Firemní image restaurace, příklady úspěchu

Firemní image restaurace, příklady úspěchu

Řekněme si to na rovinu: firemní image restaurace vytváří mnoho lidí, ale jen ti nejlepší jsou příkladem úspěchu.

Firemní image restaurací tvoří několik prvků, proto je třeba věnovat pozornost každému z nich.

Přečtěte si, na čem je založena firemní image restaurací, jak ji můžete posílit, jaké jsou kroky k jejímu vytvoření a jaké jsou její základní prvky.

Firemní image pro restaurace Co je to?

Firemní image pro restaurace Co je to?

Firemní image restaurací je nesmírně důležitá, protože je prvním dojmem, který zákazníci o podniku získají.

Stejně tak způsob, jakým vytvoříte prvky firemní image restaurace, ovlivní zákazníky při rozhodování, zda váš podnik navštíví, či nikoli.

Firemní image restaurací zahrnuje strategické prvky, jako je logo, jídelní lístek, uniformy, výzdoba, firemní tiskoviny, příručky pro zaměstnance a personalizace obalů na jídlo s sebou.

Chcete-li mít co nejlepší firemní image restaurace, je nutné předem vytvořit značku, kterou chcete předat zákazníkům.

Využijete tak silné stránky své firmy a získáte výraznou image před konkurencí.

Jak posílit firemní image restaurace

Jak posílit firemní image restaurace

Klíčovým slovem pro posílení firemní image restaurací je definice. Společně s lidmi, kteří vám radí při vytváření značky vašeho podniku, musíte stanovit prvky, které definují nebo reprezentují vaši restauraci.

V rámci těchto aspektů byste měli uvést historii, cíle restaurace, služby nabízené zákazníkům a to, čím je restaurace jedinečná a odlišná od konkurence.

S vědomím těchto faktorů se musíte rozhodnout, které detaily budou součástí loga, jaké barvy budou odpovídat osobnosti vaší značky a celkové firemní image vaší restaurace.

Rozhodnutí přijatá v jednotlivých aspektech brandingu by se měla odrazit v manuálu firemní image restaurací, aby byly všechny produkty označeny stejným stylem a vizuální komunikace byla vždy konzistentní.

Vytvořte si obrázek ve čtyřech snadných krocích

Vytvořte si obrázek ve čtyřech snadných krocích

Firemní image restaurací musí vycházet ze čtyř aspektů: hodnot, stylu, ideálního zákazníka a jazyka.

Pokud zohledníte každý z těchto kroků, bude image vaší restaurace natolik silná a přitažlivá, že zákazníci nebudou uvažovat o návštěvě vaší konkurence.

Hodnoty

Prvním detailem jsou hodnoty, které definují restauraci, ty, kvůli kterým restauraci otevřeli, a specifikují služby, které nabízíte.

Každý gastronomický podnik má své vlastní hodnoty a zákazník si zpravidla vybírá tu možnost, se kterou se cítí být ztotožněn.

Příkladem hodnot ve firemní image restaurace jsou ty, které se věnují fusion kuchyni. Vlajkovou lodí těchto podniků je inovace, originalita a avantgarda.

Naproti tomu tradiční nebo domácí restaurace jsou často ztotožňovány s rodinnou atmosférou, zdravým jídlem a příjemnými chvílemi.

Ideální zákazník

Ne všichni lidé chtějí jíst jen tak v nějaké restauraci. Proto je třeba je dobýt pomocí aspektů, které s nimi souvisejí.

Definujte svého ideálního zákazníka pomocí průzkumu trhu, jaký typ lidí navštěvuje váš podnik. Je důležité pokusit se zjistit, co se jim líbí, jaké jsou jejich motivace a obavy.

Budete tak vědět, koho oslovujete, a snáze vytvoříte firemní image, kterou chcete předat.

Styl

Styl vaší restaurace je také důležitým aspektem firemní image, protože doplňuje rozhodnutí zákazníka navštívit podnik.

Ať už je v podniku vyvinut jakýkoli styl výzdoby, je nutné, aby každý detail odpovídal tématu. Pokud některá část dekorace nesleduje linii stylu, vyvolá to u zákazníka okamžitý zmatek.

Jazyk

A konečně, typ jazyka, který používáte, je zásadní pro to, aby zákazník pochopil, jaká je vaše firma.

Můžete si vybrat mezi přímým, abstraktním, jemným, minimalistickým, jasným, přirozeným, výrazným, jednoduchým nebo energickým jazykem.

Zvolte ji podle osobnosti nebo hlasu, který vyjadřuje firemní image vaší restaurace, s přihlédnutím k tomu, co představuje pro personál.

Prvky firemní image restaurace

Prvky firemní image restaurace

Prvky firemní image restaurací musí být spojeny s koncepcí podniku a značkou vašeho podniku.

Zákazníci si tak každou z nich spojí s vaší restaurací, jakmile ji uvidí v reklamě nebo se jim vybaví.

Hlavním prvkem, který odlišuje firemní image restaurace od ostatních, je logo.

