Růst restaurací mimo provozovnu
Věděli jste, že pojmy drive-thru, take away, delivery a pickup se vztahují na služby mimo provozovnu?
V tomto článku vám vysvětlíme, v čem tento obchodní systém spočívá, jaké jsou jeho výhody a výzvy, které představuje, a také vám poskytneme několik tipů, které vám pomohou s jeho zavedením.
¿Qué encontrarás en este artículo?
Co je to podnikání mimo provozovnu?
Podnikání mimo provozovnu zahrnuje všechny restaurační služby, které nabízejí možnosti zákazníkům, kteří chtějí konzumovat mimo provozovnu.
Mnoho restaurací zařazuje některé z těchto služeb do své nabídky, aby doplnily své tradiční služby v provozovně. Jiné podniky pracují výhradně s těmito strategiemi, aniž by nabízely stolní služby on-premise.
Přestože se tyto služby mimo provozovnu od sebe liší, všechny zaručují podnikům značné zisky. A každý den se stále více podniků rozhoduje nabízet jednu z těchto možností.
Výhody uplatňování služeb mimo provozovnu
Některé restaurace považovaly off-premise služby pouze za způsob, jak získat dodatečné příjmy.
V průběhu omezování se však zjistilo, že mohou dokázat mnohem více, protože pro velkou část odvětví představují hlavní zdroj zisku. Jinými slovy, umožňuje být flexibilnější a připravenější na měnící se trendy na trhu.
To je jen jedna z mnoha výhod využívání tohoto druhu služeb, ale pokud se vám je podaří správně implementovat, můžete své podnikání proměnit v příklad pro ostatní hoteliéry a zvýšit své tržby.
chcete znát všechny výhody a nevýhody off premise služeb?
Je to výhodné
Pozoruhodným bodem off premise služeb je jejich ziskovost, protože se bezpochyby jedná o vynikající způsob, jak snížit náklady.
Umožňuje snížit náklady z hlediska jídelního lístku, protože ne všechna jídla jsou vhodná pro off-premise služby. Doporučením je, abyste si vybrali ta ideální, která se budou převážet. Vytvořte malý, ale poutavý jídelní lístek.
Zpřesněním možností jídelního lístku budete potřebovat méně surovin, zaměříte se na efektivnější nabídku této služby a pokud se o to budete snažit, vaši hosté dostanou pokrmy s podobnou prezentací, jakou nabízíte ve své provozovně.
Mezi zákazníky je velmi žádaná
Lidé si většinou rádi vychutnají zážitek z návštěvy restaurace, ale služby mimo provozovnu mají velký význam a jsou neuvěřitelně oblíbené, protože jsou nesmírně užitečné v každodenním životě každého zákazníka.
Každý může mít únavný den nebo málo volného času. Služby mimo provozovnu nabízejí rychlé a efektivní řešení.
Jednoduchým přístupem do aplikace, kontaktováním podniku nebo zastavením, aniž byste museli vystupovat z auta, si vaši zákazníci mohou během několika minut vychutnat své oblíbené pokrmy.
Také absence této služby může některé zákazníky přimět k tomu, aby si jídlo objednali v jiných restauracích. Pokud tedy nemáte službu take-away…. pomáháte tím konkurenci!
Investujte do této dynamiky a nenechte si proklouznout mezi prsty jediného zákazníka.
Vyžadují malý prostor pro svůj rozvoj
Služby mimo provozovnu potřebují ke své činnosti pouze kuchyň a balicí prostor, na rozdíl od tradičního modelu stravování, který vyžaduje i prostor pro obsluhu u stolu.
Nemusíte investovat do dalšího nábytku pro pracovní plochy ani vynakládat velké úsilí na výzdobu neviditelné části svých prostor. Stačí pracovat na image malého prostoru, který vyhradíte pro obsluhu zákazníků.
Výzvy spojené s provozem mimo prostory restaurace
Služby mimo provozovnu představují při své realizaci několik výzev, ale nebojte se, protože je není nemožné zvládnout.
