fbpx

Způsoby výpočtu počtu zaměstnanců v restauraci

Pokud začínáte pracovat v restauraci, musíte splnit několik požadavků požadavky, které musíte splnit, abyste mohli otevřít a čerpat výhody své investice investice.

Určitě jste si už někdy položili otázku, kolik lidí je potřeba v restauraci.Tentokrát si povíme, jak vypočítat počet zaměstnanců v restauraci . Základní koncept, který musíte zvládnout, abyste zajistili hladký chod svého podniku.

Ukážeme vám také základní pozice restaurace a různé provozní případy cílem je , abyste měli příklad, jak přiřadit směny ke každé z nich jak přidělit směny jednotlivým zaměstnancům.

Typy výpočtů zaměstnanců

Existují různé způsoby výpočtu počtu zaměstnanců v restauraci. Níže vysvětlíme tři nejčastěji používané vzorce.

Obecný výpočet

Obecný výpočet

Nejdříve je třeba určit počet směn, které vaše restaurace má nebo bude mít má nebo bude mít vaše restaurace. Jedná se o první proměnnou ve vzorci.

Nyní od 365 dnů v roce odečtěme svátky, přestávky, státní svátky, absenci dny v roce. Předpokládejme následující scénář:

  • Dovolená: 30 dní nepřetržitě.
  • Přestávky mezi směnami: 96 dní.
  • Roční dovolená: 18 dní.
  • Průměrná absence: 1 den.

Součet dává 145 dní. Odečteme-li tuto hodnotu od počtu dní v roce, dostaneme následující výsledek skutečná doba, kterou každý zaměstnanec odpracuje: 220 dní za rok. Tato částka odpovídá 60,27 % dnů v roce.

Při pokrytí tří směn denně hovoříme o 1 095 směnách za rok (3 směny x 365 dní = 1 095 směn za rok) směny x 365 dní = 1 095 směn za rok). Každá osoba pokryje 60,27 % těchto směn těchto změn. Proto dělíme 1095 / 220.

Výsledek je 4,9. Zaokrouhlíme nahoru a dostaneme 5. To je počet lidí, které potřebujeme k pokrytí 1095 směn za rok, které bude mít naše restaurace za rok, které bude mít naše restaurace.

Všechny tyto výpočty platí v případě, že máme pouze jednoho číšníka na směnu a ten se může postarat o směny a může se postarat o optimální obsluhu všech stolů v restauraci restaurace.

Výpočet potřebného počtu zaměstnanců: jeden a půl dne volna

V předchozím případě jsme využili dva dny volna. Nyní vypočítáme počet zaměstnanců potřebných pro jeden a půl dne volna v pracovním týdnu týden práce.

Počet dnů odpočinku se snižuje na 72. Takže dny nyní bude 244, nikoli 220 jako v prvním případě.

Tentokrát 244 představuje 66,85 % dnů v roce rok. Zaokrouhleme to na 67 %.

Takže 1 095 ročních směn vydělíme 244 pracovními dny pracovní dny. To nám dává hodnotu 4,4. Jinými slovy, na pokrytí všech směn budeme potřebovat v průměru 4 zaměstnance ročně ročně na pokrytí všech směn.

Výpočet počtu zaměstnanců restaurace: dva dny volna a zavírání v srpnu

Dva dny volna a úplné uzavření v měsíci srpnu by znamenaly, že počet pracovních dnů zůstane stejný, pracovních dnů by zůstalo 220 dnů. Nicméně, vzhledem k uzavření v srpna bychom řekli, že rok má 335 dní.

V tomto případě vydělíme 220 číslem 335 a získáme procento pracovních dnů: zaokrouhleno 66 % pracovní dny: 66 % zaokrouhleno nahoru.

V tomto případě by tři směny po 335 dnech znamenaly 1 005 směn za rok za rok. Počet potřebných osob zjistíme tak, že 1 005 vydělíme číslem 335 a získáte 4,5.

Zaokrouhlením na 5 jsme zjistili, že v průměru potřebujeme 5 zaměstnanců na 3 směny po dobu 335 dní v roce.

