fbpx

Tipy, jak vydělat více peněz ve vašem baru nebo hospodě

Co byste si mysleli, kdybychom vám řekli, že máme několik triků, jak vydělat (ještě) více peněz s vaším barem? Všechno vám o tom povíme.

Odvětví koktejlů a alkoholických nápojů je velmi konkurenční a zákazníky žádané, proto je důležité, abyste vylepšili každý aspekt svého baru a odlišili se tak od konkurence, aby každý detail a každá oblast vašeho baru vyprávěla svůj příběh.

Image vašeho podniku je základem pro udržení dobré pověsti nabízených služeb, nicméně existují i další faktory, které ovlivňují řízení podniku.

Aby byl váš podnik úspěšný a abyste měli větší zisk z nápojů, které připravujete, musíte se přizpůsobit tomu, co vaši zákazníci chtějí, a novým trendům.

Naučte se nejlepší triky, jak vydělat více peněz s barem a získat jistý úspěch.

Připravte se na vydělávání peněz s barem

Připravte se na vydělávání peněz s barem

Každý podnik musí mít obchodní plán nebo strategii. Soustředí myšlenky, které se objevují od začátku projektu.

Tato strategie musí zohledňovat způsob řízení podniku , jeho správu a služby, které budou číšníci poskytovat. To vše musí být napsáno v pořádku a s potřebnými podrobnostmi.

Chcete-li svým podnikáním dosáhnout vyššího zisku, musíte stanovit všechny investiční možnosti, které budete muset do podniku vložit, a způsob jejich úhrady. Poté budete vědět, jakými strategiemi byste se měli řídit, abyste měli úspěšnou firmu nabízející kvalitní služby.

Zde jsou některé z aspektů, které byste měli vzít v úvahu, abyste vytvořili úspěšnou strategii a vydělali více peněz s vaším barem.

Definujte svou cílovou skupinu, abyste se svým barem vydělali více peněz

Definujte cílovou skupinu

Strategie, kterou budete ve svém podniku řídit, by se měla zaměřit na to, jak lidé přemýšlejí,proč do vašeho baru chodí a co je motivuje k tomu, aby ochutnali nápoje, které nabízíte v menu.

Tímto způsobem budete moci zjistit, co vaši zákazníci chtějí a jaké potřeby musíte uspokojit během jejich pobytu ve vašem baru.

Vytvořte si podnikatelský plán, jak vydělat peníze na svém baru

Vytvoření podnikatelského plánu, jak vydělávat na baru

Při výběru obchodního modelu, který chcete použít pro rozvoj svého podnikání, musíte vzít v úvahu několik aspektů

Každý podnik je jiný, proto byste měli zvážit strategie, které se hodí k nabídce a typu služeb, které chcete svým zákazníkům nabídnout.

Jedním z aspektů, které je třeba vzít v úvahu, je umístění vašeho podniku, protože typ přístupu, který mají lidé, určuje typ zákazníků, které máte.

Kromě umístění musí být design a výzdoba harmonické, aby se zákazníci cítili příjemně a mohli si služby naplno užívat.

Nezapomeňte na služby

Nezapomeňte na služby

Servis je jedním z nejdůležitějších bodů, který pomáhá vaší firmě odlišit se od ostatních. Využijte část firemního rozpočtu na školení všech svých zaměstnanců, pozornost a servis jsou v tomto odvětví klíčem k úspěchu.

Musíte se ujistit, že číšníci poskytují vynikající služby.Pokud se zákazníci cítí spokojeni a dobře obslouženi, budou vaši firmu propagovat mezi svými přáteli nebo rodinou. Budou vyprávět o svých zkušenostech a pozvou je k návštěvě vaší firmy. To je ta nejlepší reklama.

Sledujte konkurenci a buďte v obraze

Sledujte konkurenci a držte se trendů

Španělsko je jednou z nejkonkurenceschopnějších zemí v oblasti barů. Znalost trendů a zvyklostí, které se uplatňují v lokalitě, kde se váš bar nachází, vám pomůže vytvořit příjemný prostor pro veřejnost, kterou budete ve svém podniku přijímat.

