fbpx

Chatbot pro pohostinství: 24hodinový zákaznický servis pro vaše zákazníky

Chatbot hostelería: Atención 24 horas al servicio de tus clientes

Využití chatbotů v pohostinství roste každým dnem a stále více majitelů se rozhoduje pro zapojení technologie do procesů obsluhy zákazníků.

Objevte hlavní výhody, které nabízí používání chatbotů v restauracích , abyste o jejich začlenění mohli uvažovat co nejdříve.

Co je to chatbot?

Co je to chabot?

Chatbot je software, jehož účelem je vést přímou konverzaci se zákazníkem automaticky, tj. bez zásahu člověka.

Jinými slovy, jedná se o virtuálního asistenta, který bude -automaticky- navštěvovat vaši restauraci, aby nabídl včasnou odpověď lidem, kteří chtějí získat více informací o vámi poskytovaných službách.

Zpočátku se tato technologie soustředila na online kanály, jako jsou webové stránky. V současné době však existují chatboti, kteří vám dávají možnost vést se zákazníky mluvenou konverzaci například po telefonu.

Ačkoli se chatboti používají i v jiných typech podniků, jejich skok do pohostinství ukazuje, že se jedná o technologický pokrok, který lze využít v jakémkoli hospodářském odvětví , zejména v těch, která se zaměřují na poskytování služeb.

Proč používat chatboty v restauracích?

Proč používat chatboty v restauracích

Hlavním přínosem využití chatbotů v pohostinství je možnost poskytovat zákazníkům neustálou pozornost. To znamená, že pokud si člověk, který si prohlíží vaše webové stránky nebo sociální sítě, potřebuje udělat rezervaci mimo otevírací dobu vašeho podniku, bude tak moci učinit velmi snadno.

Přilákat nové zákazníky

Ve světě digitálního marketingu je přilákání nových zákazníků palivem, které pohání celý stroj.

Prostřednictvím restauračních chatbotů můžete zpřehlednit proces získávání nových zákazníků tím, že je požádáte o jejich e-mailovou adresu, na kterou jim pak budete zasílat informace a propagační newslettery o vašem podniku.

Jelikož se jedná o neinvazivní způsob získávání údajů o zákaznících, je jeho účinnost poměrně vysoká , což vám pomůže při hledání nových zákazníků pro vaši restauraci.

Zlepšení služeb zákazníkům

Představte si, že se někdo zeptá na váš jídelní lístek nebo se chce dozvědět důležité informace, jako je otevírací a zavírací doba vašeho podniku, zatímco vy nejste k dispozici. V těchto případech je chatbot pro pohostinství vaším nejlepším spojencem.

Prostřednictvím definované strategie můžete zjistit, jaké jsou nejčastější dotazy vašich zákazníků, a naprogramovat tento software tak, aby zákazníkům poskytl správnou odpověď.

Díky tomu, že zákazníci dostanou informace v okamžiku, kdy je potřebují, budou mít pocit, že vám záleží na tom, abyste jim poskytli pozornost, kterou si zaslouží.

Konsolidace online prezentace vaší firmy

Obecně očekáváme, že webové stránky restaurace budou nabízet určitou možnost využití vašich služeb. Pokud vaše webové stránky nemají takovou návštěvnost, jakou očekáváte, může být hlavním problémem nedostatek pozornosti.

Nestačí zveřejnit jídelní lístek a informovat o otevírací době, na webu musíte jít dál.

Použití chatbotu pro pohostinství vám umožní zlepšit a upevnit online prezentaci vašeho podniku, protože lidé budou mít pocit, že vaše webové stránky jsou místem, kde mohou kdykoli získat informace a požádat o vaše služby.

Proveďte důkladné a strategické naprogramování a uvidíte, jak se zlepší metriky návštěvnosti a stálosti na vašich webových stránkách.

Chatboti v pohostinství zdynamizují komunikaci

V dnešní době hledáme okamžité odpovědi na naše pochybnosti, dotazy nebo žádosti o informace.

Obecně se tento typ informací nabízí prostřednictvím sociálních sítí restaurací, které však mají jednu nevýhodu: je nutné, aby jejich správu měl na starosti personál.

Zde přichází ke slovu chatbot pro pohostinství.