Na základě těchto scénářů budete mít nyní pevný základ pro výpočet počtu osob potřebných pro realizaci projektu počet lidí potřebných k provozu restaurace.

Obecná hlediska pro výpočet počtu zaměstnanců v restauraci

Při otevírání restaurace je třeba učinit mnoho důležitých rozhodnutí: prostory, výzdoba, rekonstrukce, vybavení, to jsou jen některé z nich.

Když je vše jasné, přichází okamžik nejvyšší důležitosti: najímání lidí, kteří budou zastávat různé pozice a pracovní místa ve vaší restauraci. Existuje několik klíčů, které vám při hledání pracovníků v gastronomii velmi pomohou

Vždy se objevují pochybnosti a nejistota ohledně počtu lidí, které byste měli zaměstnat

Ačkoli to nejsou otázky, které jsou zodpovězeny před otevřením restaurace, existují faktory, které vám pomohou vypočítat počet zaměstnanců, které budete potřebovat budete potřebovat. Tyto obecné úvahy jsou následující:

Otevírací doba

Rozhodněte se, jaká bude provozní doba restaurace, které dny v týdnu bude obsluhovat a zda bude fungovat o svátcích.

Z těchto bodů vypočítejte počet osob, které budou pokrývat směny. Je důležité, aby restaurace nikdy nezůstala bez dozoru.

Kapacita restaurace

Na základě velikosti podniku rozhodněte o počtu stolů a židlí, u kterých bude restaurace fungovat stoly a židle, u kterých se budou podávat pokrmy.

Abyste se vyhnuli dlouhému čekání strávníků, je třeba najmout správný počet zaměstnanců.

Nepřehánějte to, nezapomeňte, že – v závislosti na prostoru – by se číšníci měli při přijímání objednávek a servírování pokrmů snadno pohybovat. Za každou cenu se vyhněte střetům mezi zaměstnanci.

Doba obsluhy zákazníků

V závislosti na specializaci restaurace je důležité určit čas, ve kterém zákazník důležité určit čas, za který bude strávník obsloužen, ochutnají své jídlo a opustí podnik, čímž uvolní místo novým zákazníkům zákazníci.

Čas je důležitým prvkem při najímání určitého počtu lidí lidí.

Je důležité mít k dispozici lidi s dovednostmi, které se ideálně hodí pro daný úkol odvětví, jako je schopnost pracovat pod tlakem, neztrácet kontrolu a rychle kontrolu a rychle.

Důležitost definování potřebných pracovních míst

Pracovní místa, která budete ve své restauraci potřebovat, budou záviset na specializaci vaší restaurace na specialitu restaurace.

Přestože existují pozice, které jsou v rámci organizace restaurace pevně dané, a to bez ohledu na typ kuchyně restaurace, bez ohledu na typ kuchyně, existují některé pozice, které jsou rozděleny a mohou váš podnik může pomoci lépe řídit vaši firmu.

Níže vysvětlujeme, které pozice by měly být by měli být obsazeni lidmi, kteří mají zkušenosti v oboru, abyste mohli vyhodnoťte, které z nich ve svém podnikání potřebujete.

Manažer

Tuto pozici téměř vždy zastává majitel restaurace, i když někdy se na ní podílejí i lidé, kteří mají více zkušeností někdy jsou najímáni lidé s většími organizačními zkušenostmi.

Manažer je zodpovědný za přijímání lidí, kteří obsadí daná pracovní místa, a dohlíží na jejich plnění a dohlíží na celkový chod restaurace restaurace. Je zodpovědný za celou správu webu.

Kromě toho má na starosti organizaci školení pro zaměstnance a pořádání pravidelných schůzek, na kterých se projednávají zaměstnanců a organizuje pravidelné schůzky, na kterých se projednává výkon restaurace restaurace.

Aby bylo možné schůzky uspořádat, musí manažer často komunikovat s nákupním oddělením s osobou odpovědnou za nákup, kuchaři a šéfkuchařem. Komunikace by měla být plynulá, respektující a neustálá.

