fbpx

Storytelling pro restaurace Jak na to?

Storytelling para restaurante ¿Cómo hacerlo?

Jako strategie je storytelling pro restaurace úspěš ný. Díky této marketingové technice můžete navázat bližší vztah se zákazníky, kteří navštíví váš podnik.

Prostřednictvím vyprávění příběhů můžete zákazníky přesvědčit, že vaše služby jsou ty nejlepší, které mohou dostat, pokud jsou doplněny jednáním vašich zaměstnanců.

Zjistěte, co je to storytelling pro restaurace , jak ho používat a jaké výhody přináší vašemu podnikání.

co je vyprávění příběhů pro restaurace?

Co je storytelling pro restaurace?

Vyprávění příběhů v restauracích je vynikajícím nástrojem pro přilákání a udržení zákazníků, kteří navštíví vaši restauraci.

Vyprávění příběhů v restauraci využívá literární prostředky k tomu, aby v návštěvnících vašeho podniku vyvolalo určité emoce, pocity nebo vjemy – například radost, hlad nebo potěšení.

Cílemtéto formy vyprávění příběhů, která využívá přesvědčovací metody a techniky, je zanechat v posluchačích dojem.

Vyprávění příběhů Co říká věda?

Storytelling Co říká věda?

Věda je v gastronomickém vyprávění důležitá, protože zahrnuje funkce mozkových hemisfér.

Pravá hemisféra bere v úvahu smyslové zážitky a požitek zákazníků v restauraci. Zatímco levá hemisféra věnuje větší pozornost ceně služby.

Dříve bylo běžné, že poslední slovo ve spotřebě měla levá hemisféra, ale v posledních letech se podniky věnují uspokojování pravé hemisféry zákazníků.

Vyprávění příběhů bylo označeno za neomylnou techniku, jak nabídnout kreativní služby a uplatnit smyslové zážitky strávníků.

Výhody vyprávění příběhů v restauračním průmyslu

Výhody storytelling v gastronomii

Pokud použijete dobrý storytelling, výhody pro restauraci jsou nekonečné. Nemusíte vyprávět báječný nebo neuvěřitelný příběh, stačí dobrý příběh s vášní, která charakterizuje vaši firmu.

Pokud zákazníkům zprostředkujete upřímný a stručný příběh, budou se o něj zajímat a ztotožní se s ním.

Podívejme se tedy, jaké jsou hlavní výhody používání storytellingu ve vašem podnikání.

Posiluje komunikaci

Definovaný příběh o restauraci vám umožní udržet soudržnost při komunikaci s hosty.

Jinými slovy, příběh, který vyprávíte na sociálních sítích, je stejný jako ten, který s nasazením vyprávíte v podniku.

Tím, že se verze neliší, restaurace vyjadřuje profesionalitu a důležitost práce, kterou dělá.

Vytvářejte vazby s komunitou

Čím skutečnější, upřímnější a lidštější příběh, tím rychleji se zákazníci s restaurací ztotožní a stanou se jí věrnými.

Zákazníci se totiž budou cítit dobře v restauraci, která s nimi sdílí stejné hodnoty nebo zájmy.

Mohou se také ztotožnit s vaším příběhem, oslavovat vaše úspěchy a chtít být součástí vašeho nového příběhu

Využijte emoce svého publika

Je běžné, že si některé detaily restaurace nepamatujete, ale nikdy nezapomenete, jak jste se cítili během obsluhy.

Pomocí vyprávění příběhů v restauraci můžete posílit služby tak, abyste si je zapamatovali jako pozitivní a jedinečný zážitek.

Zvyšte autoritu své firmy

Strávníci chtějí, aby restaurační podniky, které navštěvují, splnily jejich očekávání a sliby týkající se vynikajících služeb.

Storytelling pro restaurace je ochutnávkou toho, co znamená zákaznický servis, a ukazuje, že to, co slibujete, je pravda.

Zlepšete své služby zákazníkům

Používání storytellingu v restauracích vám pomůže poskytovat lepší služby.

Díky příběhu, který ukazuje hodnoty restaurace a kvality služeb, zaměstnanci vědí, co mohou během pracovní doby očekávat a jak se mají chovat k zákazníkům.

