8 nápadů na hotelové snídaňové bufety

Zavedení těch nejlepších nápadů pro hotelový snídaňový bufet je základem pro nabídku kvalitních služeb, se kterými budou vaši hosté více než spokojeni.
Snídaně je jedním z hlavních důvodů, proč si hosté mohou rezervovat pokoj právě ve vašem hotelu. Proto byste měli vzít v úvahu následující tipy, abyste tuto službu přeměnili na službu, která vám umožní uzavřít rezervaci
Zapojte tyto nápady pro hotelové snídaňové bufety a dosáhněte zlepšení, po kterých ve svém podnikánítoužíte .
¿Qué encontrarás en este artículo?
- 1 Techniky pro zlepšení hotelové snídaně
- 1.1 Zohledněte preference svých zákazníků
- 1.2 Nezapomeňte na trendy a nápady pro hotelové snídaně formou bufetu
- 1.3 Nabídka krásného a atraktivního pokovení
- 1.4 Rozšíření nabídky snídaní pro hosty
- 1.5 Nezapomeňte na udržení ziskovosti
- 1.6 Zapojení technologie ke zlepšení služeb
- 1.7 Zavedení systému, který zajistí, že zákazníci nezmeškají snídani
- 1.8 Proč je důležité mít v hotelu kvalitní snídaňový bufet?
- 1.9 Jak můžete zlepšit služby snídaňového bufetu v hotelu?
- 1.10 Jak může technologie pomoci vašemu hotelovému snídaňovému bufetu?
Techniky pro zlepšení hotelové snídaně

Existuje několik strategií, které vám umožní zlepšit hotelové snídaňové služby, aniž byste ohrozili ziskovost svého podniku. Analyzujte tyto techniky a naplánujte, jak je uplatnit ve svém ubytovacím zařízení
Zohledněte preference svých zákazníků
Vaším hlavním cílem by mělo být nabídnout kvalitní bufetové služby, které odpovídají chutím a preferencím vašich hostů.
Bufet obvykle zahrnuje typické kontinentální, americké a anglické snídaně. Ty se obvykle velmi dobře osvědčují, ale je vhodné rozšířit nabídku o snídaně a chutě z jiných zemí světa
Představte si například, že si vaši zákazníci pochutnávají na tostadas, nachos nebo burritos z Mexika, kimči z Koreje, pestu a pizze z Itálie nebo palačinkách z Francie
Nezapomeňte na trendy a nápady pro hotelové snídaně formou bufetu
Je velmi důležité, abyste neustále inovovali a přizpůsobovali se potřebám svých hostů. Tímto způsobem splníte jejich kritéria a budete mít větší šanci, že si vás vyberou jako hotel.
V dnešní době hosté zařazují do jídelníčku i občerstvení a v dopoledních nebo odpoledních hodinách si dopřávají brunch. Přizpůsobte jim snídaňové menu svého hotelu tak, aby mohli uspokojit své stravovací potřeby, aniž by museli chodit do jiných gastronomických podniků.
Na druhou stranu, jeden trend se nikdy nezmění – pozornost věnovaná detailům při snídani. Hosté očekávají kvalitní pokrmy, příjemnou atmosféru a rychlou obsluhu.
Zajistěte neustálé školení svých zaměstnanců, aby mohli sloužit svým zákazníkům a splnit každý jejich požadavek .
Nabídka krásného a atraktivního pokovení
První dojem, který si uděláme z jakéhokoli jídla, jsou oči. Proto byste se měli ujistit, že hotelové pokrmy mají velkolepou prezentaci.
Další nápady pro hotelové snídaňové bufety zahrnují hru s tvary, texturami, barvami a velikostmi ingrediencí, které jsou součástí pokrmu
Pro odlišení a charakteristický vzhled jednotlivých produktů v nabídce můžete použít různé plastové nádoby. Do pokrmu můžete přidat i dekorativní prvky, pokud jsou jedlé. Díky tomu nemusíte uživatele upozorňovat na to, co mají a nemají jíst.
Rozšíření nabídky snídaní pro hosty
Někteří hosté hledají alternativní snídaně bez cukru, tuku, mléčných výrobků nebo lepku.
Je tu také případ vegetariánů nebo veganů, kteří potřebují jídelníček přizpůsobený jejich stravě.
Dalším požadavkem je bufet s větším množstvím přírodních a ekologických produktů, jako jsou kousky čerstvého ovoce a přírodní koktejly.
Zvažte tyto potřeby a přidejte je do své nabídky jako prvky, které vás odliší od ostatních hotelů. Tímto způsobem můžete přilákat nové zákazníky a získat více rezervací.
Nezapomeňte na udržení ziskovosti
I když je pravda, že musíte splnit očekávání strávníků, dbejte na to, abyste zachovali rentabilitu při začlenění nápadů na hotelový snídaňový bufet.
Vytvořte snídaňové menu pro každé roční období. Tímto způsobem budete obměňovat gastronomickou nabídku a nebudete muset platit za suroviny mimo sezónu, které narušují ziskovost podniku.
Zapojení technologie ke zlepšení služeb
Využití technologií je jedním z nejlepších nápadů pro hotelové snídaňové bufety .
Automatizace některých procesů, jako je objednávání, řízení personálu, placení účtů a příprava některých jídel, například kávy, pomáhá optimalizovat služby
Díky zapojení technologií získáte rychlé služby, které vám umožní obsloužit větší počet lidí a zároveň nabídnout kvalitní zážitek.
Zavedení systému, který zajistí, že zákazníci nezmeškají snídani
Společnost Rational ve své nové bílé knize: Jak učinit snídani ziskovou? uvádí, že nejméně 60 % hotelových hostů vynechá snídani z důvodu nedostatku času, protože musí rychle odejít za svými aktivitami.
Abyste jim zabránili vynechat nejdůležitější jídlo dne, použijte mechanismus, který jim umožní podávat snídani v balíčcích.
Zákazníci by vás měli informovat o svých snídaňových preferencích. Když vám dají najevo, že mají málo času nebo se opozdí, váš tým jim ji začne servírovat ve vzduchotěsné nádobě a přinese jim ji do pokoje.
To jim umožní posnídat cestou nebo po příjezdu na místo určení. Bude to také detail, za který vám budou velmi vděční.
Proč je důležité mít v hotelu kvalitní snídaňový bufet?
Dobrá služba snídaňového bufetu vám umožní nabídnout kvalitní služby, které budou mnohem kompletnější a s nimiž budete moci uspokojit své zákazníky.
Jak můžete zlepšit služby snídaňového bufetu v hotelu?
Poznejte preference svých zákazníků, sledujte trendy, nabízejte skvělé a atraktivní pokovení, udržujte ziskovost a vždy rozšiřujte své možnosti, abyste zvýšili spokojenost a novinky.
Jak může technologie pomoci vašemu hotelovému snídaňovému bufetu?
Díky zapojení technologií získáte rychlé služby, které vám umožní obsloužit větší počet lidí a zároveň nabídnout kvalitní zážitek.
ZÁKLADNÍ INFORMACE O OCHRANĚ ÚDAJŮ
Účel: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.
Práva: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.
Příjemci: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.
Legitimace: Consentimiento del interesado.
Zodpovědný: Envalia Group, S.L.
Další informace: You can find additional information on data protection in our privacy policy