Správa

Zodpovídá za správu financí restaurace a vedení účetnictví zisků a ztrát účtování zisků a ztrát. Je rovněž pověřen analýzou ziskovost prodeje každého pokrmu s ohledem na náklady na jeho složky přísady.

Kromě toho má na starosti vytváření prodejních strategií , sledování aktuálních informací o gastronomických produktech gastronomických trendů, aby bylo možné vyhodnotit jejich zařazení do jídelníčku, navrhnout rozpočty a stanovit rozpočty a určovat prodejní politiku podniku.

Vedoucí nákupu

Tuto pozici obvykle zastává majitel nebo manažer restaurace vedoucí restaurace.

Účelem této pozice je nákup veškerých potravin a koření potraviny a koření. Musí být v nejlepší kvalitě a za příznivé ceny.

Manažer nákupu bude také sledovat zásoby čisticích prostředků, které jsou na skladě inventarizaci používaných a skladovaných čisticích prostředků, aby bylo možné je v případě potřeby dokoupit zásoby, abyste je mohli v případě potřeby nakoupit

Číšníci

Číšníci, stejně jako kuchaři, hrají důležitou roli v organizaci každé restaurace kterékoli restaurace. Jsou to právě oni, kdo jsou se zákazníkem v nejčastějším kontaktu, a proto budou mít k dispozici zákazníka, a proto budou mít možnost ovlivnit jeho spokojenost.

Mají na starosti přijímání objednávek, přinášení jídel na stoly a odnášení talířů a odnášení nádobí po lidech, kteří dojedli.

V závislosti na stylu restaurace máme k dispozici různé druhy číšníci:

Tabulka

Mají na starosti přijímání objednávek zákazníků a servírování pokrmů servírovat jim jejich pokrmy.

Dobrý číšník musí:

  • Uctivě obsluhujte hosty.
  • Umět propagovat a prodávat jídla z jídelního lístku
  • Práce pod tlakem.
  • Buďte rychlí a neobtěžujte žádné strávníky.

Bar

Zodpovídá za obsluhu hostů v baru restaurace v baru restaurace.

Na tuto pozici by měli být přijímáni zkušení lidé, kteří mají schopnost umět prodat pokrmy, které restaurace nabízí, a zároveň nabídnout příjemné prostředí nabídnout zákazníkům příjemné zacházení.

Sommelier

Sommeliér je odborník na likéry nebo vína. Sommeliér má jako jeden ze svých úkolů jednou z jeho povinností je navrhovat vína, která by restaurace měla nakupovat podle pokrmů podle jídel na jídelním lístku. Má na starosti sestavení vinného lístku vinný lístek.

Stejně tak sommeliér školí personál o technikách, které se mají používat při podávání vín a které techniky servírování vín a sklenice, které je třeba použít, aby se hostům dostalo co nejlepšího servisu nejlepší služby pro strávníky.

V neposlední řadě sommeliér vede a vysvětluje klientům pochybnosti o vinném lístku a doporučuje jim vína za přijatelné ceny a doporučuje vína s cenami, které jsou dostupné pro rozpočet strávníků rozpočet strávníků

Hlavní číšník

Jedná se o pracovní pozici, kterou zastává osoba, která organizuje všechny činnosti kuchyně s činnostmi souvisejícími s obsluhou zákazníků činnosti kuchyně s činnostmi zákaznického servisu. Kromě toho, zajišťuje obsluhu stolů, rezervace a propagaci jídel z jídelního lístku pokrmy v menu.

Je zodpovědný za fakturaci z objednávek, připravuje rozpisy směn pro směny v oddělení rozvrhy směn, ve kterých budou číšníci pracovat, a informuje strávníky o tom, jaká bude jejich pracovní doba strávníka o možnostech pokrmů, které si přeje konzumovat.

Šéfkuchař

Odpovídají za dohled nad tím, aby všechny procesy v kuchyni probíhaly v souladu s předpisy jsou v kuchyni prováděny očekávaným způsobem, čímž se získávají pokrmy správné kvality a v souladu s předpisy správné kvality a podle chuti strávníka.

