Platformy a webové stránky, na kterých můžete v roce 2023 inzerovat svůj podnik v pohostinství

Už se nemusíte vymlouvat na to, že jste svůj podnik v pohostinství neinzerovali na nejoblíbenějších platformách a webových stránkách. Zviditelnit svou provozovnu na internetu je nyní velmi jednoduché a doporučujeme to udělat co nejdříve.
V tomto článku vám vysvětlíme, jak je důležité zveřejňovat v těchto aplikacích vaše zařízení. Kromě toho vám prozradíme, jaké jsou typy reklamních platforem, abyste si mohli vybrat tu, která nejlépe vyhovuje vašemu typu podnikání.
¿Qué encontrarás en este artículo?
Význam tohoto typu platforem pro rozvoj vašeho podnikání
Pokud chcete získat více zákazníků, je dnes reklama na nejuznávanějších platformách nebo webových stránkách nutností. Díky rozvoji internetu se stále více lidí snaží ušetřit čas a peníze při hledání a rezervaci restaurace.
To představuje skvělou příležitost, jak propagovat své pohostinství a zvýšit jeho popularitu. Existuje několik platforem, které umožňují zveřejnit informace o vaší firmě tak, aby ji bylo možné snadno lokalizovat na mapě. Většina mobilních zařízení obsahuje GPS.
Návštěvníci se mohou podělit o své názory, aby se ostatní mohli seznámit s vaší firmou. V ideálním případě by zveřejňované informace měly být úplné a aktuální, aby se vaše provozovna snáze zobrazovala ve vyhledávání a aby se zlepšila uživatelská zkušenost.
Různé typy reklamních platforem
Google Maps
Téměř všechna chytrá zařízení obsahují tuto aplikaci a její použití je velmi snadné. Tato aplikace zobrazuje nejbližší provozovny k poloze uživatele. Google Maps berou v úvahu klíčová slova použitá osobou pro filtrování výsledků. Kromě toho vytváří vlastní hodnocení na základě recenzí zákazníků a úplných a aktuálních informací poskytnutých majitelem podniku.
TripAdvisor
TripAdvisor je pravděpodobně tak důležitou platformou pro pohostinství, že by neměl být vynechán žádný hotel nebo restaurace. Zpočátku sloužila jako místo pro kontrolu recenzí cestovatelů, ale dnes je z ní obrovský srovnávač pro pohostinství.
Uživatelé mohou snadno provádět rezervace z mobilní aplikace. Pořadí této platformy je založeno na počtu pozitivních uživatelských recenzí a stáří recenzí.
Proto je důležité na případnou kritiku reagovat rychle, do 24 hodin. Pozitivní recenze jsou příležitostí pozvat zákazníka zpět. Negativní recenze jsou navíc ideální k tomu, abyste napravili případné chyby a odškodnili zákazníka a získali zpět jeho důvěru.
ZÁKLADNÍ INFORMACE O OCHRANĚ ÚDAJŮ
Účel: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.
Práva: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.
Příjemci: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.
Legitimace: Consentimiento del interesado.
Zodpovědný: Envalia Group, S.L.
Další informace: You can find additional information on data protection in our privacy policy