Každý podnik potřebuje jedinečnou osobnost a nabídku, to je pravda. To však neznamená, že byste se měli držet stranou aktuálních trendů. To by mohla být chyba.

Triky pro zvýšení zisku baru

Tipy pro zvýšení zisku baru

Jelikož se jedná o velmi žádanou službu, vyžaduje velkou pozornost a plánování strategie

Mnoho barů, které dosáhly úspěchu, si ho nedokázalo udržet, protože polevily v ostražitosti a byly přesvědčeny, že jejich služby jsou nejlepší

To by se u vašeho baru stávat nemělo, proto vám poradíme, jak zvládnout každý aspekt vašeho podnikáníz jiného úhlu pohledu než ostatní.

Služby a další služby

Služby a další služby

Zákaznický servis je bod, který rozhoduje o tom, zda lidé odejdou z obchodu bez touhy se vrátit, nebo s dobrým zážitkem, který je přiměje se často vracet.

Pokud máte stálé zákazníky, oslovte je jménem, abyste dodali obsluze vřelost. A pokud je to poprvé, buďte zdvořilí a představte se, než převezmete objednávku. To je gesto, které potěší.

V případě, že číšník nemůže zákazníka na chvíli obsloužit, je ideální nabídnout mu tapas a upozornit ho, že bude brzy obsloužen. Minuty čekání u stolu často trvají celou věčnost.

Dalším důležitým bodem je, že byste měli podrobně naslouchat zákazníkovi, kdy si objedná nápoj, který chce konzumovat

Podání špatného nápoje je rozruší a začnou obsluze nedůvěřovat,takže možná nedají spropitné nebo se v horším případě do podniku nevrátí.

Infrastruktura lesklá jako zlato, která vám umožní vydělat více peněz na baru

Infrastruktura lesklá jako zlato, která vydělá více peněz s vaším barem

První dojem z podniku je to, co zákazníky přiměje ke konzumaci nebo k odchodu bez posezení.

Lidé hledají příjemné chvíle, kdy jsou přítomny jejich smyslové zážitky. Hygiena je však něco, co by se nemělo přehlížet.

Špinavá podlaha nebo špinavý bar jsou známkou možných závad při manipulaci s jídlem a nápojipodávanými v provozovně. Špinavé povrchy jsou důvodem k zamyšlení nad špatně umytými sklenicemi, šálky a talíři.

To také přitahuje hmyzí škůdce, bakterie a zárodky, které dnes více než kdy jindy mohou poškodit zdraví.

Všichni zaměstnanci podniku by měli být instruováni, aby při své práciudržovali pořádeka čistotu, aby na začátku a na konci dne pracovníci údržby provedli důkladný úklid celého objektu.

Přesné menu: vyhněte se matení cílové skupiny

Přesné menu: Vyvarujte se matení cílové skupiny

Lidé mají ve zvyku konzumovat stále to samé, protože se bojí vyzkoušet nové směsi nebo jim nechutná to, co si objednali.

Abyste upoutali pozornost zákazníků, měli byste jim nabídnout jednoduchý jídelní lístek, kde uvidí nápoje a tapas, které je povzbudí k vyzkoušení něčeho nového.

Pokud lidé nemají k dispozici jídelní lístek a číšník pouze zmíní názvy nápojů, nebudou mít motivaci vybrat si něco jiného a objednají si to, co obvykle.

V jídelním lístku by měla být uvedenataké cena nápoje.

Pokud zákazník nezná cenu jídla a váš účet je drahý, nemusí dát spropitné. Nebudou se tam chtít vrátit.

Každý detail se počítá: dbejte na image číšníků a personálu

Každý detail se počítá: Dbejte na image číšníků a personálu.

Ačkoli jsme předtím hovořili o hygieně, která by měla odrážet místní, personál, který ji obsluhuje, nezůstává pozadu.

Oblečení číšníků a barmanů se musí denně prát, aby se odstranily případné bakterie nebo skvrny.

