fbpx

Jak umělá inteligence (AI) ovlivní pohostinství v roce 2022

Jsem si jistý, že kdybych s vámi mluvil o umělé inteligenci, nevěděli byste, co to je. Na druhou stranu, pokud se vás zeptám na hlasové asistenty nebo chatboty, určitě je budete znát lépe.

Můžeme říci, že umělou inteligenci charakterizují počítačové programy navržené tak, aby mohly vykonávat činnosti typické pro člověka.

Umělá inteligence dnes nabývá stále většího významu ve všech podnicích, velkých i malých, a ve všech typech odvětví. Dnes si povíme, jak toho využít.

Nejjednodušší způsob využití umělé inteligence představují známí hlasoví asistenti. V současné době má již 9,4 % populace ve svých domácnostech jedno z těchto zařízení, které jim zpříjemňuje a usnadňuje každodenní život. Stačí vyslovit hlasový příkaz, tj. větu, která dává smysl.

¿Qué encontrarás en este artículo?

Jak to ovlivňuje vaše podnikání?

Je to velmi jednoduché, když se spotřebitel zeptá hlasového asistenta na slovo restaurace, bar, kavárna nebo jiné, můžeme se umístit do jedné z možností, které asistent sděluje. Za tímto účelem budeme muset optimalizovat náš výkon ve vyhledávačích a také využít umístění SEO. Dobrá optimalizace umístí firmu na tu či onu pozici.

Dalším způsobem, jak co nejlépe využít umělou inteligenci, která je v současné době stále populárnější, je využití chatbotů nebo konverzačních asistentů. Jedná se o řešení problémů, které využívá stále více podniků, protože jim umožňuje řešit případné pochybnosti potenciálních spotřebitelů, aniž by si jich museli být vědomi. S jejich pomocí můžeme vyřešit nejrůznější nejasnosti, od využití donáškové služby, rezervace stolu, alergií, konzultace jídelních lístků a dalších podobných otázek.

Vesmír chatbotů

Vývoj těchto chatbotů však může probíhat dvěma způsoby. Nejlevnější je využití online služeb, jako je Botsify nebo Chatfuel. Obě tyto platformy mají bezplatnou verzi, která vám umožní se s nimi seznámit, ale mají určité možnosti, jejichž používání je zpoplatněno. Druhá možnost je dražší a vyžaduje využití odborníka v tomto oboru, aby byl schopen vytvořit chatbota požadovaným způsobem.

A konečně, další z velkých možností využití umělé inteligence je v současné době organizace a řízení pracovní síly.

Musíme vyzdvihnout Orquest, jeden z nejpoužívanějších softwarů současnosti. Tento program nám umožňuje organizovat směny a rozvrhy všech zaměstnanců, organizovat a plánovat jak rezervované stoly, tak stoly, které jsou stále k dispozici, a také nám umožňuje mít přehled o hodinách, kdy bylo nejvíce zákazníků.

Umělá inteligence se bezpochyby stává velmi užitečným nástrojem pro sektor pohostinství a je běžné, že stále více podniků přidává tento typ nástroje, aby bylo jejich podnikání inovativnější.

Zanechat odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Povinná pole jsou označena *

ZÁKLADNÍ INFORMACE O OCHRANĚ ÚDAJŮ

Účel: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.

Práva: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.

Příjemci: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.

Legitimace: Consentimiento del interesado.

Zodpovědný: Envalia Group, S.L.

Další informace: You can find additional information on data protection in our privacy policy

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.