fbpx

Názvy stravovacích zařízení: vyberte si tu nejlepší možnost

¡Auxilio! Necesito nombre para mi empresa de catering

Pokud si lámete hlavu nad tím, jak vybrat jedno z nejlepších jmen pro catering, v Monouso pro vás máme několik klíčů, kterými vás můžeme překvapit.

Při tvorbě názvu pro catering a akce musíte kromě logistiky a estetiky cateringu dodržet i určité aspekty, abyste s ohledem na svou profesionalitu zaujali potenciální zákazníky a přiměli je najmout si vaše služby.

Přečtěte si, jaké aspekty je třeba zohlednit při tvorbě názvu cateringu pro vaši společnost , a snadno se tak odlišíte od konkurence.

Tipy pro výběr názvu cateringu

Při otevření cateringové firmy je mezi prvním úkolem definovat název, který je nezbytnou součástí budování značky.

Může se zdát složité vytvořit chytlavý název, který by definoval nabízené služby a filozofii vašeho podniku, ale podle těchto tipů to bude hračka.

Odlište se od konkurence

V první řadě mějte na paměti, že název vašeho podniku musí vynikat nad konkurencí, dalo by se říci, že je to jeden z klíčů k nabídce působivých cateringových služeb, protože odlišit se od konkurence není nic jednoduchého, ale pokud se vám to podaří, přináší to skvělé výsledky.

Abyste toho dosáhli, zvolte si nadčasový název, a ne takový, který je součástí trendů, protože ty se mění a přestávají být pro spotřebitele relevantní, a to, co bylo zpočátku pozitivní, se z dlouhodobého hlediska může stát negativním faktorem.

Kromě toho, že musí vyniknout, by měl být snadno zapamatovatelný.

Nemaťte své publikum

Další věcí, kterou je třeba při tvorbě názvu pro cateringovou firmu zvážit, je nemást své publikum obtížně vyslovitelnými názvy.

Názvy s proloženými písmeny, zkratkami nebo v angličtině jsou pro lidi často nejobtížněji zapamatovatelné.

Nejlepší je vybírat názvy cateringů a akcí, které mají jasnou výslovnost, jednoduchá slova a žádné nesmyslné zkratky.

Čím kratší, tím lepší

Krátké názvy cateringových a eventových společností jsou tím nejlepším rozhodnutím, které můžeteudělat .

Ideální jsou názvy s maximálně dvěma slabikami, protože se snadno pamatují a vyslovují.

Jen nezapomeňte uvádět speciální znaky, které by vás mohly zaměnit s jinými podniky.

Musí dávat smysl

Každý název pro můj cateringový podnik musí dávat ve světě cateringu a akcí smysl.

Pokud svůj podnik pojmenujete negativními slovy nebo slovy spojenými s jiným typem podnikání, lidé nepoznají, že váš podnik patří do odvětví akcí, a budou pokračovat v hledání.

Nejlepší je používat výrazy jako “party”, “events”, “celebrations” nebo “catering“.

Než se zamilujete: Je k dispozici?

Jakmile jste definovali název pro svůj catering a akce, je čas zjistit, zda je k dispozici pro registraci jako společnost.

Pokud je název obsazen a vy jej použijete, můžete se dostat do vážných právních problémů. Abyste tedy neměli špatné období, je důležité se ujistit, že je k dispozici.

Abyste se vyhnuli špatné náladě, doporučujeme mít několik variant názvu pro případ, že by se váš hlavní nápad již používal.

Zkontrolujte dostupnost webové domény

Stejně důležité je zkontrolovat dostupnost názvu, abyste si jej mohli zaregistrovat jako společnost, jako zkontrolovat, zda je používán na sociálních sítích nebo webových stránkách.

Pokud je již obsazena, bude nejlepší název změnit.

Pokud na webových stránkách nebo sociálních sítích používáte jiný název, než který jste si zaregistrovali, lidé vás budou znát pod těmito názvy, a ne pod původním. Nebo hůře, nemusí vám věřit.

Poraďte se s klienty, rodinou a přáteli

Nikdy není na škodu požádat o pomoc rodinu, přátele a klienty, kteří si dříve zakoupili vaše služby.

Ti vám poskytnou objektivní pohled na vámi vytvořené alternativní názvy a na to, který z nich je podle nich nejlepší pro přilákání potenciálních zákazníků.

Pokud jste ještě nezačali své produkty uvádět na trh, můžete si vytvořit seznam variant a podělit se o něj se svými blízkými. Díky nim získáte přehled o tom, jak budou vaši zákazníci reagovat, až název uslyší.

Nezapomeňte na svou specialitu

Při definování názvu mého cateringového podniku je důležité být konkrétní, abyste dali najevo svou specialitu. Toho docílíte použitím výstižných přídavných jmen spojených s vašimi službami

Ujistěte se, že název naznačuje, že váš podnik je cateringový podnik, a některé podrobnosti o vaší práci, aniž byste uváděli další podrobnosti (například jednotlivé služby nebo vaši adresu).

Konkrétní informace je lepší ponechat jako obsah pro vaše webové stránky a sociální média.

Co bychom měli zvážit při výběru názvu cateringové společnosti?

Měl by vyniknout, ale neměl by diváky zmást. Musí dávat smysl a být k dispozici, a to jak samotný název, tak webová doména.

Jaké faktory jsou důležité při výběru názvu cateringové společnosti na internetu?

Měli bychom si ověřit, že s tímto jménem můžeme vytvářet profily na sociálních sítích, že je jednoduché a že budeme moci mít vlastní webové stránky.

Zanechat odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Povinná pole jsou označena *

ZÁKLADNÍ INFORMACE O OCHRANĚ ÚDAJŮ

Účel: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.

Práva: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.

Příjemci: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.

Legitimace: Consentimiento del interesado.

Zodpovědný: Envalia Group, S.L.

Další informace: You can find additional information on data protection in our privacy policy

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.