fbpx

Tajemství reklamy na restauraci s pozitivními výsledky

Tajemství reklamy na restauraci s pozitivními výsledky

Reklamy na restauraci není složitý úkol, měli byste však znát některá tajemství, díky nimž je tvorba strategií jednoduchá a bezproblémová.

Prostřednictvím různých marketingových akcí, a to jak v digitálním ekosystému, tak i v reálném světě (tzv. offline), můžete urazit dlouhou cestu při propagaci svého podnikání.

V tomto článku najdete: kroky, hacky a tipy, kterými se řídit při navrhování a realizaci reklamní kampaně pro restauraci.

První kroky k propagaci restaurace

První kroky k propagaci restaurace

Reklama na restauraci je nejlepším nástrojem, který můžete použít k přilákání zákazníků do svého podniku.

Při navrhování reklamních strategií pro restaurace je důležité znát typ zákazníků, které v podniku přijímáte, abyste měli k dispozici to, co potřebujete ke zlepšení služeb, a zaměřit se na ně.

Staňte se odborníkem ve svém oboru

Jaká je nejlepší reklama, kterou můžete mít? Nabídka jedinečných kulinářských zážitků, díky nimž zákazníci doporučují váš podnik.

V rámci této zkušenosti je nutné dbát na každý detail, od bezpečnosti potravin až po originalitu pokrmů a jejich obložení.

Zážitek však nespočívá jen v pokrmech, ale měli byste brát v úvahu také výzdobu a prostředí restaurace. Jejich zpříjemnění pro strávníky je součástí vynikajícího servisu.

V neposlední řadě nelze opomenout zákaznický servis. Tento aspekt je pro propagaci vaší restaurace zásadní.

Ujistěte se tedy, že se jedná o personalizovanou, blízkou a agilní službu pro zákazníky.

Poznejte, co váš zákazník chce a čeho se obává.

V každém podniku je jiná gastronomická nabídka a ne všichni lidé mají na některé z nich chuť.

Z tohoto důvodu je vhodné zjistit, kdo je vaší cílovou skupinou.

Vytvořte si profil nebo profily zákazníků, které ve své restauraci často obsluhujete. Tímto způsobem bude snadné zavést akce k propagaci vašeho podnikání a přilákat lidi, kteří na tyto zájmy reagují.

Další výhodou rozpoznání typu zákazníků, kteří navštěvují vaši restauraci, je možnost upravit jídelní lístek, služby a ceny.

Akce a kanály pro umístění restaurace

Akce a kanály pro umístění restaurace

Po určení cílové skupiny vašeho podnikání přichází nejdůležitější krok.

Tímto krokem je bezpochyby plánování reklamních kampaní, které budou sloužit k umístění restaurace na internetu a sociálních sítích, aniž by se zapomínalo na offline akce.

Vyhodnoťte, které kanály jsou při propagaci restaurace výhodné, a začněte vytvářet strategie jejich řízení.

Webové stránky

Mít webové stránky je v dnešní době životně důležité. Díky němu vás zákazníci najdou a získají přístup k zajímavým informacím o vaší restauraci.

Použijte jednoduchý design stránek přizpůsobený mobilním zařízením a strukturu srozumitelnou pro všechny typy uživatelů.

Nezapomeňte vytvořit sekci pro zákazníky, aby si mohli rezervovat účast při zvláštních příležitostech. Nabídněte také poštovní schránku pro příjem jejich názorů.

Pokud jde o obrázek, ujistěte se, že obsahuje logo restaurace a barvy, které ji identifikují.

Nezapomeňte připojit obrázky vašeho místa, jde o to, aby se zákazníci seznámili s vaším místem ještě předtím, než do něj vstoupí, a poté, co ho poznají, si vzpomněli na chvíle, které v něm prožili.

Publikování a aktualizace blogu

Blog je prostor pro publikování článků s obsahem zajímavým pro vaši cílovou skupinu.

Obsah, který zveřejňujete, musí souviset se službami a tématem, které v restauraci nabízíte.

Před publikováním článků hledejte klíčová slova, která pomohou umístit stránku na první místa ve vyhledávačích. Tímto způsobem získáte více návštěvníků.

Chcete-li propagovat restauraci, můžete zveřejnit recepty, události nebo produkty, které jsou s podnikem spojeny, a povzbudit lidi, kteří si články přečtou, k návštěvě podniku.

Buďte přítomni na sociálních sítích

V dnešní době je pro propagaci restaurace zásadní přítomnost na sociálních sítích.

Zveřejňování zajímavého obsahu, například fotografií podávaných pokrmů, motivuje lidi, aby vás sledovali a stali se potenciálními zákazníky.

