Zabraňte tomu, aby mimosezónní období zničilo vaši firmu

Mimosezóna ovlivňuje většinu podniků bez ohledu na jejich činnost. Pro každou firmu je to výzva, kterou musí zvládnout a vyhrát. Dnes existují marketingové nástroje, které vám s tímto úkolem mohou pomoci.
Existují také techniky specifické pro svět pohostinství, které mohou být užitečné, aby tento pokles spotřeby neovlivnil podnikání. Jejich znalost je důležitá pro každého, kdo řídí gastronomické zařízení.
Musíte se pustit do práce a najít způsob, jak zajistit, aby mimosezóna nepoškodila celou ekonomiku vašeho podniku. Zjistěte, jak ji zvrátit a přimět ji pracovat ve váš prospěch!
¿Qué encontrarás en este artículo?
Nízká sezóna: analyzujte, ve kterých měsících generujete nejmenší příjmy.
Je lepší si uvědomit, že sezóna je po celý rok slabá, abyste mohli včas naplánovat strategii, jak se s ní vypořádat. Proto je důležité zjistit, ve kterých měsících mimo sezónu je spotřeba nejnižší.
Před jakýmikoliv kroky je tedy nutné se posadit a přemýšlet:
- Které měsíce jsou v mém podnikání nejvíce ovlivněny sezónou nízkých příjmů?
- Jsou všechny tyto měsíce ovlivněny stejně?
- Z jakého důvodu nemám stejné příjmy jako po zbytek roku?
Cílem odpovědí na tyto otázky je získat jasnější představu o vašem podnikání. Pak budete schopni odhalit své silné a slabé stránky. To je v marketingu klíčové ještě předtím, než začnete uplatňovat jakoukoli strategii.
Tipy, jak zvýšit svůj dopad
Pokud chcete zvýšit tržby své restaurace mimo sezónu, musíte jednat s předstihem. Pomoci vám mohou zdroje, jako jsou speciální nabídky, slevy a propagační akce.
Média, jako jsou sociální sítě a vaše webové stránky, jsou také zásadní pro udržení kontaktu s vaší klientelou. Jsou vašimi nejlepšími spojenci při sdělování novinek a zviditelňování se.
Níže najdete seznam tipů, které vám pomohou zvýšit váš dopad.
Podporovat doručování
V případě restaurací a gastronomických zařízení jsou nízké sezóny obvykle spojeny se zimními měsíci nebo nízkými teplotami. Spotřebitelé méně chodí ven a častěji zůstávají doma.
Z tohoto důvodu je dobrým opatřením zvýšit a propagovat doručovací služby v těchto měsících. Můžete nabídnout speciální pokrmy pro ty, kteří si objednají domů, nebo speciální slevu.
Sociální sítě umožňují interakci a stálou komunikaci s uživateli. Můžete je využít ve svůj prospěch. Odpovídejte na dotazy potenciálních zákazníků, nabízejte jim novinky a věnujte pozornost jejich připomínkám.
V měsících, kdy je návštěvnost vaší restaurace nižší, mohou sociální sítě ve vašem podniku “kouzlit” a zvýšit tržby. Dobré výsledky může přinést každodenní zveřejňování nových pokrmů, nových služeb nebo propagačních akcí.
Prezentujte se na sociálních sítích. Jejich prostřednictvím budou moci zákazníci komunikovat s vámi a vy s nimi. Dají vám vědět, co chtějí, a vy budete moci najít způsob, jak je uspokojit.
Sledujte nejnovější gastronomické trendy
Abyste mohli poskytovat lepší služby, musíte mít přehled o gastronomických trendech po celý rok. V měsících mimo špičku je třeba jim věnovat ještě větší pozornost.
Je nezbytné vědět, co spotřebitelé na sociálních sítích a internetu hledají. Budete tak znát jejich preference a budete jim moci nabídnout jídla podle nich.
Klíčové je přizpůsobit gastronomickou nabídku tomu, co je v kurzu. Pokud je například veganství tématem vašeho zájmu, měli byste mít v nabídce rozvozu veganské jídlo.
E-mailový marketing je další velmi užitečnou technikou, která vás přiblíží vašim zákazníkům. Můžete jim tak ukázat, co je pro ně během roku nového. Můžete ji použít k posílení komunikace se zákazníky.
Nabídka akcí a slev
Akce a slevy jsou věčně zeleným zdrojem. Je třeba na ně myslet předem. Pokud jsou speciální data, jako například Valentýn, ukažte svým zákazníkům, že pro ně máte speciální nabídku.
Můžete také poskytovat diferenciální slevy v určitou denní dobu, aby vás navštívili a ušetřili peníze. Dalším způsobem, jak je přimět k návštěvě vaší restaurace, je bodový program.
ZÁKLADNÍ INFORMACE O OCHRANĚ ÚDAJŮ
Účel: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.
Práva: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.
Příjemci: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.
Legitimace: Consentimiento del interesado.
Zodpovědný: Envalia Group, S.L.
Další informace: You can find additional information on data protection in our privacy policy