Vytvořte logo, které je snadno zapamatovatelné a které je spojeno s názvem restaurace nebo typem jídla, které podáváte.

Pokud si přejete, můžete mít hlavní logo a určité varianty, které můžete použít v reklamních materiálech nebo firemních tiskovinách.

Typografie

Pokud jde o typografii, musíte definovat několik písem: jedno hlavní a jedno nebo dvě vedlejší. Doporučujeme, aby vybraná písma měla různá těla a velikosti pro hierarchické uspořádání informací.

Hlavní typografie je použita pro název restaurace a názvy jídel, zatímco vedlejší typografie je použita pro reklamu, slogan a popisy produktů na jídelním lístku.

Nezapomeňte zvolit viditelnou a srozumitelnou typografii pro všechny čtenáře, a to jak fyzické, tak digitální.

Barvy

Firemní image restaurace musí mít barevnou paletu, ve které je definována hlavní barva a vedlejší tóny.

Při výběru barev, které identifikují restauraci, je nejlepší provést průzkum požadovaných barev a jejich vlivu na neuromarketing.

Tímto způsobem budou barvy, které používáte ve firemní image obecně, přenášet pocity nebo emoce, které chcete u strávníků vyvolat.

Obrázky

Obrázky mají větší hodnotu než tisíc slov, proto je neváhejte zahrnout do svých firemních restaurací.

Každý snímek, který restaurace použije, musí být pořízen profesionálně, aby byl oceněn každý detail.

Přirozenost a spontánnost v rámci firemní image restaurace jsou jedním z příkladů toho, co zákazníka okamžitě zaujme, pokud mají co nejvyšší kvalitu a viditelnost.

Proto nejvíce zaujmou fotografie jídel na jídelním lístku, zákazníků při plné obsluze, personálu v akci, jednotlivých prostor podniku a snímky z akcí pořádaných v prostorách podniku.

Příklady firemní image restaurace

Příklady firemní image restaurace

V závislosti na typu restaurace musí firemní image restaurace souviset s pokrmy, které nabízí, a s výzdobou, kterou vytváří.

Firemní image grilovacích restaurací

Pro firemní image grilovacích restaurací musí logo odkazovat na grily a náčiní.

Můžete také zahrnout kusy masa, které se vztahují k pokrmům nabízeným v jídelním lístku.

Co se týče barev, obvykle se používá černá nebo červená a oranžová. Přidávají se k nim také hnědé tóny, které jsou spojeny se dřevem.

Příklad firemní image restaurace s mořskými plody

Co se týče image restaurace s mořskými plody, v podniku se objevují modré tóny.

Pruhované vzory, dekorace s motivy mořských druhů nebo námořnické pojetí jsou vynikající alternativou.

Pokud jde o logo, můžete do něj zahrnout obrázky mořských produktů. Kotvy a kormidla jsou také velmi reprezentativní ve firemní image tohoto typu podniku.

Firemní image restaurací s kuchyňským náčiním

Pro bufetové restaurace nebo restaurace, které se nezaměřují na určitý typ kuchyně, je dobrým odkazem na logo kuchyňské náčiní.

Barvy musí být v souladu s výzdobou, kterou pro restauraci plánujete, ale světlé a veselé tóny budou vždy vynikající volbou.

Příklad firemní image hamburgerové restaurace

Hamburgery jsou jedním z nejprodávanějších produktů v restauracích, takže firemní image hamburgerové restaurace musí být stejně výrazná a inovativní jako chuť jejího hlavního pokrmu.

Logo by mělo obsahovat nebo evokovat hamburger, který může být doplněn limonádou nebo hranolky. Co se týče barev, pro podniky rychlého občerstvení, jako je tento, jsou nejvhodnější kombinace s červenou a žlutou.

Prvky firemní image ekologické restaurace

Firemní image ekologických restaurací musí přenášet svůj závazek k životnímu prostředí prostřednictvím všech prvků, které ji tvoří.

Pro image tohoto typu podniku se hodí různé odstíny zelené a hnědé barvy, které napodobují přírodu. Co se týče vašeho loga, rostliny nikdy nevyjdou z módy.

Doplňte image ekologickým nádobím, které posílí koncept, který přenášíte prostřednictvím loga a celkové identity podniku.

Firemní image rodinných restaurací

Firemní image rodinných restaurací se musí líbit jak dospělým, tak dětem, které vás navštíví.

Pro tento typ podnikání jsou vynikající alternativou loga s kreslenými vzory. Jsou snadno zapamatovatelné a děti si je zamilují.
Použijte jasné barvy, jako je červená, modrá nebo oranžová, aby logo působilo vesele. Co se týče typografie, použijte jemné, ale zábavné písmo.

Zanechat odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Povinná pole jsou označena *

ZÁKLADNÍ INFORMACE O OCHRANĚ ÚDAJŮ

Účel: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.

Práva: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.

Příjemci: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.

Legitimace: Consentimiento del interesado.

Zodpovědný: Envalia Group, S.L.

Další informace: You can find additional information on data protection in our privacy policy

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Monouso Blog
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.