fbpx

Sociální média: bezplatná reklama, kterou potřebujete pro svou restauraci

conoce cómo aprovechar las redes sociales de restaurantes

Správa sociálních médií v restauracích a barech by měla probíhat podle konkrétního plánu, stejně jako v jiných podnicích. V tomto případě je kladen důraz na zkušenosti a zvláštnosti těchto prostředí. Co to znamená? Vysvětlíme to níže.

Sociální sítě: bezplatná reklama, kterou pro svou restauraci potřebujete

Po několika letech provozování sociálních sítí pro restaurace se ukázalo, že tvorba strategií a reklamních kampaní, specificky zaměřených na komerční sektor, pro který jsou vytvořeny, byla uživateli více akceptována.

Přestože dnes existují profesionálové, kteří se této oblasti věnují, neméně platí, že s potřebnými znalostmi a prostředky můžete být sami schopni spravovat sociální sítě a realizovat bezplatné reklamní kampaně pro svůj podnik.

Měla by mít moje restaurace sociální sítě?

Odpověď zní jednoznačně ano. Využívání sociálních médií pro restaurace a bary s sebou přináší řadu výhod, kterých by jinak bylo obtížné dosáhnout. Mezi ně patří např.

  • Velký dosah, díky němuž se o podniku dozvědí potenciální zákazníci.
  • Ohlas gastronomické nabídky a aktivit, které se v prostorách konají.
  • Úspora kapitálových investic na tvorbu a realizaci digitálních reklamních strategií.

Je třeba poznamenat, že využívání sociálních sítí podporuje častou interakci se zákazníky. Činnost, která vede k získání nových zákazníků a loajalitě těch starých.

Důležitost výběru správných sociálních médií

Propagace vašeho podniku je nezbytná, protože zajišťuje oslovení nových zákazníků. Při výběru nejlepších možností sociálních sítí pro restaurace je třeba myslet alespoň na tři věci:

  1. Zvažte, jaký typ uživatelů je používá a k čemu je používá.
  2. jakých cílů chcete dosáhnout: zvýšení prodeje, zviditelnění na síti nebo loajality zákazníků?
  3. Udržujte síť s optimální přítomností, jinak to může být kontraproduktivní, protože to značí opuštění.

Po definování těchto aspektů je čas vyhodnotit jednotlivé sítě. Každá z nich nabízí možnost navázat spojení se zákazníky určitým způsobem. Např:

  • V případě Facebooku lze díky službě Facebook Analytics měřit dosah různých publikací a dokonce je porovnávat s konkurencí. Můžete také využít možnost zpětné vazby a umožnit zákazníkům, aby sami zanechali hodnocení. A pomocí tlačítka výzvy k akci můžete usnadnit rezervace nebo přímé hovory.
  • S firemním účtem na Instagramu máte mimo jiné možnost zveřejňovat fotografie pokrmů nebo místa; živé příběhy ukazující přípravu nebo prezentaci pokrmu.
  • Na TripAdvisoru budete mít naopak možnost připojit se k výklenku, kde vám platforma sama ukáže své uživatele podle jejich preferencí. Obecně je váš profil propojen s profilem na jiných sítích.

Nezapomeňte, že hlavním využitím každé sociální sítě je interakce s uživateli. Proto bude pro dosažení vašich cílů zásadní tvorba kvalitního a poutavého obsahu.

Jaké jsou trendy v sociálních médiích pro restaurace?

Trendy ve správě sociálních médií pro restaurace a bary se orientují na zlepšení vizuální přitažlivosti pro uživatele. Záměrem je prezentovat lákavé pokrmy nebo upozornit na možnost užít si při návštěvě restaurace neuvěřitelný zážitek. Mezi nejvýznamnější trendy patří např:

Ukázka práce v kuchyni

Pro správu sociálních médií v restauracích jsou trendem videa z kuchyně. Ukázka podstaty práce týmu se trefila do vkusu uživatelů, kteří rádi poznávají prostory, které jsou při návštěvě restaurace často skryté.

Kousek ze života šéfkuchaře

Pokud se jedná o účet vyhlášené restaurace šéfkuchaře, není nad to ukázat trochu z každodenního života profesionála. Selfie mimo pracoviště umožňuje zákazníkům navázat kontakt s šéfkuchařem a ztotožnit se s ním.

Publikace s partnery

V neposlední řadě doporučujeme inzerovat společně s influencerem nebo i s jiným komerčním partnerem. Spolupráce jsou na sociálních sítích obecně dobře přijímány.

Nové trendy v sociálních médiích pro restaurace mají za cíl zlepšit odezvu cílové skupiny. Proč tomu tak je? Konečný cíl každé reklamní strategie: větší dosah a přijetí. Chcete se o tom dozvědět více? Než se do toho pustíte, podívejte se na toto video o správě sociálních médií v restauracích.

Sledujte naše novinky v oblasti pohostinství!

Zanechat odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Povinná pole jsou označena *

ZÁKLADNÍ INFORMACE O OCHRANĚ ÚDAJŮ

Účel: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.

Práva: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.

Příjemci: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.

Legitimace: Consentimiento del interesado.

Zodpovědný: Envalia Group, S.L.

Další informace: You can find additional information on data protection in our privacy policy

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.