V barech se uniformy nešpiní produkty, které se obtížně perou, ale nejsou od toho osvobozeny.

Zaměstnanci by také měli dodržovat hygienu a umývat si ruce, než se dotknou jakéhokoli jídla.

Nic zákazníka nevyděsí víc než číšník se špatným vzhledem, špinavými nehty nebo roztřepeným oblečením. Přemýšlejte o tom, zda byste se cítili dobře v blízkosti číšníků s těmito vlastnostmi?

Rozšiřte nabídku nápojů, což je způsob, jak vydělat více peněz ve vašem baru

Rozšiřte nabídku nápojů a vydělejte na baru více peněz

Pokud má váš bar nějaké téma, hrajte si s ním a vytvořte nápoje, které se k němu hodí. Myšlenka jedinečných koktejlů je povzbuzuje k tomu, aby zkoušeli nové věci. V takovém případě se cítí dobře, když si mohou vychutnat dobrý bar.

Nabídka různých možností pomůže zákazníkům vybrat si tu, která jimvyhovuje. Také když napíšete konkrétní informace o tom, jak chcete nápoj konzumovat, získáte personalizovaný servis.

Barman musí přesně dodržet objednávku, aby nápoje podávané zákazníkům nebyly příliš silné, sladké nebo měkkév rozporu s tím, co si objednali.

Přátelská atmosféra přitahuje více lidí

Přátelské prostředí přitahuje více lidí

Bary jsou podniky, které by měly být živé a měly by vás přimět k tomu, abyste se na chvíli odpojili odsvěta.

Hudba a osvětlení, které máte ve svém baru, pomohou změnit atmosféru lidí v místě konání akce.

Musíte si dát pozor na příliš slabé osvětlení nebo příliš hlasitou hudbu, protože to může způsobit problémy v komunikaci se zákazníky.

Chcete-li zlepšit některé aspekty svého podnikání, můžete se jich během čekání na účet zeptat, jak se jim služba líbila a co by chtěli zlepšit.

Chyby, kterých je třeba se v baru vyvarovat

Chyby, kterých je třeba se vyvarovat, a vydělat více peněz s barem

Založitbar hned na začátku není snadné. Po otevření není ani vedení. Ačkoli si každý myslí, že je to jednoduché, musíte dodržet řadu kroků, abyste s barem vydělali peníze a nepodlehli bankrotu.

Většina barů určuje ceny nápojů a tapas na svém jídelním lístku podle toho, co nabízí konkurence, ale nejdůležitější je mít skutečnou strukturu nákladů.

Pokud nemáte stanovenou strukturu nákladů, můžete prodávat výrobky za mnohem nižší cenu, než byste ve skutečnosti měli, a tím pro svůj podnik vytvářet velké ztráty.

Ceny, které nabízíte, musíte stanovit na základě nákladů dodavatelů jednotlivých ingrediencí a nástrojů, které potřebujete k zajištění chodu baru

Můžete porovnat bar konkurence, ale každý má jiný rozpočet a jiné dodavatele.

Ceny jste viděli, teď si zkontrolujte své náklady!

Další opakující se chybou je přílišná pozornost věnovaná variabilním nákladům, jako je cena limonády nebo sudu sodovky, zatímco fixním nákladům na místo konání se nevěnuje pozornost.

Tyto náklady by měly být přezkoumány. Mohli byste platit měsíční poplatek za službu, kterou jste několik sezón nevyužívali.

Bar může být zpočátku nákladný podnik. Je to proto, že musíte místo přestavět, nakoupit vybavení, nábytek, získat povolení a patenty a nakoupit nápoje, které budete podávat.

O financování tohoto typu projektu rozhod ují spíše podnikatelé. To znamená, že část zisku z objektu půjde na splácení přijatého kapitálu a jeho úroků.

Pokud musíte, sáhněte po financování, ale nezadlužujte se více, než si můžete dovolit. Mohli byste zkrachovat během chvilky.

Špatné skladování se rovná ztrátě

Logické řízení baru zahrnuje sklad nápojů. Můžete tak nabízet své přípravky bez obav, že vám uprostřed úspěšné noci dojdou suroviny.