Šéfkuchař zase kontroluje čistotu jednotlivých potravin a surovin a přísady. Dbá na to, aby byla dodržena doba přípravy každé objednávky a aby bylo servírování dokonalé že pokovení je dokonalé.

V případě potřeby je šéfkuchařovi poskytnuta asistence v kterékoli části kuchyně některou z částí kuchyně.

Abyste se mohli stát šéfkuchařem, musíte být vůdčí osobností a týmovým hráčem týmová práce, stejně jako předchozí zkušenosti s tímto typem pozice, stejně jako v každé z různých oblastí a na všech kuchyňských stanicích, alespoň na těch nejdůležitějších ty nejdůležitější.

Je velmi důležité, abyste měli rozsáhlé znalosti kuchařských technik v souladu se stylem přípravy pokrmů techniky v souladu se stylem restaurace a neustále se vzdělávat a učit průběžné učení. Musí se zbavit strachu z kombinování nových chutí a technik techniky.

Kuchaři

Kuchaři jsou jedním ze základních pilířů správného fungování restaurace správné fungování restaurace.

Ti mají na starosti přípravu jednotlivých receptů z jídelního lístku s ohledem na detaily objednávky každého strávníka podrobnosti o objednávce každého strávníka.

Pracovníci na této pozici musí mít zkušenosti s přípravou jídel podávaných v restauraci příprava jídel, která jsou nabízena v jídelním lístku.

Kuchař s širokým smyslem pro kreativitu a inovaci, který je schopen pracovat pod tlakem inovativnost, schopnost pracovat pod tlakem a udržet koncentraci v rušných chvílích v restauraci a udržet koncentraci v rušných chvílích v restauraci.

Je také nutné, aby tyto osoby byly proškoleny a měly doklady o tom, že jsou a mít doklady o tom, že jsou oprávněni manipulovat s potravinami a že mají správné předpisy pro uchovávání potravin potravin a správných technik uchovávání potravin.

Kuchyňští asistenti

Kuchařští pomocníci jsou pravou rukou kuchařů. V kuchyni mají velmi důležitou práci. Pomáhají připravit jídla, která jsou podávána v rámci jídelního lístku.

Při najímání pomocníků v kuchyni berte v úvahu zkušenosti s prací v kulinářském světě a zkušenosti s prací v kulinářství a jako předpoklad se vyžaduje platný certifikát pro práci s potravinami certifikát pro manipulaci s potravinami jako předpoklad.

Úklidový tým

Jedná se o osoby odpovědné za úklid a údržbu jednotlivých provozoven každý prostor a nábytek v provozovně.

Ideální pro tuto práci je zaměstnat lidi se zkušenostmi a s velkým smyslem pro věc zkušenosti a smysl pro detail.

Je to jedna z nejdůležitějších pozic. Na jejich bedrech leží odpovědnost pro vytvoření dobrého prvního dojmu z restaurace pro hosty.

Jaké jsou hlavní pracovní pozice v restauraci?

Vyzdvihujeme následující pozice: manažer, administrativa, vedoucí nákupu, číšníci, obsluha baru a stolů, sommeliéři, hlavní číšník a šéfkuchař, kuchaři, pomocníci v kuchyni a úklidový tým.

Co bychom měli vzít v úvahu při výpočtu počtu zaměstnanců restaurace?

Budeme muset myslet na otevírací dobu, kapacitu restaurace a dobu obsluhy zákazníků.

Jaký by měl být dobrý číšník?

Dobrý číšník by měl být ohleduplný k hostům, umět pracovat pod tlakem, být rychlý a umět propagovat jídelní lístek.

Zanechat odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Povinná pole jsou označena *

ZÁKLADNÍ INFORMACE O OCHRANĚ ÚDAJŮ

Účel: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.

Práva: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.

Příjemci: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.

Legitimace: Consentimiento del interesado.

Zodpovědný: Envalia Group, S.L.

Další informace: You can find additional information on data protection in our privacy policy

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.