Seznamte se s námi s výzvami, které vás mohou potkat při vstupu do off premise podnikání, a zjistěte, jak je překonat.
Vysoká konkurence
Tento typ služeb začlenilo mnoho restaurací. Proto by bylo přirozené, že vám bude konkurovat několik provozoven.
Nejlepším způsobem, jak působení konkurence čelit, je nabídnout něco inovativního a odlišného od ostatních.
Zákazníci jsou unaveni ze stále stejných restaurací. Vytvořte odlišnou a originální nabídku, pokud jde o ingredience, balení a systém dodávek, která upoutá pozornost vašich potenciálních zákazníků a přiměje je, aby si vás vybrali místo ostatních provozoven.
Opřete se o své zákazníky. Zeptejte se jich, co se jim na vaší restauraci líbí, a dokonce – bez obav – jaké aspekty by změnili, kdyby měli tu možnost.
Tímto způsobem můžete svůj nový podnik budovat s ohledem na jejich názory.
Malá kontrola nad zákaznickou zkušeností
Pokud nabízíte služby mimo provozovnu, je složitější mít kontrolu nad zkušenostmi a názory zákazníků.
V běžné restauraci můžete přistupovat k zákazníkům stůl po stole a ptát se jich na míru jejich spokojenosti s jídlem a obsluhou. Případné problémy, které se objeví, můžete dokonce okamžitě řešit.
Když však jídlo opouští vaše prostory, musíte najít jiné způsoby, jak tyto informace získat a zajistit, aby byly dodávky provedeny správně, zejména pokud teprve začínáte.
Dbejte na to, aby vaše pokrmy opouštěly kuchyni v dobrém stavu a prezentaci, a ujistěte se, že je výrobek odeslán a přijat včas.
Pokrmy musí mít správnou teplotu, musí být použity čerstvé suroviny, musí být podávány ve vzduchotěsných obalech a musí to být kvalitní výrobek, který zákazník očekává.
Kromě toho doporučujeme neustále kontrolovat komentáře a hodnocení. Můžete také spolupracovat s jinými aplikacemi nebo si vytvořit vlastní online formulář spokojenosti, abyste získali objektivní a přímou zpětnou vazbu od lidí, kteří využívají vaše služby mimo provozovnu.
Náklady na doručovací aplikace
Aplikace pro rozvoz do domu představují způsob, jak se vaši potenciální zákazníci mohou seznámit s vaší gastronomickou nabídkou a objednat si vaše pokrmy. Navíc byste měli být přítomni ve všech z nich, protože je vaše cílová skupina využívá nejčastěji a je to také místo, kde se nachází vaše konkurence.
Jsou řešením, o tom není pochyb, ale pro restauraci představují také problém s náklady, protože jim musíte zaplatit 15 až 30 % ze zisku, kterého dosáhnete každou objednávkou.
Nepoužívejte pouze tyto platformy. Nabídněte svým zákazníkům další alternativy, jak zadat objednávku, například kontaktovat vás prostřednictvím telefonu, webových stránek nebo sociálních sítí.
Více informací o dalších souvisejících pojmech najdete v našem slovníku pro pohostinství a gastronomii.
Často kladené otázky
Co jsou to off-premise služby?
Off-premise zahrnuje všechny restaurační služby, které nabízejí možnosti zákazníkům, kteří si přejí konzumovat mimo provozovnu.
Jaké jsou výhody off-premise služeb?
Jsou cenově výhodné, mají vysokou poptávku mezi zákazníky a pro svůj rozvoj vyžadují málo prostoru.
ZÁKLADNÍ INFORMACE O OCHRANĚ ÚDAJŮ
Účel: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.
Práva: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.
Příjemci: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.
Legitimace: Consentimiento del interesado.
Zodpovědný: Envalia Group, S.L.
Další informace: You can find additional information on data protection in our privacy policy