fbpx

Hodnotová nabídka restaurace

propuesta de valor restaurante

co musím udělat pro rozvoj svého podnikání v pohostinství ? Gratulujeme! Prvním krokem je být kritický a položit si otázku. Nyní musíte své úsilí zaměřit na nabídku hodnoty, která dokonale odpovídá potřebám vašich zákazníků. Jen tak dosáhnete požadovaného růstu.

V tomto článku vám poskytneme model hodnotové nabídky restaurace, který vám pomůže trefit se do černého. Záměrem je vyřadit všechny nápady, které by mohly být neúspěšné, a proto je třeba číst až do konce.

Než však začneme, měli byste vědět, že pokud je vaším záměrem vytvořit hodnotovou nabídku baru, bude tato metoda také užitečná. Začněme!

Hodnotová nabídka restaurace: Co to je?

Hodnotová nabídka je strategický prvek produktu nebo služby, který má uspokojit určitý segment trhu. Stala se klíčovým faktorem, protože vám pomáhá být vybráni oproti vašim přímým konkurentům, což vám umožňuje získat skutečnou rozdílovou výhodu.

Absence jasné hodnotové nabídky je dnes překážkou růstu mnoha podniků v pohostinství. Zejména proto, že bez něj ztrácí komunikační strategie na působivosti, a cílová skupina tak nevnímá, co se jí vaše značka snaží nabídnout.

jak mohu vytvořit hodnotovou nabídku své restaurace?

Naším záměrem je pomoci vám, aby nabídka hodnoty vaší restaurace byla co nejúspěšnější. A proto chceme navrhnout model, který vám zabrání ztrácet čas slabými nápady, které nakonec nebudou fungovat.

generar-valor-restaurante

Mluvíme konkrétně o modelu hodnotové nabídky, který se skládá ze tří částí: profilu zákazníka, mapy hodnoty a fit. Přečtěte si, jak ji uplatnit v praxi:

1. Profil zákazníka nebo osoba kupujícího

Jde o to zjistit klíčové charakteristiky zákazníka, na kterého se zaměřujete, například: co chce a jak mu může vaše restaurace udělat radost?

Model value proposition canvas doporučuje uvést tři skupiny charakteristik vaší kupující persony:

  • Radosti zákazníků: Jedná se o výsledky a přínosy, které zákazníci očekávají ve vaší restauraci.
  • Frustrace zákazníků: Odkazuje na nepříjemnosti, překážky nebo rizika, které jim brání získat od vaší restaurace to, co chtějí.
  • Úkoly pro zákazníky: Jedná se o činnosti, které se zákazníci snaží řešit ve svém každodenním osobním nebo profesním životě.

Jakmile máte jasno o profilu svého ideálního zákazníka, můžete pokračovat dalším krokem, který spočívá v návrhu profilu vaší firmy při zachování stejného schématu. Tomuto postupu se říká “mapování hodnot”.

2. Hodnotová mapa

Jedná se o jednoduchý seznam produktů a služeb, které ve své restauraci nabízíte. Úspěch spočívá v tom, že seznam odpovídá profilu vašich zákazníků, protože jen tak budete moci vytvořit skutečné zmírňovače frustrací a tvůrce radosti.

Aby se staly skutečným zmírňovačem frustrace a tvůrcem radosti, je bezpodmínečně nutné, aby odpovídaly frustracím a radostem zákazníka.

Pokud toho chcete dosáhnout, doporučujeme dále specifikovat profil zákazníka. Například:

  • Value shopper: Jedná se o zákazníky, kteří plní velmi specifické úkoly, jako je porovnávání nabídek, rozhodování o tom, které konkrétní produkty koupit, nebo volba doručení potravin domů.
  • Spolutvůrce hodnoty: Označuje zákazníky, kteří plní úkoly spojené se spolutvorbou hodnoty pro vaši restauraci, například když zanechávají své nápady nebo názory na sociálních sítích nebo specializovaných stránkách.
  • Přenašeč hodnoty: Vztahuje se na zákazníky, kteří ukončují životní cyklus nabídky hodnoty. Například přenesou rozhodnutí na třetí strany nebo nákup zavrhnou.

Dobrá, poté, co jste se hlouběji seznámili s profilem zákazníka, můžete přejít k poslednímu kroku modelu hodnotové propozice.

3. Fit

Fit je, když produkty a služby, které nabízíte ve své restauraci, dokonale odpovídají přáním vašich zákazníků. Budou se tak cítit nadšeni vaší nabídkou hodnoty.

Může být obtížné toho dosáhnout, a dokonce i udržet, pokud vůbec. Právě snaha o dosažení tohoto cíle však bude klíčem k vytvoření hodnotové nabídky vašeho podniku.

Klíče k vítězné nabídce hodnoty restaurace

V následujících řádcích se budeme věnovat některým klíčovým faktorům, které nesmí chybět ve vaší hodnotové nabídce.

