fbpx

Jak vytvořit butikový hotel

Boutique hotel je typ ubytování, který je stále více vyhledáván turisty i místními klienty, kteří hledají exkluzivitu a osobní přístup. Díky těmto vlastnostem se stal jedním z nejvýnosnějších podniků současnosti. Je proto možné, že uvažujete o jeho otevření nebo o obratu o 180° a přeměně svého hotelu na jeden z těchto butikových hotelů.

co je to butikový hotel?

Butikový hotel je typ čtyř- nebo pětihvězdičkového hotelového komplexu, který má obvykle méně než 100 pokojů. Jsou navrženy s využitím starých sídel nebo opuštěných budov, které mají za sebou zajímavou historii.

Jsou to elegantní hotely určené pro náročné hosty, kteří chtějí uniknout z tradičních hotelů. Jsou malebné a slouží jako motory k podpoře místní kultury.

Dnes se butikové ubytování dokázalo rozšířit po celém světě, od největších měst až po nejmenší vesnice. Proto je díky své poptávce a popularitě výnosným podnikáním pro vizionářské podnikatele.

jaké jsou charakteristiky butikového hotelu?

Než vám ukážeme, jak vytvořit butikovýhotel, měli byste vědět, že butikovýhotel se nevyznačuje pouze tím, že nabízí vysokou kvalitu služeb. Má i další zvláštnosti, které z něj dělají velmi výnosné podnikání.

Charakteristika butikového hotelu

chcete vědět, jaké jsou jeho hlavní charakteristiky? Čtěte dále!

Exkluzivní design

Mluvíme o typu hotelu, který se těší exkluzivnímu designu, zejména proto, aby uspokojil ty nejelegantnější klienty. Někteří si vybírají malebný a historický styl, jiní dávají přednost něčemu modernějšímu a současnějšímu.

Individuální výzdoba

Butikové hotely se obvykle vyznačují individuální výzdobou interiéru, která dodává prostoru vlastní přívětivější osobnost. Platí však i to, že se lze vymanit z rutiny a sáhnout po jiných typech koncepcí výzdoby.

Prémiové restaurace a bary

Prémiové restaurace a bary jsou v tomto typu hotelu klíčovým prvkem. Jejich hosté totiž často vyhledávají nové gastronomické zážitky a mají zájem ochutnat ty nejlepší pokrmy. Proto se těmto požadavkům přizpůsobují a nabízejí kvalitní služby.

Personalizované služby

Stejně jako hotel je i zákaznický servis pětihvězdičkový. To je nejvhodnější způsob, jak označit charakteristický bod, který vám pomůže odlišit se od konkurence. Pokud se navíc zákazníci cítí, že je o ně dobře postaráno, budou s celkovým servisem spokojenější.

Místní kultura

Dalším aspektem butikových hotelů je, že jsou motorem, který slouží k posílení místní kultury. Některé z akcí, které k tomu mohou podniknout, zahrnují: začlenění uměleckých děl do výzdoby, nabídku kol zdarma pro hosty, aby se mohli projet po okolí, nebo propagaci aktivit, které lze podniknout.

Jak vytvořit butikový hotel: 5 strategií

Je čas zjistit, jak vytvořit butikový hotel butikový hotel který zajistí maximální ziskovost v tomto odvětví. Za tímto účelem vám představíme 5 základních strategií.

Jak vytvořit butikový hotel: 5 strategií

1. Definujte koncept svého butikového hotelu

Nejdříve musíte definovat koncept butikového hotelu, který chcete založit. Analyzujte aspekty, jako je velikost zařízení, počet pokojů, jaké služby chcete nabízet atd.

Jde o to promyslet všechny prvky, které dodají vašemu ubytování osobitost a odliší ho od ostatních. Proto je důležité, abyste věnovali veškerý potřebný čas definování klíčových bodů, které vás dovedou k úspěchu.

2. Určete svou cílovou skupinu

Abyste věděli, jak vytvořit butikový hotel, a stanovili vhodnou koncepci , je důležité, abyste identifikovali svou cílovou skupinu. Tím zajistíte, že každý prvek bude odpovídat skutečným potřebám hostů.

Úkolem je definovat, zda se budete zaměřovat na turisty podle jejich věku, nebo zda je budete rozlišovat podle jejich náklonnosti k určitému tématu. Tyto informace vám pomohou lépe definovat styl infrastruktury: zda bude moderní, přátelská k domácím zvířatům, tematická atd.

3. Využijte zdroje své polohy

Při určování polohy vašeho butikového hotelu nezapomeňte hledat vhodnou oblast, aby hosté měli snadný přístup k nejatraktivnějším místům v okolí. To dodá vašemu podniku relevanci a zvýší uživatelský zážitek.

Mějte na paměti, že tyto typy hotelů jsou nejvýnosnější na pláži, na venkově a ve městech s relevantním cestovním ruchem. Proto dbejte na to, abyste zvolili lokalitu, která hostům umožní snadnou návštěvu okolí i cestování do dalších turistických destinací.

4. Dbejte na nejmenší detaily

Abyste pochopili, jak vytvořit butikový hotel, musíte vědět, že jeho přidaná hodnota spočívá v péči i o ty nejmenší detaily. V tomto případě mluvíme konkrétně o objektu, tedy o prvku, který může hostům zajistit pocit pohodlí, jedinečnosti a výjimečnosti.

Pro tento doporučujeme zvolit starý dům, starý palác, zámek nebo budovu s historií. Hlavním cílem je provést všechny potřebné přestavby, dokud prostor nezíská odpovídající komfort.

5. Nabídka individuální pozornosti

Osobní přístup je charakteristikou, která definuje tento typ podnikání. Musíte dbát na to, abyste se potřebám svých klientů věnovali rychle, přátelsky a profesionálně. Díky tomu se budou během svého pobytu cítit co nejpohodlněji.

K tomu je důležité, jak již bylo zmíněno, znát profil svých hostů. Tím zajistíte skvělý zážitek pro každého z nich.

Více informací o dalších souvisejících pojmech naleznete v našem slovníku hotelnictví a gastronomie.

Často kladené otázky

Co je to butikový hotel?

Boutique hotel je typ čtyř- nebo pětihvězdičkového hotelového komplexu, který má obvykle méně než 100 pokojů. Jsou navrženy na starých sídlech nebo opuštěných budovách se zajímavou historií.

Jaké jsou vlastnosti butikového hotelu?

Má exkluzivní design a individuální výzdobu. Nabízí individuální služby a prvotřídní restaurace a bary.

Zanechat odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Povinná pole jsou označena *

ZÁKLADNÍ INFORMACE O OCHRANĚ ÚDAJŮ

Účel: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.

Práva: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.

Příjemci: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.

Legitimace: Consentimiento del interesado.

Zodpovědný: Envalia Group, S.L.

Další informace: You can find additional information on data protection in our privacy policy

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.