Musíte si však dávat pozor na vázaný majetek. Protože se výrobek neobrátí ze skladu do baru, neumožňuje to růst podniku, protože není ziskový.

Musíte denně analyzovat objednávky zákazníků, co chtějí, a skladovat produkty, které mají nejvyšší ziskovost a obrat.

Rotací produktů nedovolíte, aby některý z nich vypršela stal se součástí rizika pro firmu.

Nezvládnutí všech detailů

Provozování baru zdaleka nespočívá jen v připevňování deštníků ke koktejlůma vybírání účtů od zákazníků.

Podnik musí mít zaměstnance, který má na starosti zásoby, řídí provozovnu, porovnává, který dodavatel je nejlepší a které výrobky přinášejí největší zisk.

Zvyšte své zisky se špičkovým dodavatelem

Zvyšte své zisky s předním poskytovatelem a připravte se vydělat více peněz se svým barem.

Jako podnikatelé chcete při správě baru nabízet ty nejlepší služby, aby se k vám zákazníci vraceli a užili si příjemné chvíle s přáteli nebo rodinou.

V internetovém obchodě Monousomáme náčiní, které potřebujete k podávání nápojů z vašeho menu v nejlepších sklenicích a pohárech v oboru.

V rámci služeb, které vám nabízíme, získáte kvalitu, kterou u výrobků hledáte, za nejlepší cenu

Plastové kelímky

Jednorázové plastové kelímkyjsou spojencem v podnicích, jako jsou bary, protože šetří čas při servírování nápojů a nemusíte čekat na jejich umytí.

Pokud nechcete používat jednorázové kelímky, nabízíme také kelímky pro opakované použití. Mají povrchovou úpravu podobnou sklu, jsou tuhé a velmi odolné.

Jsou k dispozici v různých velikostech, barvách a výrobních materiálech.

Vyberte si ty, které vás nejvíce osloví podle výzdoby a tématu vašeho baru, a budete mít o jeden kousek navíc k poskytování špičkových služeb.

Plastové hrnky

Nezapomeňte, že ne všichni návštěvníci vašeho podniku konzumují alkoholické nápoje, takže nabídka kávy je zaujme.

V Monouso máme pro vaše zákazníky ideální plastové kelímky, ve kterýchsi mohou vychutnat dobrou horkou kávu.

Tyto šálky dodáv ají při ochutnávání kávynádech jednoduchosti a elegance. Ujišťujeme vás, že se k vám budou chtít vrátit.

Plastové kelímky

Někdy je složité vybrat sklenice, které by měly být součástí barového nábytku, proto vám tento úkol usnadníme tím, že sklenice rozdělíme podle vašich potřeb.

V naší sekci plastových sklenic najdete ideální modely na vína, koktejly a další likéry. Nejlepší je jejich kvalita a odolnost.

Nemyslete si, že když jsou plastové, jsou to mizerné výrobky, máme je pro všechny chutě a s úrovní elegance, kterou pro své podnikání vyžadujete.

Džbány, láhve a termosky

S tímto náčiním můžete ve svém baru podávat nápoje a koktejly pro skupiny rodinných příslušníků a přátel, kteří konzumují ve vašem podniku.

Navštivte naši sekci džbánů, lahví a termosek a objevte širokou škálu možností, které vám společnost Monouso nabízí, aby vám pomohla při řízení vašeho podniku.

Brčka na pití

Brčka na pitípatří bezpochyby k nejpoužívanějším produktům v barech a hospodách.

Kromě toho, že fungují jako dekorativní prvek, pomáhají nabízeným nápojům získat větší osobitost a činí je pro každého přitažlivějšími.

Zanechat odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

ZÁKLADNÍ INFORMACE O OCHRANĚ ÚDAJŮ

Účel: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.

Práva: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.

Příjemci: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.

Legitimace: Consentimiento del interesado.

Zodpovědný: Envalia Group, S.L.

Další informace: You can find additional information on data protection in our privacy policy

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.