V rámci strategií a příspěvků na účtech restaurací na sociálních sítích jsou vítány také soutěže, nabídky a propagační akce.

Dalším neomylným aspektem sociálních sítí je, že lidé mají přímý kontakt s účtem prostřednictvím komentářů a zpráv, takže musíte vždy reagovat.

Jako doplněk tohoto zákaznického servisu je dobré zveřejnit fotografie, které zákazníci v restauraci pořídili.

Obsah, který bude zveřejňován, by měl být uspořádán do kalendáře, aby byl stanoven pevný rytmus zveřejňování a vždy se objevoval na domovské stránce sledujících.

Akce SEO

Aby se o restauraci dozvědělo více lidí, měla by jít reklama restaurace ruku v ruce se SEO.

Chcete-li se objevit na předních pozicích ve vyhledávačích, musíte psát s ohledem na své cílové publikum. Analyzujte klíčová slova, která patří mezi nejvyhledávanější, a nabízejte originální a kvalitní obsah.

Používání nástrojů, jako je Google Analytics, vám pomůže zjistit, co všechno se na vašich webových stránkách děje v zákulisí.

Je důležité, abyste měli podporu odborníka na SEO, abyste dosáhli umístění své stránky.

E-mailový marketing: Tradiční, ale velmi účinný

Prostřednictvím e-mailového marketingu jsou zákazníci informováni o novinkách, propagačních akcích, nabídkách a aktuálních soutěžích restaurace.

Zákazníci se mohou přihlásit k odběru newsletteru vaší restaurace prostřednictvím webových stránek nebo pomocí strategie známé jako Social WiFi, která spočívá v poskytnutí hesla k wifi výměnou za kontaktní údaj, například e-mailovou adresu.

E-mailový marketing může být pro zákazníky invazivní, proto neposílejte e-maily každý den. Odesílejte personalizované e-maily každý týden nebo měsíc a také ve zvláštních termínech.

Tyto e-maily můžete použít k propagaci restaurace a obsahu, který je zveřejněn na jejích webových stránkách, a to pomocí poutavých sdělení a souvisejících obrázků.

Chcete více? Influencerů!

Gastronomičtí influenceři jsou módní a představují dobrou strategii pro propagaci restaurace.

Oslovte některého z influencerů ve vašem městě nebo nejbližším městě, aby strávil den v restauraci s hostem.

Zatímco restaurace nabízí gastronomické služby, influencer dělá restauraci reklamu tím, že fotí nebo natáčí videa doporučující jednotlivé části služby.

Tímto způsobem budou vaši sledující povzbuzeni k návštěvě podniku a stanou se potenciálními zákazníky restaurace.

Nechte svůj marketing být zážitkem

Zážitek je nejlepší reklamní kampaní pro restaurace, kde je hlavním aktérem zákazník.

Nabídnete-li v rámci dynamiky restaurace různé zážitky, budou lidé překvapeni rozdílem, který představujete ve srovnání s konkurencí.

A díky tomu doporučí vaši firmu svým přátelům a rodině.

Ukázat vaření

Předváděcí vaření umožňuje lidem sledovat, jak šéfkuchař připravuje objednané pokrmy.

Během kuchařské show šéfkuchař vysvětlí něco málo o surovinách a postupu přípravy jednotlivých pokrmů a zároveň překvapí některými kuchařskými manévry.

Technicko-emoční gastronomie

Techno-emocionální gastronomie jako gastronomické hnutí si klade za cíl vytvářet nebo rozvíjet emoce u strávníků.

K tomu využíváme technologie, které zákazníkům umožňují být při ochutnávání každého pokrmu vždy aktivní.

Ochutnávky

Atraktivní aktivitou pro dospělé jsou ochutnávky vína a piva.

Během ochutnávky máte možnost seznámit se s různými druhy vín a piv, které se v podniku podávají, s některými příklady párování a se správným rozeznáním jejich chutí.

Přítel nejlepších přátel

Pro majitele domácích mazlíčků je skvělé, když se vaše restaurace stane místem přátelským k domácím mazlíčkům.

Zatímco si zákazníci pochutnávají na jídle, domácí mazlíčci mohou být s nimi, aby je nemuseli nechávat doma samotné.

Podporuje zábavu

Pokud jde o zábavu, zorganizujte zábavu pro zákazníky, aby byli v klidu, zatímco čekají nebo ochutnávají své pokrmy a nápoje.

V rámci tohoto typu zábavy můžete nabídnout živou hudbu, karaoke večery, večeře naslepo a kouzelnická nebo komediální představení.

