fbpx

Jaké jsou nové obchodní modely pro pohostinství v roce 2022?

Hotelnictví a stravování je jedním z odvětví, které se v současné době neustále inovuje. Stále častěji se setkáváme s novými modely podnikání v pohostinství. Stejně jako u všeho v životě jde o to vyzkoušet různé varianty modelů a zjistit, které fungují a které jsou omylem.

3 nové obchodní modely v pohostinství

V rámci těchto inovací můžeme vyzdvihnout 3 modely, které se v současné době těší většímu zájmu spotřebitelů.

Dodávka

Před pandemií využívalo tento model mnoho podniků, ale po příchodu COVID-19 se mnoho z nich rozhodlo jej zavést a velká část jejich prodeje nyní pochází z tohoto kanálu.

Doručení spočívá v tom, že podnik odešle objednávku na místo určené zákazníkem. Tímto místem může být samotná provozovna, domov zákazníka nebo jiné místo.

Abychom mohli tento model využít, stačí o sobě dát vědět prostřednictvím internetu. Můžeme využít vlastní sociální sítě podniku nebo platformy jako “Just Eat”, “Uber Eats” nebo “Glovo” a další.

Po provedení několika jednoduchých kroků, jako je zveřejnění jídelního lístku provozovny a kontaktních údajů (pro případ, že byste si chtěli u svého podniku objednat), můžeme zahájit náš projekt.

Poté už jen čekáme, až nám přijdou objednávky buď telefonicky, nebo prostřednictvím oznámení na elektronickém zařízení, kde máme tyto aplikace nainstalovány.

Jako doporučení, to bude dobře přijímán spotřebiteli nějaký detail, který dělá rozdíl, zvýšení pravděpodobnosti, že spotřebitelé opakovat objednávku v tomto podniku. Je také vhodné požádat zákazníky, aby zanechali své hodnocení, názor nebo recenzi své objednávky, aby bylo možné tyto “slabé” stránky zlepšit.

Food truck

Určitě jste na koncertech, trzích nebo jiných akcích, které jste navštívili, viděli dodávku, ve které se připravuje a prodává jídlo. Tyto vozy se nazývají gastronety a v současné době zažívají svůj zlatý věk.

Jedná se o jeden z nejrozšířenějších modelů v Americe, který v plné expanzi dorazil i do Evropy. Aby bylo možné tento typ modelu používat, je nutné mít vhodný nákladní automobil, aby bylo možné nabízet jídlo a nápoje, a také projít některými testy, které potvrzují, že se jedná o vhodné místo pro manipulaci s potravinami.

Ukázat vaření

Pro majitele gastronomických podniků je považován za model s velkým rozmachem v tomto roce. Pro zákazníky je to gastronomický zážitek, který je nyní v módě.

Je založen na modelu, kdy zákazník může sledovat, jak se připravuje jeden nebo více pokrmů z jídelního lístku, a je tak přímým divákem přípravy konkrétního jídla.

Výhodou je, že tento model může být realizován na více místech a nemusí být vyvíjen výhradně v restauracích.

Zanechat odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Povinná pole jsou označena *

ZÁKLADNÍ INFORMACE O OCHRANĚ ÚDAJŮ

Účel: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.

Práva: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.

Příjemci: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.

Legitimace: Consentimiento del interesado.

Zodpovědný: Envalia Group, S.L.

Další informace: You can find additional information on data protection in our privacy policy

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.