Stravování a pohostinství Co je to?

Stravování a pohostinství jsou obory, které mají mnoho společných aspektů. Je jich tolik, že je dělí jen velmi tenká hranice, což vede ke zmatkům.

Zmatek, který si dříve či později vybere svou daň dříve či později, zejména v době, kdy se v našem podniku plánují nové etapy podnik.

Z tohoto důvodu se v následujícím článku podíváme na to koncepty každé z nich, budeme studovat služby, které nabízejí svým zákazníkům klienty a jejich rozdíly.

Jde o to, abyste přišli s více přehlednost a znalost toho, čím se jednotlivé sektory zabývají.

Koncepce obnovy

Koncepce obnovy

Určitě vás napadne, kde se toto slovo používá se toto slovo používá od historického okamžiku: od Francouzské revoluce Francouzská revoluce.

Kuchaři, kteří byli nezaměstnaní, se sešli vytvořit dům jídla, který by nabízel pokrmy měšťanům s heslem “přijďte všichni s prázdnými žaludky” heslo ” přijďte všichni s prázdným žaludkem a já vás uzdravím”.

Stravování je obor, ve kterém všechny společnosti všechny podniky, které jsou odpovědné za přípravu potravin a nápojů, které se konzumují v jejich provozovně jsou spotřebovávány v jejich podniku.

Z tohoto důvodu se místní jako domy restaurace, restaurace, plážové bary, bary, vinařství, kavárny a vinotéky, patří do tohoto sektoru vinotéky, patří do tohoto sektoru.

Jak dalece je obnovení

Kam až obnova sahá

Protože se jedná o gastronomické podniky, s cílem prodávat potraviny, se dělí do dvou kategorií.

Bary a kavárny

Jedná se o provozovny, ve kterých se podávají alkoholické a nealkoholické nápoje alkoholické a nealkoholické nápoje, které jsou konzumovány strávníky zatímco sedí u baru nebo u stolů.

Kromě podávání nápojů mají tendenci k nim mají nabídku tapas a předkrmů – sladkých i slaných

Restaurace

Jedná se o místa, kde zákazníci sednout si, objednat si jídlo, zkonzumovat ho a zaplatit zaplatit za něj. V těchto zařízeních je obvyklé mít možnost objednat si jídlo s sebou

Nejběžnější typ restaurace

Nejčastější typy obnovy

Existují různé typy stravování které se používají v restauracích v závislosti na kvalitěnabízených služeb nabízené služby, počet strávníků a podávané pokrmy sloužil.

Jedná se o nejčastěji používané:

Anglický servis

Anglická služba je synonymem pro profesionalita v restauračním průmyslu. Číšníci a servírky musí mít vynikající kleště a polévkové lžíce

Číšníci by měli přistupovat k hostům ze strany vlevo od stolujícího s tácem s jídlem a budeje servírovatna talíře s jídlem talíře pomocí kleští nebo polévkové lžíce, kterou drží v pravé ruce pravou rukou.

Jedná se o ideální službu pro bankety nebo akce, při nichž několik osob u stolu ochutná stejný pokrm z menu nabídky. Používá setaké při podávání polévek nebo dušených pokrmů strávníky.

Americký styl

Je nejpoužívanější v moderní restauraci moderní, protože kuchař podává jídlo a je zodpovědný za výraznou prezentaci pokrmu.

Když je pokrm připraven k číšník přinese pokrm ke stolu a donese ho hostům na stůl doručí ji na pravou stranu bistra.

Ideální u tohoto typu služby je, že číšník nese na každé ruce až dva talíře, aby nekazil prezentaci prezentace. Nikdy nenoste více než dva talíře, aby nedošlo k nehodě a aby se některý pokrm mohl a že některé jídlo vyjde rozbité

Francouzština

Přestože se jedná o známou službu, je pouze používá se při zvláštních příležitostech. Při této službě číšník drží tác s jídlem a strávníci si podávají porce, které chtějí sníst chtějí jíst

Je to pomalá služba a v některých situacích je nutné pomoci strávníkovi s podáváním jídla, aby se předešlo situacím, kdy je to žádoucí aby žádný z nich nespadl na podlahu.

Jak jste si všimli, jedná se o komplexní službu která se obvykle používá pro rodinné oslavy, události a recepce významných osobností významných osobností, jako jsou velvyslanci nebo konzulové.

Ruská služba

Tato služba získala svůj název díky ruští číšníci, kteří na útěku před ruskou revolucí emigrovali do Franciea začali obsluhovat a začal podávat pokrmy tímtozpůsobem.

Spočívá v přemisťování potravin, z kuchyně ke stolu strávníků pomocí stolu a jídlo před nimi na talíři. K podávání pokrmů se používá polévková lžíce pravou rukou a vidlička pravou rukou polévkovou lžíci v pravé ruce a vidličku v levé ruce.

V této službě se také používají způsoby vaření, jako jsou flambeados, desespinados a trinchados. Je to jeden z nejnáročnějších a nejdražších číšníků nejnáročnější a nejdražší na restauračním trhu. Z tohoto důvodu je obvykle používané ve špičkových restauracích.

Španělský styl

Při této službě číšníci jídla na tácy a umístěte je na pravou stranu stolu uprostřed stolů hosty uprostřed stolu.

