Jak provést průzkum pro restauraci

Potřebujete zlepšit slabá místa svého restauračního podniku? Gratulujeme! Průzkum pro restauraci je třeba realizovat prakticky, úsporně a jen s vynaložením trochy času.
Když budete vědět, co si zákazníci o vaší restauraci myslí, budete vědět, na čem zapracovat, abyste zlepšili jejich zkušenosti. Aby se k vám vždy rádi vraceli a dávali vám přednost před vašimi přímými konkurenty.
Podívejte se na následující informace a zjistěte, jak provádět průzkumy spokojenosti, které vám pomohou dosáhnout maximální míry pohody a spokojenosti vašich strávníků. Jdeme na to!
¿Qué encontrarás en este artículo?
Průzkum v restauraci Co je to a k čemu slouží?
Mluvíme o dokumentu v textovém formátu, ve kterém je položena řada otázek strávníkům restaurace. Její formát může být digitální nebo tištěný, v závislosti na potřebách každého restauratéra.
Účelem průzkumu mezi zákazníky restaurace je nabídnout zákazníkům prostor, kde mohou vyjádřit svůj názor na zkušenosti s restaurací. Můžete získat pozitivní zpětnou vazbu, ale někdy se budete muset vypořádat i s negativními recenzemi.
Kromě toho můžete údaje získané v průzkumu využít například ke zjištění, co je třeba ve vaší restauraci zlepšit:
- Zjistíte, které oblasti restaurace je třeba zlepšit.
- Budete moci měřit kvalitu pokrmů a produktů, které nabízíte zákazníkům.
- Poznáte, zda číšníci nabízejí kvalitní služby, nebo ne.
- Získáte tak přehled o tom, jak si vaše restaurace stojí v porovnání s konkurencí.
- Ověříte si, zda jsou vaše obchodní rozhodnutí k plné spokojenosti vašich zákazníků.
Typy průzkumů v restauracích: jaké jsou?

Abyste měli jasnou představu o tom, jaký průzkum je třeba ve vaší restauraci použít, probereme si existující typy a jejich cíle.
Průzkum hodnocení výrobků
Tato šablona průzkumu v restauraci vám pomůže zjistit, zda byste měli provést změny v produktech, které ve své restauraci nabízíte. Pokud neustále dostáváte negativní zpětnou vazbu, bude lepší najmout si nového dodavatele, který nabízí čerstvější a kvalitnější produkty.
Průzkum pro hodnocení kvality služeb
Jedná se o průzkum, který se používá k zjišťování aspektů souvisejících se službami zákazníkům, například můžete zjistit, zda vaši zaměstnanci jednají s hosty korektně a zda své služby plní včas.
Průzkum k úpravě cen a propagačních akcí
Pomocí tohoto průzkumu můžete zjistit, zda ceny, které ve své restauraci uplatňujete, odpovídají kvalitě vašich pokrmů nebo jiných produktů. Pokud získáte více negativních názorů, znamená to, že byste měli vyzkoušet jiné typy nabídek a propagačních akcí, abyste přilákali zákazníky
Průzkum k otevření nové restaurace
Pokud si chcete otevřít novou restauraci ve Španělsku, je dobré zvolit tento typ průzkumu. Zejména proto, že vám umožní vyhodnotit různé aspekty, které jsou klíčové pro zajištění ziskovosti podniku.
- Kde je ideální místo pro otevření restaurace?
- Jaké jsou ceny, které vám umožní mít lepší míru příjmů?
- Jaké pokrmy jsou podle oblasti, kultury a profilu zákazníků nejžádanější?
Proč provádět průzkum v restauracích?
Každý, kdo chce řídit restaurační podnik, musí pochopit, jak důležité je znát názor zákazníka. Zejména proto, že díky jejich názorům budeme moci zjistit, zda se dosahuje očekávaných výsledků.
Šablona průzkumu spokojenosti zákazníků restaurace vám nyní může nabídnout následující výhody:
- Zlepšíte úroveň spokojenosti zákazníků, protože budete vědět, jak zlepšit služby, které ve vaší restauraci dostávají.
