fbpx

Výdaje na hotel: jak sestavit rozpočet?

Výdaje na hotel díky své příslušnosti k odvětví cestovního ruchu k nejvýnosnějším podnikům, do nichž lze investovat, avšak k dosažení skutečně plodných zisků je zapotřebí dobrý management, který na sebe bere specifické povinnosti, jako je plánování, vyhodnocování, kontrola a optimální účtování zdrojů. S ohledem na to je nutné zhodnotit výdaje hotelu.

Jak sestavit rozpočet výdajů na hotel?

Realizace hotelového rozpočtu není jednoduchý úkol, i když bude nutné posoudit různé otázky, nejsou jiné než náklady, nejdůležitější ze všech. Odborníci, vyzvat v první řadě věnovat Polovariabilní náklady, oddělit jeho pevnou část od variabilní.

Ačkoli zpočátku bude pravděpodobně zpočátku ohromující, bude se stávat méně a méně složitým, protože si uvědomujete, že se jedná pouze o odhady, takže na nich budete muset průběžně pracovat a bude třeba je vyřešit v průběhu práce.

Určit náklady na hotel? ne bez potřebných informací

Než začnete sestavovat plán výdajů hotelu, bude nutné mít po ruce údaje z předchozího roku– případně z roku, který právě končí – mít po ruce uzávěrku, prognózu, odhad uzávěrky nebo prognózu, se částečně vyplatí.

Předpokládejme, že hotel se 100 pokoji, který má k dispozici 36 500 pokojových nocí a má obsazenost 82,2 %, vychází pouze z příjmů z ubytování – ačkoli stejná kritéria platí pro všechny ostatní příjmy – a na každých 30 000 prodaných pokojových nocí připadá produkce, obrat nebo tržby ve výši 1 800 000 eur, pokud je průměrná stanovená cena (ADR) stanovena na 60 eur.

Organizace nákladů:

Náklady, které jsou součástí příjmů a výdajů hotelu, mohou být variabilní, částečně variabilní nebo fixní; do první skupiny patří ty, které lze přiřadit k prodanému pokoji – například úklid prádla – zatímco do druhé skupiny patří platby za energie a úklid podlah, zatímco pojištění, mzdy managementu a nájemné patří do třetí skupiny.

Pro zjednodušení uspořádání nákladů je vhodné rozdělit poloproměnné, jejich proměnlivost nebo stálost podle toho, jak se nejlépe hodí; cílem je získat seznam 9 nejvhodnějších položek 9 nejdůležitějších v každé kategorii, přičemž desáté místo zůstane volné a bude sloužit k seskupení volné místo pro seskupení těch, které zbyly. Je elementární, že nemají přesáhnout 5 až 10 % celkové částky.

Dalším krokem je provést odhad nákladů na následující rok, jak? prostřednictvím růstu nebo úspor zpracováním čísel v absolutních hodnotách a v procentech; výsledkem bude výpočet mrtvého bodu podniku, nebo co je stejné, množství pokojových nocí potřebných k pokrytí nákladů hotelu, které jsou fixní.

Výpočet příjmů:

ADR a počet prodaných přenocování určuje příjmy hotelu hotel. Předpokládejme následující scénář, počet účtovaných nocí v pokoji ročně, což činí 30 000 při průměrné ceně 60 eur 60 eur, s přihlédnutím k této dvojici proměnných je snazší objasnit a realizovat dobrou obchodní strategii 5% růst, bylo by možné přijmout tato opatření:

  • Zvýšení ADR na 63
  • Práce na základě přenocování čímž se jejich počet dostal nad 31 500 RN
  • Společná varianta, v níž je ADR zvýšení ADR o několik eur a zvýšení počtu pokojových nocí o 1,3 bodu, čímž se dosáhlo 81,3% obsazenosti obsazenost 81,3 %.

Bez ohledu na zvolené alternativy, musí být výsledkem zvýšení obratu, což znamená 1 890 000 EUR v přepočtu 1 890 000 eur.

Úvahy elementární úvahy o tom, aby to fungovalo:

Je důležité, aby tyto odhady se provádějí pro každý segment zákazníků hotelu, co to znamená? provést měsíční odhad podle poptávkového kalendáře měsíční odhad podle poptávkového kalendáře, tímto způsobem budete moci odhadnout růst – nebo pokles – s ohledem na ARD, cenu a obsazenost.

Ačkoli to může být v oddíle Náklady by měly být odečteny také náklady na distribuci a provize, které si OTA berou a provize OTA by měly být také odečteny, nicméně je vhodné je zahrnout do výpočtu zahrnuty do příjmů, takže se objeví jako čisté příjmy.

Odhad průměrných distribučních nákladů v % se tak stává funkčním nástrojem pro měření možného růstu přímého nebo distribuovaného prodeje vrámci strategie.

Po zjištění nákladů a výnosů je na čase čas na sestavení ročního rozpočtu a časového rozlišení

Odhad nákladů hotelu na základě příjmů a výdajů, poskytuje možnost vypočítat výpočet marže; na základě shromážděných informací je dalším krokem sestavení výpočtu marže tabulka příjmů a výdajů.

Význam význam tohoto kroku spočívá v možnosti provádět měsíční úpravy, protože budete mít k dispozici odhady měsíčních nákladů s odhady měsíčních výkyvů vypočtených v příjmech z ADR a počtu pokojů aDR a počet pokojových nocí, které slouží k určení následujících údajů určit:

  • Měsíční příspěvkové rozpětí odstraněním variabilní náklady.
  • Čisté příjmy po odečtení nákladů na distribuci náklady na distribuci.
  • Čistá marže, pokud jsou fixní náklady odečtení fixních nákladů.

A co předpověď?

Během provádění cvičení můžete také provést prognózu, jak budou výsledky vypadat, zda dáte přednost měsíčním nebo čtvrtletním; ve skutečnosti je velké hotelové řetězce nebo nadnárodní společnosti provádějí týdně, ale pro ty, kteří chtějí měřit náklady malého hotelu, to ztrácí význam.

Posledním krokem je porozumění podnikání:

Školení v správa hotelových výdajů může být ohromující, nicméně dobrým způsobem, jak porozumět podnikání, může být dobrým způsobem, jak porozumět podnikání, může být napojení na rozpočet ve formě ve formě ročního výkazu příjmů.

Za tímto účelem ve formě výkazů zisků a ztrát – všechny údaje získané v rozpočtu příjmů a výdajů v rozpočtu příjmů a výdajů nebo nákladů, přičemž je třeba dbát na to, aby informace byly dobře čitelné je dobře strukturovaná, takže je snadno pochopitelná.

Pracovní sešit je nutností:

Přestože digitální věk vše dohnal, tradiční metody stále fungují, takže pokud chcete postupovat jednoduše, je dobré mít k dispozici pracovní sešit, ve kterém můžete shromáždit tabulky a diagramy, které vám poslouží jako průvodce.

Z Monouso doufáme, že pro vás byly všechny informace užitečné, a přejeme vám hodně štěstí ve vašem budoucím projektu. Neváhejte nás kontaktovat, abychom se mohli stát vaším budoucím dodavatelem.

Čekáme na vás!

Zanechat odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Povinná pole jsou označena *

ZÁKLADNÍ INFORMACE O OCHRANĚ ÚDAJŮ

Účel: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.

Práva: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.

Příjemci: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.

Legitimace: Consentimiento del interesado.

Zodpovědný: Envalia Group, S.L.

Další informace: You can find additional information on data protection in our privacy policy

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.