fbpx

7 klíčů ke zlepšení marketingu vaší restaurace TEĎ!

tendencias en marketing restaurante

Marketing vaší restaurace je prvek, kterému byste měli věnovat velkou pozornost. Měli byste nabízet nejen chutné menu a kvalitní produkty. Podstatné je také to, aby se zákazníci seznámili s vašimi stránkami. Proto vám dnes řekneme vše, co potřebujete vědět.

Také byste měli mít na paměti, že zákaznický servis bude vaším rozhodujícím spojencem, který vám pomůže získat věrnost kupujících. Proto vám také poskytneme tipy, jak zvýšit a zlepšit výsledky a zisky vašeho podnikání.

Marketing: rozhodující faktor obchodní strategie vaší restaurace

Využití marketingu v restauraci ve svůj prospěch vám umožní dosáhnout mnoha pozitivních výsledků. Především budete moci přilákat více zákazníků. Budete také moci zvýšit viditelnost a popularitu svého gastronomického místa. Pravděpodobně také získáte mnohem více rezervací.

YouTube video

7 klíčů, které zlepší pozici vaší restaurace

Jak jste si možná všimli, zlepšení umístění vašeho gastronomického zařízení je zásadní otázkou. Proto v této části podrobně popíšeme sedm klíčů, které vám umožní zvýšit potenciál vaší restaurace a přimět více strávníků, aby ochutnali vaše pokrmy.

1.   Jídelní lístek na míru: ideální ingredience pro marketing vaší restaurace

S ohledem na marketing vaší restaurace musíte vytvořit vizuálně jednoduchý jídelní lístek.

Celkově vymyslete názvy, které uživatele vybízejí k tomu, aby se cítili zaujati vyzkoušením nových receptů. A v určité dny můžete do jídelního lístku zařadit i návrhy šéfkuchaře se sezónní zeleninou a ovocem

2.   Zapamatování preferencí

Pokud jde o loajalitu zákazníků, je jisté, že zapamatování si jejich preferencí bude pro vaše služby přínosem. Můžete požádat číšníky, aby věnovali pozornost oblíbeným dezertům strávníků nebo si dokonce zapamatovali jména vašich stálých zákazníků.

3.   Špetka koření

Pro zviditelnění vaší gastronomické stránky je důležité nejen připravovat chutné pokrmy, ale také dbát na barevnou škálu pokrmů a velmi atraktivní obložení. Můžete také přidat čerstvé bylinky nebo omáčky, které vyniknou a upoutají pozornost.

Vaši zákazníci si tak možná začnou přípravy fotit. To je v dnešní době velmi cenný materiál, protože prostřednictvím sociálních sítí můžete zvýšit svou popularitu a zaujmout nové strávníky. Můžete jim také navrhnout, aby vás ve svých příspěvcích samozřejmě označili.

4.   Sleva na výhru

Určitě je třeba myslet na slevy a nabídky, které přilákají hosty v určité speciální dny, jako jsou Vánoce nebo Valentýn. Nebo můžete do jídelního lístku přidat i speciální produkt a zařadit propagační předměty k prodeji.

5.   Cenný obsah

Dbejte na to, abyste na sociálních sítích vytvářeli silnou image, která lidi přiměje k tomu, aby se s vaší restaurací seznámili. Za tímto účelem byste měli zvážit přidání krásných fotografií na své účty. Kromě toho můžete k propagaci svého profilu využít také interaktivní obsah.

6.   Větší jednoduchost

Na druhou stranu je placení často poměrně složitým momentem, zejména pokud jde o rodiny nebo skupiny přátel. Proto můžete hledat způsoby, jak ji zjednodušit tím, že uživatelům jednoduše nabídnete platbu zvlášť. Kromě toho je také důležité, abyste měli různé způsoby platby.

7.   Podrobnosti

Úspěšný marketing restaurace není jen o tom, jak se umístíte na sociálních sítích nebo jak zvýšíte počet zákazníků. Je také důležité, abyste prozkoumali a splnili požadavky svých strávníků. Například jim zvyšte teplotu, pokud je jim zima, nebo jim nabídněte nápoj podle jejich preferencí.

Nezapomenutelný magnet

Marketing vaší restaurace je základním prvkem pro růst vašeho gastronomického zařízení. Proto se snažte dodržovat všechny tipy, které jste objevili v tomto článku. Nezapomeňte se také vzdělávat a objevovat nové způsoby, jak své podnikání rozšířit.

Zanechat odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Povinná pole jsou označena *

ZÁKLADNÍ INFORMACE O OCHRANĚ ÚDAJŮ

Účel: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.

Práva: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.

Příjemci: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.

Legitimace: Consentimiento del interesado.

Zodpovědný: Envalia Group, S.L.

Další informace: You can find additional information on data protection in our privacy policy

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.