fbpx

Jak začít podnikat s prodejními automaty na cukrovinky

maquina-expendedora-de-dulces

Máte zájem začít podnikat s prodejními automaty na cukrovinky? Pokud jste odpověděli ano, máme pro vás skvělou zprávu.

Prodejní automaty jsou skvělou alternativou pasivního příjmu, kterou můžete zvážit a rozvíjet tak svůj podnik. Tento obchodní model navíc nevyžaduje velké investice a umožňuje trvalý růst v čase.

Proto vás dnes v Monousu chceme krok za krokem provést tím, jak si vytvořit prodejní cestu. Jdeme na to!

Obchod s automaty na cukrovinky. 9 neomylných kroků k zahájení podnikání

Založit udržitelný a ziskový podnik s prodejními automaty není tak složité. Potřebujete jen trochu kapitálu a hodně chuti projekt rozjet. Zde jsou kroky, které vám pomohou vykročit správným směrem:

1. Vytvoření řádného obchodního plánu

Než investujete peníze nebo učiníte jakékoli rozhodnutí, měli byste si vzít papír a tužku a odpovědět na následující otázky:

  • Jaký je váš počáteční rozpočet?
  • Kolik peněz měsíčně očekáváte?
  • Jaké máte kontakty na umístění svých strojů?
  • Jste ochotni prozkoumat místa s největším pohybem potenciálních zákazníků ve vaší komunitě?
  • Máte čas a ochotu vyjednávat s majiteli firem?
  • Můžete každému stroji věnovat několik minut na pravidelný servis?
  • Máte schopnost vyvažovat náklady a řídit pozornost strojů?
  • Máte znalosti o oblíbených službách zákazníků ve vaší oblasti?
  • Jste ochotni se vyškolit v oblasti oprav a údržby prodejních automatů?

Po zamyšlení nad těmito otázkami budete mít jasnější představu o tom, jak životaschopné by pro vás toto podnikání bylo.

2. Stanovení nákladů na podnikání

Poté, co si naplánujete, jakým směrem se chcete při svém podnikání vydat, musíte určit náklady. Jedná se o důležitý prvek, který určuje produktivitu každého podniku.

Nejprve si zjistěte dodavatele, ceny a vlastnosti automatů na cukrovinky. Seznámíte se tak s podnikáním a budete moci navázat kontakty s dalšími lidmi, kteří mají podobné zájmy jako vy. Dále zjistěte počet potenciálních zákazníků, kteří by mohli mít přístup ke každému stroji.

Pokud se například automat na cukrovinky nachází na veřejném místě, podívejte se na návštěvnost. Pokud jej zřizujete v kanceláři, musíte vědět, kolik zaměstnanců k němu bude mít přístup.

Poté sečtěte režijní náklady, včetně plateb za vybavení, zásoby, dopravu atd., abyste měli základ pro stanovení cen svých položek. Nezapomeňte, že prodejní automaty musí být nějakou dobu v provozu, abyste na nich mohli vydělávat.

3. Výběr a zajištění nejlepších lokalit

Umístění prodejních automatů je bezpochyby jednou z nejdůležitějších proměnných. Doporučujeme vám, abyste se nejprve podívali na místa, která často navštěvujete, a navázali na zavedené vztahy ve vaší komunitě.

Také je dobré dávat pozor na frekventovaná místa, ať už jdete kamkoli. Každé místo s velkou návštěvností má potenciál pro prodejní automat.

maquinas-vending-expendedoras-de-dulces

Zkušenost nám říká, že určité typy obchodních zařízení upřednostňují prodej cukrovinek. To je případ nákupních center, prádelen, restaurací, kin, univerzit, tržnic, kaváren, bank a dalších. Nezapomeňte, že existuje mnoho alternativ, jen je třeba dávat pozor.

4. Komunikujte se svými budoucími zákazníky a rozhodněte se, co budete prodávat

Prodejní automat jste zakoupili a určili jeho umístění, nyní je čas rozhodnout, jaký druh cukrovinek budete prodávat. Za tímto účelem věnujte nějaký čas průzkumu druhů žvýkaček a sypkých cukrovinek. Pokud umístíte špatné produkty (i když máte správný stroj a místo), výsledky se nedostaví.

Doporučujeme vám, abyste se u vedoucího prodejny informovali o preferencích zákazníků ohledně cukrovinek. Obecně lze říci, že volně ložené bonbony a žvýkačky jsou výhodnější, protože jsou vynikající volbou díky své dlouhé trvanlivosti a tepelné odolnosti.

Pokud však zvolíte jiné alternativy, například čokoládu, snažte se zajistit optimální rotaci s dodavateli.

5. Vyjednejte si provizi se správci místa, kde stroje instalujete

Nyní prohloubíte vazby s majiteli nebo manažery místa, kde umístíte prodejní automaty. Začněte vysvětlením, že údržbu budete provádět sami a že zabírají pouze dva metry čtvereční.

