Gastrobar: Ziskový obchodní model

Gastrobar: Un modelo de negocio rentable

Gastrobar je atraktivním obchodním modelem pro široké spektrum zákazníků, od milovníků dobrého jídla v restauracích až po ty, kteří dávají přednost příjemné chvilce v baru.

Z obchodního hlediska je gastrobar vynikající možností, jak rozšířit hranice vaší restaurace a získat tak nové zákazníky.

Spolu s námi se dozvíte, jaké jsou výhody otevření gastrobaru a jaké funkce potřebujete k tomu, abyste si během chvíle zajistili úspěšný podnik.

Co je gastrobar?

Co je gastrobar?

Gastrobar je podnik patřící do gastronomického světa, který spojuje společenskou atmosféru baru s gastronomickými nabídkami restaurace.

Gastrobar je zařízen pohodlným nábytkem, kde páry nebo přátelé stráví příjemné chvíle u speciálně připraveného nápoje a kvalitních tapas.

Nabídka jídelních lístků v gastrobaru je zaměřena na prodej tapas připravovaných technikami vysoké kuchyně, takže kvalita a chuť každého produktu zanechá v každém zákazníkovi chuť na další.

Kde se tento trend zrodil?

Kde se tento trend vzal?

Gastrobar jako trend vznikl v britských zemích. V zásadě se jmenoval gastropub a snažil se spojit gastronomii restaurací s konceptem hospody.

Sjednocením obou obchodních modelů ve stejném prostoru a čase vzniká podnik, který nabízí to nejlepší z obou světů většímu počtu zákazníků.

Na druhou stranu se gastrobar představuje jako cenově dostupná možnost dobrého stravování pro jakýkoli typ rozpočtu, takže se o tento typ podnikání zajímá mnoho lidí.

Zvláštnosti gastrobaru

Zvláštnosti gastrobaru

Gastrobar musí splňovat určité charakteristiky nebo zvláštnosti, s nimiž budete mít jistotu, že bude ziskovým a jedinečným obchodním modelem.

První věcí je, že každý gastrobar musí mít výzdobu, která ohromí a ovlivní každého, kdo podnik pozoruje nebo do něj vstoupí. Musí být moderní a odpovídat použitému stylu. Atraktivní a vkusné.

Pokud jde o možnosti jídelního lístku, pokrmy by měly být kompilací tapas, porcí nebo špízů.

Na druhou stranu nápoje, které nabízíte v gastrobaru, by měly jít ruku v ruce s nabídkou v jídelním lístku. Jinými slovy, pro lidi není problém objednat si jídlo a pití zároveň.

Všechny produkty v jídelním lístku jsou vyráběny z kvalitních surovin a pokud možno ze sezónních surovin. To spotřebitele osloví, zvláště když přísnou estetiku kvalitního pokovení berete vážně.

A konečně, obsluha v gastrobaru musí být rychlá, vaši hosté chtějí pít, jíst a užívat si chvíle. Nejhorší zkušenost začne tím, že je necháte čekat.

Rozdělte stoly a tabulky v lokalitě, abyste měli větší kapacitu.

Najměte si personál, který zvládne vyřídit objednávky v co nejkratším čase, aniž by to bylo na úkor kvality.

Tipy pro úspěšný gastrobar

Tipy pro úspěšný gastrobar

Pokud máte zájem o otevření gastrobaru, přinášíme vám několik tipů, které vámmohou pomoci dosáhnout úspěchu v kratším čase.

Konkrétní detaily, jako je atmosféra, typ obsluhy nebo gastronomická nabídka, které výrazně odliší váš gastrobar od konkurence.

Koncept

Gastrobar je obchodní model, který vyniká moderním a poutavým pojetím pro každého, kdo jej navštíví.

Nechte si poradit s výzdobou gastrobaru, vyzdvihněte možnosti stylů, které považujete za lichotivé, a vyberte si ten nejlepší.

Buďte minimalističtí, ale nebojte se inovací. Překvapte své hosty a od prvního okamžiku jim ukradnete úsměv.

Nábytek

Nábytek v provozovně by měl být v souladu s konceptem, který jste vytvořili, a pracovat s uspořádáním prodejny.

