Co se prodává v baru

chcete vědět, které produkty se nejlépe prodávají v barech? V informacích je síla, takže když budete vědět, co se v baru nejlépe prodává , pomůže vám to zvýšit prodej.
Výrobky prodávané v barech jsou důležitým prodejním místem v baru a jejich uzavření s COVID-19 bylo zaznamenáno. Po zrušení zákazů se naštěstí postupně obnovil normální stav.
co musíte udělat, abyste začali prodávat to, co uživatelé nejvíce spotřebovávají? A přitom posunout své podnikání na nejvyšší úroveň prodeje.
¿Qué encontrarás en este artículo?
- 1 5 nejčastěji konzumovaných produktů v barech
- 2 7 tipů, jak podpořit spotřebu produktů ve vašem baru
- 2.1 1. Nabídka bezplatného občerstvení
- 2.2 2. Vytvoření příjemné hudební atmosféry
- 2.3 3. Zajištění pohodlí zákazníků
- 2.4 4. Dbejte na to, jakým způsobem umisťujete produkty do baru
- 2.5 5. Nabídka wifi ve vašem baru
- 2.6 6. Přihlaste se k barovému fotbalu
- 2.7 7. Využívejte propagační akce
- 2.8 Jaké produkty nebo služby jsou v každém baru nejvíce ceněny?
- 2.9 Jak mohu podpořit spotřebu výrobků ve svém baru?
- 2.10 Jaké marketingové akce mohu do svého baru zahrnout?
5 nejčastěji konzumovaných produktů v barech
Efektivní prodejní strategií je zařadit do jídelního lístku různé položky, aby zákazníci uspokojili své požadavky, odcházeli spokojeni a vraceli se. Proto se musíte ujistit, že nabízíte zboží, o které je mezi zákazníky největší zájem, abyste mohli ve své provozovně dosáhnout vyššího zisku.
Níže se budeme věnovat jednotlivým nejprodávanějším produktům v baru.
1. Piva
Mezi prodávanými nápoji jsou i piva. Tento nápoj tvoří spolu s kávou největší procento tržeb baru. Z tohoto důvodu je nezbytné doplnit nabídku o nové a rozmanité možnosti tohoto produktu.

Na trhu je široká škála značek piva a existují i řemeslná piva, která si získávají velké množství příznivců
Proto je důležité mít širokou nabídku světlých, černých, ležáků, piv typu pilsen, IPA… různých značek a různých stupňů alkoholu, abychom nezklamali klientelu a nepřinutili ji přejít do jiného baru.
jak můžete podpořit jejich prodej v baru? Zviditelněte je; zvýrazněte výčepní kohouty nebo vyzdobte barové regály například nabídkou řemeslných piv.
2. Ostatní alkoholické nápoje
Po pivu následuje seznam nejprodávanějších alkoholických nápojů v barech, jako jsou cider, vína a koktejly. Lahodné chutě, pestré barvy a provokativní prezentace koktejlů činí tyto nápoje velmi výnosnými.
Proto byste měli do svého jídelního lístku zařadit různé koktejly s originálními prezentacemi, abyste je pro zákazníky učinili neodolatelnými.
3. Aperitivy
Většina konzumentů, kteří pijí pivo, víno nebo jiné nápoje, je obvykle doprovází dobrým tapas nebo pinchos. Z tohoto důvodu patří předkrmy, snacky nebo aperitivy také k nejprodávanějším produktům v barech.

Proto ve vaší nabídce nesmí chybět produkty, jako jsou provokativní patatas bravas, boquerones, pinchos, chipsy, krokety, ořechy, olivy atd.. Mějte na paměti, že klíčovým faktorem úspěchu je pracovat pouze se surovinami nejvyšší kvality.
jak zvýšit prodej? Ujistěte se, že vaše vitrína je vždy plná lákavých možností, které jsou připraveny pro vaše zákazníky, aby na ně mohli bez námahy ukázat. Nezapomeňte jim připomenout, co je k dispozici: využijte chvíle, kdy jim podáváte nápoj, a doporučte jim nejnovější pinchos, které byly vydány.
4. Kávy
Káva je také jedním z nejčastěji konzumovaných produktů v baru. Nespokojte se však pouze s podáváním klasického espressa, cappuccina, latte nebo americana. Jde o to být v popředí a nabízet širokou škálu teplých i studených nápojů, které se připravují z kávy.