  • Novinka. Jde o to vytvořit nabídku hodnoty, která dosud nebyla k vidění, tj. neexistuje žádná jiná podobná nabídka.
  • Zlepšení výkonu. Chcete-li vytvořit skutečnou hodnotu, můžete se rozhodnout zvýšit výkon svých produktů nebo služeb. Abyste mohli uspokojit přání i těch nejnáročnějších zákazníků.
  • Personalizace. Klíčové je přizpůsobit produkty nebo služby skutečným potřebám zákazníka. To zaručí, že jejich zkušenost s vaší restaurací bude pozitivní.
  • Kvalita: Odlišnost nestačí, pokud to, co ve své restauraci nabízíte, není kvalitní. Proto dbejte na rovnováhu mezi oběma vlastnostmi.
  • Konkurenční cena: Pro mnoho zákazníků je důležité jít do podniku, kde se dobře nají, budou dobře obslouženi a neutratí mnoho peněz.

jaké jsou potřeby restaurace?

my víme! Již jsme vysvětlili, jak vytvořit hodnotovou nabídku vaší restaurace, a několik klíčů, jak to udělat správně. Nechceme však tento příspěvek uzavřít, aniž bychom si s vámi nejdříve promluvili o potřebách, které by měla restaurace uspokojit.

Vaše restaurace musí především uspokojovat přání nebo potřeby zákazníků. Proto je důležité, abyste zohlednili jejich profil, jak jsme si vysvětlili v předchozích řádcích.

jak mohu uspokojit potřeby zákazníků ve své restauraci? Vezměte na vědomí tyto 3 body!

Dobrý zákaznický servis

Mějte na paměti, že zážitek zákazníka začíná již od prvního okamžiku, kdy vstoupí do vaší restaurace. Zlepšování služeb zákazníkům je velmi důležité a doporučujeme vyhnout se situacím, které by mohly způsobit nepříjemnosti nebo nepohodlí. K tomu je důležité:

  • Přivítejte je s empatií, jakmile vstoupí do dveří.
  • Nepřerušujte je, když jsou uprostřed rozhovoru.
  • Naslouchejte jim a věnujte zvláštní pozornost jejich potřebám.
  • Buďte trpěliví s váhavými strávníky.
  • Buďte ochotni jim informace zopakovat.
  • Poděkujte jim za jejich návrhy a pamatujte na ně do budoucna.
  • Nabídněte různé formy platby.
  • Ujistěte se, že číšníci mají rozsáhlé znalosti o pokrmech z jídelního lístku, aby mohli zodpovědět případné dotazy.

Atmosféra restaurace

Kromě služeb zákazníkům mohou na zážitek zákazníků ve vaší restauraci působit také faktory prostředí. Proto se ujistěte, že:

  • Zvolte výzdobu restaurace, která odpovídá typu nabízeného jídla. Nezapomeňte, že dobrý obrázek prodává hodně.
  • Vyberte vhodnou hudbu a udržujte ji na mírné hlasitosti, abyste vytvořili příjemnou atmosféru. V nabídce je hudba pro všechny styly, ať už se jedná o luxusní, tematické, fastfoodové atd.
  • Zvolte správné osvětlení, které místnost vylepší. V takovém případě doporučujeme zvolit tlumené osvětlení, které vytvoří útulnou atmosféru.

Udělejte z technologie svého spojence

Nové technologie v restauracích nám nabízejí možnost oslovit každého. Je důležité, aby váš podnik poskytoval řešení, která pokrývají nejdůležitější potřeby vašich zákazníků. V takovém případě je dobré, aby se technologie staly vaším nejlepším spojencem. Začněte tedy nabízet:

  • Objednávky online, aby si vaši zákazníci mohli snadno a rychle objednat, aniž by opustili pohodlí svého domova. Za tímto účelem vám doporučujeme mít zastoupení ve známých aplikacích, které spravují distribuci potravin v domácnosti.
  • Bezplatná služba wifi , aby vaši zákazníci mohli zůstat připojeni ze svých mobilních zařízení, když jsou ve vašich prostorách.
  • Mobilní nabíjecí stanice, aby se zákazníkům nikdy nevybila baterie v jejich chytrých telefonech.
  • Digitální menu pro ty, kteří preferují zobrazení celého menu po kliknutí na tlačítko.

Tolik k našemu příspěvku o hodnotě restaurace. Doufáme, že získané poznatky uplatníte v praxi a vaše restaurace se vyšvihne nad konkurenci. Na shledanou příště!

Jaká je hodnota restaurace?

Hodnotová nabídka je strategický prvek produktu nebo služby, který má uspokojit určitý segment trhu. Stala se klíčovým faktorem, protože vám pomáhá být vybráni oproti vašim přímým konkurentům, což vám umožňuje získat skutečnou odlišující výhodu.

Jaký je klíč k hodnotě restaurace?

Musí být nová, zlepšovat výkon, být přizpůsobená, kvalitní a za konkurenceschopnou cenu.

Jak mohu vyhovět potřebám klienta?

Toho můžete dosáhnout poskytováním kvalitních služeb, zlepšením prostředí restaurace a využitím technologií jako spojence.

Zanechat odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

ZÁKLADNÍ INFORMACE O OCHRANĚ ÚDAJŮ

Účel: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.

Práva: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.

Příjemci: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.

Legitimace: Consentimiento del interesado.

Zodpovědný: Envalia Group, S.L.

Další informace: You can find additional information on data protection in our privacy policy

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.