Gastrobar je podnik, který má bary a stoly pro rychlejší obsluhu zákazníků. Doplňte je pohodlnými židlemi nebo lavicemi v návaznosti na barevnou škálu, se kterou se pracuje.

Atmosféra

Více než na dobrý dojem z výzdoby myslete na to, že klíčem k atmosféře, kterou chcete ve svém podniku vytvořit, je koncept.

Správný výběr barevné palety a materiálů použitých k výrobě nábytku určí, zda je atmosféra místa uvolněná nebo elegantní, a přitáhne pozornost zákazníků toužících po zábavě.

Nabídka

Gastronomická nabídka vašeho gastrobaru je to první, co by mělo zákazníky zaujmout.

Objednávejte tapas nebo porce podle hlavních produktů receptu, aby si zákazníci objednali to, co hledají.

Každý pokrm, který je součástí jídelního lístku, musí mít vynikající obložení.

Pro jeho přípravu používejte kvalitní produkty, které ukazují čerstvost každé ingredience od prvního sousta.

Rychlý servis

Rychlost v gastrobaru je zásadní.

Čím rychleji budou zákazníci obslouženi, tím rychleji si budou objednávat nové dávky toho, co spotřebují, nebo budete moci obsloužit nové zákazníky.

Pomalá obsluha není rentabilní, protože zákazníci kvůli dlouhému čekání odejdou, aniž by se najedli, a vy obsloužíte jen málo lidí za den.

Rozvrhy

Otevírací doba gastrobaru by měla být flexibilní, protože tak uspokojíte širší okruh zákazníků.

V dopoledních nebo odpoledních hodinách jsou běžnými zákazníky páry, skupiny nebo rodiny, které si váš podnik vybraly na oběd nebo svačinu.

Na druhou stranu při večeři nebo v noci lidé – většinou mladí – hledají místo, kde by si mohli popovídat při jídle nebo pití a strávit příjemné chvíle.

Otevření gastrobaru v obou časech umožní větší příliv zákazníků, a tím i zvýšení zisku.

Hodnotová nabídka

Pokud jde o nabídku hodnoty, váš gastrobar musí mít identitu a nabídku, která vás odlišuje od ostatních.

Hodnotová nabídka vašeho gastrobaru začíná v okamžiku, kdy si vyberete koncept, který budete vyvíjet

Jakmile ji definujete, ujistěte se, že každý prvek je s ní v souladu, abyste zákazníkům vytvořili příjemné prostředí.

Věrnost zákazníků

Je důležité přilákat nové zákazníky, ale také to, aby ti, kteří již ve vašem gastrobaru konzumovali, byli podniku věrní.

Nabídněte propagační akce pro nové i staré zákazníky, kteří se tak budou těšit na návštěvu gastrobaru.

Dalším faktorem, který můžete rozvíjet, je osobní pozornost.

Tím, že osobě, páru nebo skupině osob nabídneme nejlepší možnou léčbu, je povzbudíme k pravidelným návštěvám gastrobaru.

Levné produkty gastrobaru

Levné produkty gastrobaru

Každý gastrobar potřebuje kvalitní kuchyňské potřeby pro servírování nápojů a pokrmů, které tvoří jeho nabídku.

Zveme vás k návštěvě našeho internetového obchodu -Monouso-, kde najdete širokou škálu produktů, jako jsou talíře, příbory, sklenice, hrnky, tácky, brčka a obaly na potraviny pro vaše podnikání.

Abychom se přizpůsobili osobnosti vašeho podniku, vyrábíme naše produkty v různých typech materiálů, velikostech a stylech v různých směrech.

Nejlepší je, že získáte kvalitní výrobky za přijatelné ceny a po nákupu se nemusíte stěhovat z domova, protože vám je dovezou, kam budete potřebovat.

Zanechat odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Povinná pole jsou označena *

ZÁKLADNÍ INFORMACE O OCHRANĚ ÚDAJŮ

Účel: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.

Práva: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.

Příjemci: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.

Legitimace: Consentimiento del interesado.

Zodpovědný: Envalia Group, S.L.

Další informace: You can find additional information on data protection in our privacy policy

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Monouso Blog
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.