Existuje mnoho druhů kávových koktejlů, které milovníci kofeinu vyhledávají a které zvyšují ziskovost vašeho baru. Svůj jídelní lístek proto můžete zpestřit lahodnými kávami s příchutí likérů, jako je rompope, amaretto, whisky cream a další.
5. Ochucené nealkoholické nápoje
I když v menším množství než výše uvedené výrobky, ochucené nealkoholické nápoje jsou také žádané návštěvníky barů. Ve skutečnosti mnoho lidí vstoupí do baru ve společnosti přátel, ale nekonzumují alkohol a rozhodnou se pít nealkoholický nápoj podle svého výběru.
7 tipů, jak podpořit spotřebu produktů ve vašem baru
Po ekonomickém dopadu COVID-19 na restaurační podniky je čas zvýšit prodej a obrat. Abyste tohoto cíle úspěšně dosáhli, přinášíme řadu doporučení, jak podpořit konzumaci produktů v baru.
1. Nabídka bezplatného občerstvení
Je normální, že když lidé jedí, mají chuť pít, a vy můžete této skutečnosti využít a nabídnout bezplatné občerstvení, které slouží nejen jako předkrm k povzbuzení chuti k jídlu, ale také vyvolává žízeň a vede k objednávce nápojů.
2. Vytvoření příjemné hudební atmosféry
Uvolněná a příjemná atmosféra v baru je zásadní pro prodloužení pobytu zákazníka, a tím i jeho konzumace. Proto je důležité, abyste se ujistili, že hudba na pozadí je přiměřeně hlasitá, aby nerušila konverzaci mezi návštěvníky.
3. Zajištění pohodlí zákazníků
Aby se zákazník, který přijde do baru, cítil dobře a zůstal tam delší dobu, je nutné, aby se cítil naprosto pohodlně. K tomu musí mít ve vašem baru dobrá sedadla nebo stoličky.
Ujistěte se, že mají správné rozměry a správný design, aby se na nich zákazník cítil velmi pohodlně.
4. Dbejte na to, jakým způsobem umisťujete produkty do baru
Umístění výrobků ve vitrínách baru je rozhodující pro to, aby zákazníky zaujaly a nakonec si je objednali. K tomu je třeba dodržovat následující doporučení:
- Při objednávání dezertů, tapas, nápojů apod. umístěte na první pohled ty nejatraktivnější a nejpřitažlivější.
- Nabízené produkty by měly být také zobrazeny na první pohled, protože zákazník dá přednost cenově nejvýhodnějším možnostem.
- Dobře osvětlené vitríny jsou nezbytné k tomu, aby potraviny a nápoje vypadaly mnohem žádaněji a přiměly zákazníka k jejich konzumaci.
5. Nabídka wifi ve vašem baru
Nabídka bezplatného přístupu k sociální síti Wi-Fi ve vašem baru povzbudí zákazníky, aby v baru zůstali déle, a zvýší pravděpodobnost, že budou konzumovat více.
6. Přihlaste se k barovému fotbalu
Není lepší způsob, jak podpořit skupinové občerstvení a pití, než využít sportovních událostí. Proto je pronájem fotbalového týmu pro bary velmi výhodnou akcí.
7. Využívejte propagační akce
Výbornou marketingovou strategií, jak podpořit spotřebu produktu v barech, je využití propagačních akcí a událostí v restauracích. Můžete tak využít akci “dva za cenu jednoho”, ” happy hour ” nebo jakoukoli jinou akci, zejména ve dnech, kdy je počet zákazníků obvykle velmi nízký
Nyní, když víte, co se v baru nejlépe prodává a jak podpořit konzumaci těchto produktů, můžete zajistit, aby se ti, kteří do vašeho baru vstoupí, chtěli opakovaně vracet, a tím vytvářet zisk pro vaše zařízení.
Jaké produkty nebo služby jsou v každém baru nejvíce ceněny?
Mezi nejoceňovanější produkty a služby v každém baru patří pivo, alkoholické nápoje, občerstvení, káva a nealkoholické nápoje různých chutí.
Jak mohu podpořit spotřebu výrobků ve svém baru?
Nabídka bezplatného občerstvení, vytvoření příjemné hudební atmosféry, zajištění příjemného pocitu zákazníka, rezervace fotbalových přenosů nebo nabídka wifi jsou některé z dokonalých strategií, jak podpořit konzumaci produktů v baru.
Jaké marketingové akce mohu do svého baru zahrnout?
Doporučujeme podpořit konzumaci pomocí strategií, jako jsou 2 za 1, šťastná hodina nebo jakákoli jiná akce pro pomalejší dny.
ZÁKLADNÍ INFORMACE O OCHRANĚ ÚDAJŮ
Účel: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.
Práva: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.
Příjemci: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.
Legitimace: Consentimiento del interesado.
Zodpovědný: Envalia Group, S.L.
Další informace: You can find additional information on data protection in our privacy policy