fbpx

Sociální WiFi: To, co restaurace potřebuje

WiFi Social: Justo lo que necesita restaurante

Sociální WiFi je služba, která restauracím zaručuje řadu výhod. Jednoduchým zadáním hesla si navždy získáte srdce zákazníka.

Kromě toho, že zákazníkům poskytujete přístup k internetu a umožňujete jim zůstat ve spojení i během večera, představuje používání WiFi zákazníky marketingový nástroj pro vaši restauraci.

Vysvětlíme vám výhody této služby, které vám v restauraci zaručuje, a prostředky, kterými můžete realizovat proximity marketingové akce.

Co je sociální WiFi?

Co je sociální WiFi?

Sociální WiFi je služba nabízená v gastronomických podnicích.

Fungují tak, že nabízejí malou výměnu mezi vaším podnikem a vašimi zákazníky: zaručíte jim přístup k bezdrátové internetové síti výměnou za pozitivní hodnocení, které naznačuje, že se ve vašem podniku stravují

Další možností je nechat je přihlásit se uvnitř provozovny.

Za tímto účelem požádáte strávníka, aby se připojil k sociální síti WiFi prostřednictvím aplikace, kde si vyžádáte jeho profil na sociálních sítích. Pak s ním navážete kontakt a podpoříte konverzaci.

Jak budovat loajalitu zákazníků pomocí sociální sítě WiFi

Jak budovat loajalitu zákazníků pomocí sociální sítě WiFi

Používání sociální sítě WiFi ve vaší restauraci přináší výhody, které vám pomohou s umístěním podniku, čímž se jasně odlišíte od konkurence.

Díky této službě si zákazníci začnou být restauraci věrní a budou ji navštěvovat častěji.

Pokud váš podnik pravidelně navštěvuje mnoho lidí, je jisté, že pozvou své přátele a rodinu, čímžse zvýší prodej a získají noví zákazníci.

Umístěte zákazníky kolem sebe

Pokud je vaše sociální síť WiFi zdarma, bude snazší posílat zprávy lidem, kteří se připojí k vaší firemní síti.

Zprávy, které posíláte přes WiFi, by měly obsahovat cenné informace, jako jsou denní nabídky, provozní doba nebo propagační akce.

Tímto způsobem snadno upoutáte jejich pozornost a povzbudíte je ke vstupu do restaurace v jejich blízkosti.

“To se mi líbí” na sociálních sítích

Prostřednictvím služby Social WiFi můžete zákazníkům posílat oznámení, aby na konci večera ohodnotili pozornost, kterou jim vaši zaměstnanci věnovali.

Pokud se zákazníci připojili k Wi-Fi v provozovně, pošlete jim oznámení, aby mohli vyjádřit svůj názor nebo přiřadit vaší službě hodnocení.

Nejvhodnější dobou pro to je doba, kdy čekají na účet, budou spokojeni a připraveni vám dát dobré hodnocení.

Zlepšete svůj e-mailový marketing

To je jedna z nejlepších výhod sociální sítě WiFi.

E-maily všech zákazníků, kteří se připojí k sociální síti WiFi, budou zaregistrovány ve vaší firemní databázi. Proto budete mít v budoucnu možnost komunikovat.

Promyslete si strategii e-mailového marketingu a realizujte ji. Máte e-maily svých zákazníků!

Posílejte jim newslettery se zajímavými informacemi, jako jsou nabídky, akce týdne, nové jídlo, menu týdne a další novinky.

Prvotřídní zážitek

Další výhodou sociální sítě WiFi je možnost nabídnout personalizované služby podle potřeb každého zákazníka.

Díky přístupu k jejich sociálním sítím může restaurace snadno zjistit, zda slaví zvláštní příležitost, zda jsou v podniku poprvé, nebo jakýkoli jiný důvod jejich návštěvy.

Když to restaurace ví, může nabídnout nějakou akci pro nového zákazníka, dát dezert zdarma, pokud má narozeniny nebo výročí.

Ať už je vaše strategie jakákoli, když tyto informace znáte, překvapte své zákazníky. Takový detail nebudou očekávat a doporučí vaši restauraci svým známým.

Zvyšte svůj prodej

Pomocí sociální sítě WiFi můžete zákazníkům také pomoci zvýšit povědomí o možnostech vašeho menu nebo – dokonce – ho učinit virtuálním.

Dalším nápadem na zvýšení prodeje je zadávání objednávek prostřednictvím mobilních zařízení. Informace se tak ihned objeví v kuchyňském systému, aby bylo možné zahájit přípravu.

Využití sociální sítě WiFi slibuje rychlejší obsluhu při přijímání objednávek a expedici pokrmů, takže zákazníci budou mít vaši restauraci mezi nejlepšími a jejich návštěvy budou častější.

Zlepšete svůj proximity marketing

Zlepšete svůj proximity marketing

Proximity marketing je pro restaurace neuvěřitelnou strategií.

Spočívá ve vytváření marketingových strategií, které zahrnují využití technologií a umístění zákazníků.

Tyto strategie se provádějí s cílem komunikovat se zákazníky, ale ne vždy, pouze když jsou v blízkosti vaší provozovny.

Kromě sociální sítě WiFi existují i další technologie, které můžete použít k podpoře proximity marketingu, a které probereme níže.

Bluetooth

Ačkoli je to skvělý způsob připojení, má jednu zásadní nevýhodu: použití technologie Bluetooth je funkční pouze tehdy, pokud ji mají zákazníci zapnutou, což je hlavní překážka proximity marketingu.

Když je zapnuta, zobrazí se zařízení, na která můžete posílat segmentované informace o své firmě.

NFC

Near Field Communication neboli NFC je další bezkontaktní technologie, která se v marketingu používá s velmi dobrými výsledky.

Umožňuje zasílání zpráv nebo bulletinů o restauraci, pokud je vzdálena maximálně 20 centimetrů.

Majáky

Majáky jsou technologická zařízení menší než pěst, která plní funkci proximity marketingu.

S ohledem na vzdálenost zákazníka od určité provozovny slouží majáky jako prostředníci pro zasílání informací do jeho telefonu.

Další produkty, které potřebujete ve své restauraci

Další produkty, které potřebujete ve své restauraci

Poté, co začnete získávat více zákazníků pomocí sociální sítě WiFi, musíte mít potřebné kuchyňské nádobí, abyste jim mohli servírovat to, co si objednali.

V našem internetovém obchodě Monouso nabízíme kvalitní výrobky pro sektor HORECA. V našem katalogu najdete talíře, příbory, sklenice, šálky, džbány, mísy, nádoby a další vybavení vaší kuchyně.

Nejlepší je, že každý z těchto produktů se vyrábí z materiálů, jako je plast nebo bagasa z cukrové třtiny, takže je můžete pořídit v závislosti na obchodním modelu vaší restaurace.

Je třeba poznamenat, že máme k dispozici různé modely, barvy a velikosti a liší se z hlediska jejich vlastností použití, abyste našli výrobky na jedno použití, biologicky rozložitelné nebo opakovaně použitelné.

Zanechat odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

ZÁKLADNÍ INFORMACE O OCHRANĚ ÚDAJŮ

Účel: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.

Práva: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.

Příjemci: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.

Legitimace: Consentimiento del interesado.

Zodpovědný: Envalia Group, S.L.

Další informace: You can find additional information on data protection in our privacy policy

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.