Také jim řekněte, že nepotřebují elektřinu a přidají provozovně další službu. A co je nejlepší, získají provizi z hrubého prodeje ve výši 15-30 %.

Pro větší formálnost doporučujeme sepsat písemný dokument, který dohodu popíše.

6. Než začnete podnikat, otestujte své prodejní automaty

V tomto okamžiku jde o to, abyste se ujistili, že produkty dávkujete správně a ve správném množství. V podstatě se jedná o technickou zkoušku, při které se kontroluje, zda jsou nastavitelná kolečka nastavena tak, aby vydávala požadovanou porci.

Nezapomeňte, že taková chyba může mít velký dopad na vaše zisky.

7. Je čas na následné kroky. Alespoň dvakrát týdně navštivte prodejní automaty a sledujte proces

Nezapomeňte často kontrolovat provoz prodejních automatů, zejména na začátku podnikání. Tím se zajistí, že cukrovinky zůstanou čerstvé, a ověří se prodejní výsledky na každém místě.

Doporučujeme vám, abyste si vytvořili plán podle množství prodejních automatů, které máte. To spočívá v tom, že si zapíšete den a čas, kdy budete navštěvovat prodejní automaty. V tomto nástroji můžete dokonce přidat sloupec pro záznam pozorování a pole pro kontrolní seznam.

8. Instalace bankomatu na výměnu peněz

Velmi užitečné je umístit v blízkosti prodejních automatů automat na drobné. Zejména proto, že v dnešní době je velmi časté, že lidé u sebe nemají přesnou hotovost nebo nemají drobné.

Tímto způsobem zvýšíte své tržby (a tržby majitele obchodu) a zároveň pomůžete lidem získat rychlý přístup k hotovosti.

9. Získejte školení v oblasti oprav a údržby prodejních automatů

Zde musíte být dostatečně bystří, abyste předvídali závažné poruchy. Protože větší oprava může ovlivnit podnikání a dokonce zastavit prodej.

Doporučujeme, abyste své stroje pravidelně čistili a udržovali. Tento detail bude mít zásadní význam pro dlouhodobou udržitelnost vašeho podnikání.

Nezapomeňte, že některé sladkosti mohou mechanismus ucpat a způsobit jeho nefunkčnost. Na druhou stranu zvažte, že někteří zákazníci mají tendenci udeřit do povrchu automatu, pokud nedostanou to, co chtějí.

Vzhledem k výše uvedeným skutečnostem doporučujeme, abyste se vycvičili a osvojili si dovednosti pro opravu prodejního automatu.

Kolik stojí automat na cukrovinky?

V této části se ponoříme trochu hlouběji do tématu nákladů na zahájení podnikání. Především byste měli vědět, že existují různé modely prodejních automatů, a proto bude cena záviset na tom, co máte na mysli. Projdeme vám však několik alternativ, které vám pomohou dosáhnout vašich cílů.

Začněme od základů. Klasický automat na žvýkačky a cukrovinky má standardní rozměry 40 cm na výšku x 20 cm na šířku x 20 cm do hloubky. Kromě toho do ní můžete uložit 400 kusů žvýkaček nebo 5 kg cukrovinek ve velkém.

Má kovové tělo (obvykle), průhlednou kulovou kouli pro zobrazení zboží a uzamykatelný držák mincí. Cena tohoto automatu se pohybuje od 65 € do 85 € za kus.

maquinas-vending

Na druhou stranu je kubický model o něco větší a od předchozího se liší tím, že pojme o 20 % více produktu. Jinými slovy, ušetříte čas i peníze, protože je potřeba méně týdenního doplňování bonbonů a žvýkaček. Tuto verzi můžete na trhu sehnat v rozmezí od 70 do 92 €.

Upozorňujeme, že u obou verzí je možné zakoupit litinové stojany o výšce 76 cm (přibližně). Díky nim budou vaše stroje nezávislejší, protože je nemusíte opírat o pult nebo stůl. Cena tohoto příslušenství se pohybuje kolem 20 a 35 €.

Měli byste také vědět, že existují dvojité a trojité prodejní automaty. Jak už název napovídá, jedná se o stroje, které umožňují uložit mnohem více produktů a nabídnout tak větší rozmanitost. Ceny těchto modelů se pohybují přibližně mezi 157 a 245 €.

Jste spokojeni? Doufáme, že jsme vám pomohli s vaším budoucím podnikáním s automaty na cukrovinky. Stačí se jen pustit do práce a do puntíku dodržovat všechny tipy, které jsme vám v tomto průvodci poskytli. A nezapomeňte se podívat do našeho internetového obchodu, protože máme několik produktů, které vám pomohou ve vašem podnikání.

Zanechat odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

ZÁKLADNÍ INFORMACE O OCHRANĚ ÚDAJŮ

Účel: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.

Práva: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.

Příjemci: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.

Legitimace: Consentimiento del interesado.

Zodpovědný: Envalia Group, S.L.

Další informace: You can find additional information on data protection in our privacy policy

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.