Kolik stojí otevření baru?


Na španělském území je přibližně 255 tisíc barů, v nichž pracuje 1,7 milionu lidí. Rozmach těchto podniků je tak velký, že v centru Madridu nelze získat licenci na otevření baru.
Dobře si vyberte, kde ji otevřete! Protože tento faktor podmiňuje 50 % úspěchu vašeho podnikání. Zbývajících 50 % je rovnoměrně rozděleno na značku, kterou si vyberete jako franšízu, a na váš management. Zjistěte si všechny podrobnosti o tom, kolik stojí otevření baru.
¿Qué encontrarás en este artículo?
Kolik stojí otevření baru?
Abyste mohli odhadnout, kolik stojí otevření baru, vycházejme z hypotetických prostor o rozloze 90 až 110 m2. Nejvhodnější je hledat takový, který byl v minulosti barem, abyste se mohli zaměřit pouze na náklady na rekonstrukci a strojní vybavení.
- Mezi projektem prací a zahájením by to byly 2 miliony EUR
- Práce na jeho úpravě by vyšla na 3500 €
- Cena pracovního povolení se odhaduje na 1400 €
- Licence na dílo se pohybuje kolem 200 €
- Pronájem nemovitosti dalších 800 €
- Nábytek a strojní vybavení by se pohybovaly kolem 4500 €
- Vlastní registrace osoby samostatně výdělečně činné dalších 250 €
- Odhlučnění baru by stálo 120 €
Účet ve výši 12770 eur. Nejlepší je vybrat si podnik v městské části, a pokud je rohový, tím lépe!
Nezapomeňte, že k označení svého baru budete potřebovat také tabulku. Většina nákladů na administrativní schválení se liší v závislosti na regionu, ve kterém budete papírování provádět.

Jak nastavit bar?
Ve výše uvedené části jsme hovořili o nákladech. Nyní se podíváme na důležitost jednotlivých aspektů pro váš úspěch. Rekonstrukční práce jsou nezbytné úpravy, jako je zvýšení příček pro prostor na odpadky a pytle.
Zrekonstruujte také toalety, aby byly k dispozici i pro osoby se zdravotním postižením. Součástí je také výměna baru a malování provozovny. Je třeba vypracovat technický projekt týkající se prací a inaugurace.
Musíte změnit vlastnictví licence, pokud jste se rozhodli pro místní, která fungovala jako bar, a platit implicitní daně. Byl uzavřen? Pak budete muset požádat o nový řidičský průkaz.
Náklady na stavební povolení se budou odvíjet od nákladů na výpočet všech prací. Registrace osob samostatně výdělečně činných počítá se slevami pro nové, platí také, pokud jste měli pět let nízkou. V první polovině roku tedy budete platit 50 EUR měsíčně.
Pokud jde o pronájem prostor, zvažte možnost požádat pronajímatele o prodloužení doby pronájmu. Toto období by mělo pokrýt dobu, po kterou budou prostory kvůli pracím uzavřeny. V dnešní době potřebuje každé hotelové zařízení zvukovou izolaci.
Co musí mít můj bar, aby byl dobrý
Je důležité, abyste si zkontrolovali PGOU vaší radnice. Tak budete vědět, jaké jsou poměry toalet a kolik jich máte mít. Do odhadu nákladů na otevření baru nezapomeňte zahrnout i komín. Ta by měla být individuální a měla by sahat až na střechu budovy.
Aby byl váš bar úspěšný, musíte vědět, v jakých hodinách můžete mít otevřeno, zda můžete mít stereo nebo ne Je také vhodné znát licenční omezení.
Terasy mají ohromující kouzlo, které může zvýšit atraktivitu vašeho baru. Proto se ujistěte, že ji zvládnete. Zjistěte, jaké jsou atributy oblasti, zda má mnoho obchodů, obchodů s potravinami, snadný přístup k veřejné dopravě a dalším barům.
Samozřejmě, že alkohol bude znamenat rozdíl mezi špičkovým barem a barem na pokraji bankrotu. Věnujte proto čas výběru správných značek a typů nápojů, stejně jako sklenic, do kterých se nápoje podávají, míchátek, brček…..
V Evropě tvoří pivo 55 % prodeje, následují destilované varianty s 31 % a víno s 10 %. Zatímco na víno připadá 10 %. Jak vytvořit zásoby? Ujistěte se, že máte 45 % v pivu a dalších 40 % v různých lihovinách. Pouze 5 % ve víně, zbývajících 10 % je určeno pro míchané nápoje.
Jak být úspěšný se svým barem?
Zahrnuje aspekty povolení a infrastruktury, musíte pečlivě vybrat lidské zdroje, které budete mít k dispozici. Odmítněte přijímat zaměstnance jen proto, že “jsou to atraktivní lidé”, ale hledejte kompetentní a kvalifikované lidi.
Tímto způsobem vám poskytnou prvotřídní zákaznický servis. Způsob, jakým obsluhujete, bude pro zákazníka rozhodující, aby se k vám vrátil, a to dokonce více než nabídka alkoholu. Nelze opomenout ani gastronomickou kvalitu.
Přispěje k tomu i sortiment, kvalita, dodavatelé, atraktivní nabídka a analýza konkurence. Co se týče marketingu, obraťte se na profesionály! Tímto způsobem si vás vaši potenciální zákazníci zamilují, až se stanou loajálními.
Pokud je váš bar menší než 120m2, budete ho pravděpodobně muset provozovat jako rodinný podnik. Protože příjem vás omezí na placení číšníků, pokud není tok zákazníků vynikající.
Různé tipy
Doporučujeme, aby roční nájemné za prostory činilo maximálně 10 % obratu vašeho baru. Jeden bar vyfakturuje v průměru 400 000 eur ročně a průměrná cena lístku je 8 eur.
Rozděleno takto: 30 % mzdy zaměstnanců, 25 % suroviny, 20 % nájemné a ostatní fixní náklady. Nakonec se marže zvýší o dalších 25 %. Tato procenta vám pomohou od začátku vědět, kolik otevření baru stojí.
Polovina úspěchu vašeho baru závisí na výběru správné oblasti. Náklady se zvyšují nebo snižují podle místa otevření. Depresivní oblasti zahrnují sektory s nízkými příjmy, které nejsou příliš náchylné k utrácení. Nacházejí se v blízkosti metropolí.
Abyste byli v takové oblasti úspěšní, potřebujete nízké ceny, které přilákají mladé lidi. Na druhé straně bohaté sektory mají skromné příjmy a rodinnou atmosféru, i když jsou zahrnuty i průmyslové údaje.
Sníží se výdaje, ale výhodou je, že budete mít více věrných zákazníků. Spotřebitelé se chovají tak, že místo střídání míst neustále navštěvují místa, která preferují.
A konečně jsou tu prémiové oblasti s mnohem vyšším rozpočtem. Uživatelé mají konzumní způsob života a utrácení za volný čas. Tvoří jádra metropolí a turistických oblastí, ale loajalita je malá.
Doufáme, že jsme vyřešili vaše pochybnosti, děkujeme za pozornost!
ZÁKLADNÍ INFORMACE O OCHRANĚ ÚDAJŮ
Účel: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.
Práva: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.
Příjemci: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.
Legitimace: Consentimiento del interesado.
Zodpovědný: Envalia Group, S.L.
Další informace: You can find additional information on data protection in our privacy policy