Vytvoření atmosféry pomocí dekorací

Výzdoba je důležitým aspektem každé restaurace, protože je zodpovědná za oživení tématu každého podniku.

Pokud má vaše restaurace definované téma, dbejte na to, aby každý prvek působil dojmem, že se přesunul v čase nebo místě.

To překvapí hosty od chvíle, kdy vstoupí do podniku, až do jeho opuštění.

Způsoby online reklamy na restauraci

Způsoby online reklamy na restauraci

Existuje několik způsobů, jak propagovat restauraci online, a to v několika krocích.

S každým z těchto způsobů tvorby reklamy v restauraci získáte příliv potenciálních zákazníků, které hledáte.

SEM

Cílem je, aby se vaše stránka umístila na předních místech ve výsledcích vyhledávání a aby se k ní dostalo více lidí.

SEM (Search Engine Marketing) je strategie, kterou potřebujete k dosažení tohoto cíle, a to prostřednictvím reklamy, která vás umístí.

Pro toto umístění jsou důležitá klíčová slova, která charakterizují vaši restauraci, návrh reklam, které upoutají pozornost cílové skupiny, a analýza výsledků strategie.

Protože se reklamy budou zobrazovat na různých stránkách, přesměrujte lidi na domovskou stránku svých webových stránek a nechte je dozvědět se vše o restauraci.

Zobrazit

Další možností, jak propagovat restauraci, je zobrazování reklamy v elektronických médiích.

Stačí zaplatit komunikační kanál, kde bude banner nebo reklama umístěna, a lidé se o vaší firmě dozvědí, až na danou stránku vstoupí.

Zveřejněním reklamy v restauraci získá vaše firma prestižní image díky investicím do různých komunikačních kanálů, které lidé považují za důležité.

A co je nejlepší, tento typ reklamy je nejekonomičtější a můžete lépe kontrolovat náklady.

Mobilní aplikace

S rozvojem mobilních aplikací je přístup k informacím nebo internetu obecně jejich prostřednictvím.

V některých aplikacích je programová reklama, která je obvykle spojena s aplikací, v níž je propagována.

Jako restaurace byste měli hledat mobilní aplikaci, která má k dispozici programatickou reklamu pro inzerci vaší restaurace.

Tento typ reklamy umožňuje větší výběr formátů, takže reklamní kampaň pro restauraci může mít podobu obrázku, videa, GIFu nebo reklamy zabírající celou obrazovku.

Offline svět existuje, využijte ho k propagaci své restaurace.

Offline svět existuje, využijte ho k propagaci své restaurace.

Přestože je digitální svět důležitou součástí našeho každodenního života, tradiční marketing nikdy nevyjde z módy.

Mějte logo a název, které upoutají pozornost, souvisejí se službou a jsou snadno zapamatovatelné. Díky tomu vaši restauraci poznají už při pohledu na nápis z dálky nebo na reklamu.

Velká část zákazníků, které v podniku získáte, bude pocházet z doporučení přátel, známých nebo rodiny.

Personál musí dbát na to, aby služby byly vždy co nejlepší, udržovat čistotu podniku a pořádek v nábytku.

Je důležité, aby byl zákazník přivítán a propuštěn co nejzdvořileji. Číšníci a servírky by také měli mít na paměti, že zákazník má vždy pravdu.

Zkušenost s nabídkou správného nádobí

Zkušenost s nabídkou správného nádobí

V rámci zážitku jako strategie propagace restaurace je nádobí jedním z prvků, které dokládají kvalitu poskytovaných služeb.

Pokud nemáte to správné nádobí a příbory pro servis hodný pěti hvězdiček, v našem internetovém obchodě Monouso najdete katalog s produkty, které se přizpůsobí vašim potřebám.

Pokud má vaše podnikání přírodní a udržitelný charakter, nabízíme vám biologicky rozložitelné nádobí vyrobené z přírodních surovin, jako je kukuřičný škrob nebo bagasa z cukrové třtiny.

Na druhou stranu, pokud hledáte možnosti opakovaného použití nebo jednorázové použití, máte štěstí. Zde máme sekci pro tento typ výrobků z lepenky, plastu, kraftového papíru a dalších materiálů, které mají působivou odolnost a tvrdost.

Zanechat odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

ZÁKLADNÍ INFORMACE O OCHRANĚ ÚDAJŮ

Účel: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.

Práva: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.

Příjemci: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.

Legitimace: Consentimiento del interesado.

Zodpovědný: Envalia Group, S.L.

Další informace: You can find additional information on data protection in our privacy policy

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.