlády dát větší impuls platbám kartou . Stinnou stránkou tohoto opatření je, že tradiční spropitné bylo výrazně omezeno .

Země jako Spojené státy v současnosti zachovávají povinnost poskytnout spropitné poté, co jste využili jakéhokoli typu služby v podniku věnovaném pohostinství.

Zatímco ve Španělsku je tato praxe stále dobrovolná a bývá častější při platbě v hotovosti.

Se zavedením plateb kartou se u nás zrodil nový koncept, známý jako digitální spropitné. Přestože se zatím neprosadil, očekává se, že v blízké budoucnosti získá širší přijetí, zejména od roku 2023, kdy se podle odborníků z oboru začne jeho používání stále více rozšiřovat.

Co je digitální tipping?

Digitální spropitné spočívá v zaplacení ekonomického poděkování uživatelem za konzumaci určité služby z určitého restauračního sektoru, ale na rozdíl od tradičního spropitného se provádí prostřednictvím virtuální peněženky nebo karty.

Na podporu využívání této iniciativy se začaly používat různé aplikace, například Tipper.

Tipper je nástroj určený k usnadnění přechodu digitálních peněz mezi spotřebiteli a podniky . Je velmi užitečný pro podniky v pohostinství. Abyste jej mohli používat, je třeba dodržet několik jednoduchých kroků:

  • Podnikatel si musí stáhnout aplikaci a vytvořit si účet.
  • Po vyplnění potřebných údajů se vygeneruje QR kód.
  • Tento QR kód lze použít jako fotografii, zaslat e-mailem, vložit na vizitky podniku nebo vytisknout a umístit na snadno viditelné místo v provozovně.
  • Spotřebitelé budou moci QR kód naskenovat a digitálně zanechat spropitné , případně i se vzkazem.
  • Majitel podniku obdrží v aplikaci oznámení potvrzující, že spotřebitelův příspěvek byl přijat.

Jaké jsou její výhody a funkce?

Pro pohostinství je využití tohoto konceptu velkou výhodou, neboť ukončuje problém, kdy zákazník má jen dostatek peněz nebo nemá vůbec žádnou hotovost.

Přestože s touto iniciativou existuje větší šance získat nějakou hotovost navíc, můžeme také využít nástroje, které podporují její použití, např:

  • Začlenit fórum, kde mohou zákaznícidiskutovat o různých tématech souvisejících s naším podnikáním. Například: diskutovat o tom, jaká jídla by rádi viděli v jídelním lístku.
  • Postarat se ovyužití sociálních sítí vytvořením reklamních kampaní, které budou generovat více zákazníků. Například: propagujte různé akce, které v podniku pořádáme.
  • Sledovat a spravovat různé komentáře o podniku na různých recenzních platformách.

Mnohem více informací o dalších souvisejících pojmech najdete v našem slovníku pohostinství a gastronomie.

Často kladené otázky

Co je to digitální spropitné?

Digitální spropitné spočívá v ekonomickém poděkování ze strany příjemce za konzumaci určité služby v určitém restauračním sektoru, ale na rozdíl od tradičního spropitného se provádí prostřednictvím virtuální peněženky nebo karty.

Jaké jsou výhody digitálního spropitného?

Mimo jiné modernizace podniku, propagace spropitného a zlepšení pověsti podniku. Stručně řečeno, jedná se o jiný způsob, jak působit na veřejnost, upoutat její pozornost a posílit spojení.

Zanechat odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Povinná pole jsou označena *

ZÁKLADNÍ INFORMACE O OCHRANĚ ÚDAJŮ

Účel: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.

Práva: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.

Příjemci: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.

Legitimace: Consentimiento del interesado.

Zodpovědný: Envalia Group, S.L.

Další informace: You can find additional information on data protection in our privacy policy

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.