- Získátepoznatky, které vám pomohou vytvořit marketingové kampaně pro optimalizaci zisku a zlepšení přítomnosti vaší značky na trhu.
- Definujete strategii služeb a cen, abyste zajistili, že zákazníci budou spokojeni s tím, co ve vaší restauraci utratí.
- Budování loajality zákazníků vám umožní udržovat kvalitní služby.
- Vyhovte potřebám zákazníků tím, že určíte oblasti, které je třeba v restauraci zlepšit.
Jak vytvořit průzkum pro svou restauraci? Vysvětlíme vám to krok za krokem
Je na čase, abyste se naučili, jak provést průzkum spokojenosti ve vašem pohostinství. Podívejme se!
1. Stanovte si jasné cíle
Nejprve si musíte ujasnit, jakých cílů chcete ve své restauraci dosáhnout, než začnete průzkum používat. Hlavně proto, že všechny mají různé účely a správné je určit ten, který vyhovuje vašim potřebám.
Za tímto účelem se musíte setkat se všemi pracovníky restaurace. V tomto okamžiku musí probrat vše, co by je zajímalo o zákaznících. Měli by se zapojit všichni, od šéfkuchaře až po číšníky.
2. Ptejte se na správné otázky
Nyní, když máte jasno v cílech průzkumu spokojenosti zákazníků, je čas začít klást správné otázky. Mluvíme o zásadním kroku, který zajistí, že shromáždíte informace se skutečnou hodnotou.
V tomto případě můžete kombinovat tři existující formáty otázek průzkumu
- Přímé otázky: odpovědi ano/ne.
- Skórovatelné otázky: Hodnocení od 1 do 20.
- Popisné otázky: Strávník může odpovědět, co chce.
3. Výběr formátu ankety
Dalším krokem je výběr prezentace, ve které průzkum použijete pro své podnikání v pohostinství. Za zmínku stojí, že se můžete rozhodnout pro digitální nebo tištěný formát
v závislosti na kreativním pojetí restaurace.
- Tištěný dotazník je tradičnější, vhodný pro rodinné restaurace, kam chodí hodně dospělých.
- Digitální průzkum je moderní alternativou, kterou můžete použít na tabletu nebo chytrém telefonu. Ideální pro moderní restaurace s velkým pohybem mladých zákazníků ve věku 15 až 30 let.
4. Analýza a interpretace výsledků
Když máte několik průzkumů vyplněných návštěvníky vaší restaurace, je na čase analyzovat a inteligentně interpretovat výsledky. Důležité bude stanovit nové směry činnosti, které vám pomohou zlepšit vaše slabá místa.
Otázky pro zákazníky restaurací
V této části příspěvku uvedeme několik příkladů otázek pro zákazníky restaurací
Příklady přímých otázek
Začněme přímými otázkami, které můžete použít ve svém průzkumu:
- Bylo nádobí dodáno včas?
- Jste spokojeni s poměrem ceny a kvality našich pokrmů?
Příklady bodovacích otázek
Nyní přejděme k několika příkladům bodovacích otázek pro váš průzkum:
- Jak byste ohodnotili pozornost, které se vám dostalo od našich zaměstnanců, od 1 do 10?
- Jaká je vaše celková spokojenost s našimi službami od 1 do 10?
Příklady otázek k vypracování
Nakonec se podívejme na několik vzorových otázek, kterými může zákazník vyjádřit svůj názor:
- Jaký pokrm je podle vás nejlepší na našem jídelním lístku?
- Co bychom podle vás měli v naší restauraci zlepšit?
Jsme rádi, že jsme vám pomohli zjistit, jak provést průzkum v restauraci. Je moudré uplatnit svůj, protože nakonec jsou to vždy zákazníci, kdo má poslední slovo.
ZÁKLADNÍ INFORMACE O OCHRANĚ ÚDAJŮ
Účel: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.
Práva: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.
Příjemci: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.
Legitimace: Consentimiento del interesado.
Zodpovědný: Envalia Group, S.L.
Další informace: You can find additional information on data protection in our privacy policy