Zohledňují také způsob obsluhy – od přivítání až po rozloučení – a pořádek v restauraci.

kdy a kde tuto techniku použít?

Kdy a kde tuto techniku použít?

Storytelling pro restaurace je dobrá metoda, pokud je použita ve správný čas a pro správný účel.

Tímto způsobem vyvoláte u svých zákazníků emoce, které hledáte, a ti se stanou vašemu podniku věrní.

Existují tři ideální okamžiky pro použití této techniky. Pojďme si je vyjmenovat.

Poznávání zákazníků

Storytelling pro restaurace s cílem poznat své zákazníky vypráví příběhy o restauraci s hlavním důrazem na zákazníky.

Vytvořte příběh, který budete vyprávět svým zákazníkům, na základě interakcí a komentářů, které obdržíte na sociálních sítích.

Je také dobré sledovat, jaký typ zákazníků ve vaší restauraci obsluhujete a jaké produkty při obsluze preferují.

Přidáním údajů o zákaznících v příběhu se stanou realističtí a snadno se identifikují při poslechu nebo čtení příběhu.

Definovat se

Dalším aspektem, který je třeba zohlednit při tvorbě příběhů pro restaurace, je příběh, který stojí za jejich vznikem.

Měla by obsahovat podrobnosti, například proč byla vytvořena, kdo jsou lidé, kteří ji umožnili, a jeden nebo dva příběhy o událostech, které zažili během své služby.

Například den, kdy vás navštívila známá osobnost, jak jste vytvořili nejslavnější pokrm nebo jak daleko jste se svými výtvory došli.

Přestože se zaměřuje na historii restaurace, neměli byste opomíjet faktory, proč se zákazníci rozhodli podnik navštívit.

Vyprávět svůj příběh

Při vyprávění příběhu pro restauraci byste měli využít všechny možné způsoby, jak svůj příběh vyprávět.

V první řadě je restaurační zařízení dobrým výchozím bodem pro umístění dekorací odkazujících na jeho počátky.

Buďte věrni stylu výzdoby, se kterým jste začali , umístěte fotografie a označte pokrmy podle konceptu.

Dalším aspektem, který je v rámci vyprávění příběhů ceněn, je to, že číšníci mají na starosti vyprávění detailů o příběhu, což vytváří atmosféru důvěry mezi zákazníkem a personálem.

A konečně, sociální sítě doplňují vyprávění příběhů . Použijte některé příspěvky k vyprávění příběhu pomocí obrázků nebo videí.

Produkty, které podporují váš příběh

Produkty, které podporují váš příběh

Jednou z vlastností, které vynikají v rámci vyprávění příběhů o restauracích, je kvalita v každém okamžiku obsluhy.

V rámci obsluhy je důležitá kvalita nádobí a nádob, ve kterých se jídlo podává.

Proto v našem internetovém obchodě Monouso najdete pestrou nabídku produktů určených pro hotelové a gastronomické podniky, jako je ten váš.

V katalogu máme talíře, sklenice, příbory, nádoby na jídlo s sebou, mísy, tácy, ubrousky a ubrusy, které zajišťují dobrý vzhled při obsluze.

Každý výrobek splňuje požadavky na certifikaci a kontrolu kvality. Můžete sitaké vybrat z jednorázových, opakovaně použitelných nebo biologicky rozložitelných výrobků.

Potvrzením objednávky dorazí do dveří vaší restaurace za méně než 48 hodin a bude připraven k použití.

Doufáme, že jsme vám díky tomuto článku zodpověděli a objasnili vaše případné pochybnosti ohledně vyprávění příběhů. Pokud jste tento postup neznali, jsme vám vděčni, že jste díky němu objevili novou dovednost, která vám pomůže zlepšit vaše podnikání

Zanechat odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

ZÁKLADNÍ INFORMACE O OCHRANĚ ÚDAJŮ

Účel: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.

Práva: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.

Příjemci: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.

Legitimace: Consentimiento del interesado.

Zodpovědný: Envalia Group, S.L.

Další informace: You can find additional information on data protection in our privacy policy

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.