Díky logistice navržené a zaměřené na služby zákazníkům umožňuje tato technologie zefektivnit komunikaci a zkrátit čekací dobu při zadávání dotazu prostřednictvím kanálů služeb zákazníkům.

Můžete mít zavedený proces, který návštěvníky ze sociálních sítí přesměruje do chatu na WhatsApp, což je ideální prostor pro to, aby je přijal váš chatbot připravený zodpovědět všechny jejich dotazy.

Bot se však neomezuje pouze na zodpovídání dotazů, může také nabízet informace, například zasílat jídelní lístek, prezentovat aktivní akce, zasílat článek z vašeho blogu, který odpovídá na pochybnosti vašich zákazníků, provádět rezervace… a mnoho dalšího.

Snížení nákladů

Představte si, jaká investiceby vás stála udržování aktivního zákaznického servisu 24 hodin denně po celý rok.

S využitím chatbota pro pohostinství tyto náklady zmizí. Stačí pouze počáteční investice do naprogramování a instalace bota ve vaší restauraci a můžete začít využívat jeho výhod.

Je třeba poznamenat, že chatboti nejsou statičtí, budete mít možnost aktualizovat a zlepšovat jejich reakcepodle toho, jak budete identifikovat nové chování vašich zákazníků.

Ukažte, co nikdo nevidí

V rámci vašich digitálních platforem existuje obsah, který vaši zákazníci často nekonzumují, přestože jim poskytuje hodnotu.

V tomto případě přicházejí na scénu také chatboti, jejichž záměrem je zprostředkovat tyto důležité informace, které jsou jen zřídka konzultovány.

Pokud by například zákazník chtěl vědět, zda pokrm obsahuje ingredienci, kterou nemá rád, nebo alergen, může ji konzultovat a získat včasnou odpověď prostřednictvím této softwaru .

Jak vidíte, existuje široká škála úkolů spojených s obsluhou zákazníků, které můžete delegovat na virtuálního asistenta.

Usnadňuje loajalitu

Jedním z faktorů, které nejvíce přispívají k loajalitě zákazníků, je zákaznický servis. Když se nám dobře věnují, cítíme se k dané značce nebo firmě více přitahováni.

Využitím chatbotův pohostinství tedy kromě výše zmíněných výhod z hlediska komunikace položíte také základy pro loajalitu svých zákazníků.

Využívání těchto kanálů zákaznického servisu můžete dokonce motivovat tím, že těm, kteří provedou rezervaci nebo objednávku prostřednictvím automatizovaného systému chatbotů, nabídnete procentuální slevu.

Naším doporučením je připravit technologickou platformu vaší restaurace a začlenit do ní – co nejdříve – tento typ asistenta, který výrazně zlepší komunikaci a služby zákazníkům.

Poskytování vynikajících služeb zákazníkům nad rámec technologií

Poskytuje vynikající péči nad rámec technologie

Jako majitelé restaurací víte, že zákaznický servis je třeba vypilovat a zlepšit nejen v rámci kontaktních kanálů se zákazníky.

Je důležité, aby se uspokojivá zkušenost, kterou získali online nebo po telefonu, opakovala i během jejich návštěvy vaší restaurace.

Jedním z prvků, které znovuprožití této zkušenosti usnadňují, je používání vysoce kvalitních produktů při obsluze ve vaší restauraci.

Mnohem více informací o dalších souvisejících pojmech naleznete v našem slovníku pro gastronomii a pohostinství.

Často kladené otázky

Co je chatbot?

Chatbot je software, jehož cílem je vést přímou konverzaci se zákazníkem automaticky, tj. bez zásahu člověka.

Výhody používání chatbotů v pohostinství

Budete moci přilákat nové zákazníky a zvýšit jejich pozornost, konsolidovat online přítomnost svého podniku, zefektivnit komunikaci a snížit náklady a také usnadnit loajalitu zákazníků.

Zanechat odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Povinná pole jsou označena *

ZÁKLADNÍ INFORMACE O OCHRANĚ ÚDAJŮ

Účel: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.

Práva: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.

Příjemci: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.

Legitimace: Consentimiento del interesado.

Zodpovědný: Envalia Group, S.L.

Další informace: You can find additional information on data protection in our privacy policy

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.