fbpx

Co je digitální tip? Objevte jeho hodnotu v roce 2023

propina digital

Během pandemie bylo jedním z doporučení více stimulovat platby kartou. Nevýhodou tohoto opatření je, že se výrazně omezilo tradiční sklápění.

V zemích, jako jsou Spojené státy, v současné době platí povinnost dát spropitné po poskytnutí jakéhokoli druhu služby v podniku zaměřeném na pohostinství.

Se zavedením plateb kartou se zrodil nový koncept, tzv. digitální spropitné. Přestože ještě není zavedena, očekává se, že se v nadcházejících měsících rozšíří.

Co je to digitální spropitné?

Digitální spropitné spočívá ve finančním poděkování uživatele za využití určité služby v určitém restauračním zařízení, ale na rozdíl od tradičního spropitného se provádí prostřednictvím virtuální peněženky nebo karty.

Na podporu využívání této iniciativy se začaly používat různé aplikace, například Tipper.

Tipper je nástroj určený k usnadnění převodu digitálních peněz mezi spotřebiteli a podniky. Je velmi užitečný pro podniky v pohostinství. Pro jeho použití je třeba provést několik jednoduchých kroků:

  • Podnikatel si musí stáhnout aplikaci a vytvořit si účet.
  • Po vyplnění potřebných údajů se vygeneruje kód QR.
  • Tento QR kód lze použít jako fotografii, poslat e-mailem, vložit do vizitek podniku nebo vytisknout a umístit na snadno viditelné místo v provozovně.
  • Spotřebitelé budou moci naskenovat QR kód a zanechat digitální spropitné spolu se vzkazem, pokud si to budou přát.
  • Majitel podniku obdrží v aplikaci oznámení o přijetí vstupu spotřebitele.

Jaké jsou jeho výhody a vlastnosti?

Pro sektor pohostinství je využití tohoto konceptu velkou výhodou, protože odstraňuje problém, kdy zákazník má jen dostatek peněz nebo nemá vůbec žádnou hotovost.

Ačkoli tato iniciativa spíše přinese nějaké peníze navíc, můžeme také použít nástroje, které podporují její používání, např:

  • Začlenit fórum, kde mohou zákazníci diskutovat o různých tématech souvisejících s naší činností. Například: diskutujte o tom, jaká jídla by chtěli vidět na jídelním lístku.
  • Postarejte se o využití sociálních sítí vytvořením reklamních kampaní, abyste získali více zákazníků. Například: propagace různých akcí, které pořádáme v rámci podniku.
  • Sledování a správa různých komentářů o podniku na různých recenzních platformách.

Zanechat odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Povinná pole jsou označena *

ZÁKLADNÍ INFORMACE O OCHRANĚ ÚDAJŮ

Účel: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.

Práva: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.

Příjemci: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.

Legitimace: Consentimiento del interesado.

Zodpovědný: Envalia Group, S.L.

Další informace: You can find additional information on data protection in our privacy policy

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.