Zákazníci se tak mohou sami obsloužit sami si naservírují požadované množství a předají tácy ostatním členům stolu stolu.

Stravování: Koncepce a rozsah

Pohostinství: Koncepce a oblast působnosti

Pod pohostinstvím se rozumí všechny podniky podniky nabízející služby, jako je ubytování a stravování Tato hospodářská činnost zahrnuje hotely, venkovské domy, penziony, ubytovny a hostince hostince Vzhledem k tomu, že žijeme v technologické technologické éry, všechny tyto podniky se začínají připojovat k hnutí tím, že vytvářejíwebové stránky a webové stránky a sociální sítě pro navázání kontaktu s potenciálními zákazníky.

A co dělá catering?

A co dělá cateringová společnost?

Catering je gastronomická služba nabízené firmami pro večírky nebo akce, které jsou zodpovědné za přípravujídel a nápojů, které jsou jídlo a nápoje, které se přepravují a podávají na místě oslavy. Další poskytovatelé této služby, připravit jídlo a nápoje podle počtu účastníků akce událost.

Příležitostně nabízejí i další služby služby, jako je stolní prádlo a příbory. Také mají číšníky a úklidový personál pro organizaci a přípravu akce.

Úloha gastronomie ve stravování a pohostinství

Úloha gastronomie v restauračním a hotelovém průmyslu

Zvědavost, kterou lidé rozvíjejí gastronomie některých oblastí, přiměla majitele restaurací a hotelů k rozšíření jejich podnikání restaurací a hotelů, aby posílily trh svého podnikání a nabídlykulinářské speciality kulinářské zážitky, které zákazníci hledají V těchto případech se kromě nabídky služby a kvalitní jídlo, přidávají do vzorce nový prvek: pohostinnost vzorec: pohostinnost. To znamená, že se snaží vytvářet vzpomínky a příjemné okamžiky příjemné chvíle, které je povzbudí k návratu. Musíte být kreativní a překvapovat zákazníky s malými, ale významnými detaily

Například se nesnažte zapůsobit strávníky jen s chutí teplé kávy.

Kávu byste měli ozdobit nějaký design na kávu a dokonce k ní umístit sušenku.

Kde se snoubí gastronomie a pohostinství?

Kde se snoubí gastronomie a pohostinství

Hotely se rozhodly přidat catering v rámci služeb, které nabízejí, aby se zákazníci mohli snáze najíst před kde se hosté mohou najíst před svými aktivitami, jako je prohlídka památek nebo obchodní jednání nebo obchodní schůzky.

Při výběru hotelu si nejméně 50 %lidí lidí potvrzuje ubytování kvůli stravovacím službám, které nabízí nabízejí.

Proto je velmi důležité, aby pokrmy pokrmy na vašem jídelním lístku měly tu nejlepší chuť a vynikající prezentaci.

To pomůže získat dobré recenze na rezervačních stránkách a hotel bude patřit k nejlépe hodnoceným, což zvýší poptávku po něm poptávka v době dovolených.

Také je třeba vzít v úvahu, že hosté nemají mnoho času na vyhledávání restaurací restaurace. Ideální by tedy bylo, kdybyste nabízeli všechna tři denní jídla: snídani, oběd a večeři snídaně, obědy a večeře.

Pokud je cateringová služba, kterou nabízíte, jednou z nejlepších služby, které nabízíte, jsou jedny z nejlepších, získáte další body pro zákazníky, aby se k vám vraceli se při další příležitosti do vašeho zařízení vrátit.

Monouso, spojenec odvětví

Monouso, spojenec odvětví

Monouso je internetový obchod specializující se na prodej jednorázových a opakovaně použitelných výrobkůideálních pro opakovaně použitelné výrobky ideální pro gastronomické, restaurační a hotelové provozy

Všechny produkty jsou rozděleny do kategorií kategorie, takže najít potřebné náčiní bude snadné snadné.

Kromě toho si můžete všimnout, že máme různé velikosti, barvy a materiály pro každou z nich materiály pro jednotlivé druhy zboží.

Mezi širokou škálu produktů patří nabízíme vám plastové a kartonové talíře, papírové a netkané ubrousky, plastové a bambusové tácy netkané textilie, plastové a bambusové tácky a plastové a hliníkové nádoby na přepravu jakýchkoli potravin k přepravě jakýchkoli potravin.

Na druhé straně máme rozsáhlou rozmanitost plastových příborů, jednorázových a biologicky rozložitelných kelímků, sklenic, hrnky a ubrusy.

Zajištění hygieny našich zákazníků zákazníkům nabízíme dávkovače mýdla, toaletního papíru a dokonce i jednorázové dávkovače mýdla a dokonce i jednorázové ručníky do koupelen

Jsou to ekonomické a kvalitní možnosti vyhovět potřebám vašich zákazníků, a to se službou, která je časově i finančně náročná a pozornost k detailům, tolik, kolik vaši klienti potřebují klienti potřebují

Zanechat odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Povinná pole jsou označena *

ZÁKLADNÍ INFORMACE O OCHRANĚ ÚDAJŮ

Účel: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.

Práva: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.

Příjemci: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.

Legitimace: Consentimiento del interesado.

Zodpovědný: Envalia Group, S.L.

Další informace: You can find additional information on data protection in our privacy policy

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Monouso Blog
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.